Hamilelik Kilolari

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve _DURU_24 tarafından 16 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : _DURU_24
  1. _DURU_24

    _DURU_24 BÜYÜK VE KÜÇÜK AŞKNA AŞIK Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.662
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    Günaydin Arkadslar.benim Sorum şu Sizlere.ablam 5 Aylik Hamile Haziranda Dogum Yapacak.5 Aylik Hamile 8 Kilo Aldi.yani 72 Kilolarda.kilo Almaya Elverişli Bir Bünyesi Var.sizce Bu Aldigi Kilo Cokmu Fazla Normalmi.böyle Giderse Kac Kilo Alir.kac Kiloyla Doğum Yapar.sizler Kac Kilosunuz.haziran Anneleri.cevaplarinizi Bekliyom çünkü Dikkat Etmiyo Yediklerine Ablam Uyaricam Kendisini.kac Kilo Olur Kac Kilo Daha Alir.72 Kilo 5 Aylik Hamile Kendisi Tam Sekiz Kilo Almis.iyimi Değilmi üstüne Kac Kilo Daha Gelir.kilosu Ne Olur Doguma Kadar.tesekkürler Arkadaslar
     
  2. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : _DURU_24
  3. cananur

    cananur Elhamdülillahirabbilalemn Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    133
    Ödül Puanları:
    113
    Canım ilk beş ay içinde beş ila yedi kilo almak normalmiş diye biliyorum.
     
  4. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : _DURU_24
  5. elif445

    elif445 anne Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    CANIM İLK GİTTİĞİMDE DR.İYİ DEMİŞTİ KİLO ALIŞIM YANİ 12 HFT.OZAMAN TAM OLARAK 6 KİLO FELANDI TABİ 16.HFT.GİDİNCE YAVAŞLA BİRAZ DEDİ ÇOK OLMUŞ BENİM KİLOM 3 KİLO DAHA ALMIŞIM YAVAŞLADIM SONRA ŞİMDİ 5 .AYDyım 10 kilo almışım bu zaman kadar ama iyiyim yani 43 tüm 53 oldummmmmmmm
     
  6. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : _DURU_24
  7. _DURU_24

    _DURU_24 BÜYÜK VE KÜÇÜK AŞKNA AŞIK Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.662
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    Anladim Arkadaslar.bazilari Cok Fazla Almis Diyo Bazilarinizda Normal Diyo Ne Olacak şimdi.acaba Diyorum 5 Aylikken 8 Kilo Aldiysa Doguma Kadar 20 Yi Bulurmu Alinan Kilo...
     
  8. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : _DURU_24
  9. sadengk

    sadengk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    burdan kilo alımınızı hesaplayabilirsiniz yerimseniben
    http://gebelik.org/dosyalar/kiloalimi1.html
    Ben de çok hızlı gidiyorum geçen hafta 2 kilo almışım:bbo:ekmeğe dikkat ediyorum artık.çok ekmek yiyorum dakafamçokkarıştı
     
  10. 17 Şubat 2008
    Konu Sahibi : _DURU_24
  11. aytii

    aytii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    349
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende hazıranda dogum yapıcam 22.haftamdayım 11 kılo aldım
    ablanınkı normal bence ama bu aylardan sonra daha dazla alındıgı ıcın
    şimdiden dikkat etmeye baslaması gerekır
    ben artık normal ekmek yemıyorum
    haslama ve ızgara tercıh edıyorum salata
    meyve vs. börek tatlı vs hiç yemiyoru m
    şimdilik durdu kıl alısım ama bakalım
     
  12. 17 Şubat 2008
    Konu Sahibi : _DURU_24
  13. xoxykxux bebek

    xoxykxux bebek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    selam arkadsım.benn hamilelige 67kilo ile baslamıstım( gecenyıl)dogumda 90kilo tartılar dogumhanede.çok dikkat edin.ilkaaylarda normal syrettm.sonra doktorun verdgi diyetlerle geçti hamilelk.birden kilo alımı hamilelik sekerimi çıkarmştı benm.oda bebn gelişimini etkilermş.omuzları geniş ve cigerleri yeteri kadar gelişmezmiş.omuzlardan dolayıda normal dogum yapamazsın demişti bana doktorm.sekeri ölçtür biçtir zar zor düşürdk.kilo almaya çok elverişliyim bende.nesse sagsalim dogurdım.7aylık oldu kızım bense67kilo oldum tekrar.allah kolay dohum versin hapinize.kilo milo kalmıyo korkmayın.ama emziriirseniz tabi?
     
  14. 18 Şubat 2008
    Konu Sahibi : _DURU_24
  15. EU1

    EU1 Guest

    bende biraz kilolu başladım hamileliğe şu ana kadarda 6 kilo aldım. 10 kilo al dedi doktorum tamamında ama biraz zor gibi inş almam.. zayıf olanlara daha fazla alabileceği söyleniyo hamileliğe başlanılan kiloyla alakalı :1rolleyes:
     
  16. 19 Şubat 2008
    Konu Sahibi : _DURU_24
  17. Hurricane

    Hurricane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    147
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Selam cnm bende 24 haftalık oldum su ana dek 11 kilo aldım böyle giderse 20 kiloyla dogururum herhalde cünkü son aylarda asıl kilo alınıyor..
    ablan için endişelenme derim 30 kiloyla bile dogumhaneye girenler var sanırım oda 20 kiloyla felan dogurur..
     
  18. 19 Şubat 2008
    Konu Sahibi : _DURU_24
  19. berkuxsx

    berkuxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kızlar bende hamileliğim sırasında 20 kilo aldım ve zayıfladım doğumdan sonra kilolar gidiyor üzülmeyin