hamilelik şüphesi varken röntgen çektiren oldu mu?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve arda_ tarafından 1 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : arda_
  1. arda_

    arda_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar ben de 7 aydır hamile kalmaya çalışıyorum ama bir türlü olmuyor zamanı değil daha diyorum.geçen hafta çok kötü bir şekilde kalçamın üstüne merdivenlerden kayıp düştüm ve mecbur doktora gidip röntgen çektirdik.çektirmeden önce hamile kalmış olabileceğimi hiç düşünmedim ama sonra kafama takıldı ve doktora sordum o da bana hiçbişey olmıcağını söyledi.ama yine de içim rahat değil.adetime 2 gün var dün test yaptım hiç bişey görünmedi.umarım hamiş değilimdir diye dualar etmeye başladım.bilgisi olan lüffen yardım.:Saruboceq: :çok üzgünüm:
     
  2. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : arda_
  3. Asortie

    Asortie bun@luzumvar.. Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.330
    Beğenildi:
    607
    Ödül Puanları:
    238
    canım bende ilk ay saçımı boyatmıştım ama doktor ilk ayda bebeklerin
    hiçbirşeyden zarar görmeyeceğini söyledi ama röntgeni bilmiyorum
    hem belli olsun bi doktora sorarsın inşallah bir sorun olmaz
     
  4. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : arda_
  5. eda1982

    eda1982 CANIM KIZIM IRMAK'IM Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    673
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım umarım hamilesindir ve bebegin de gayet saglıklıdır.aklına kötü şeyler getirme sevgiler.
     
  6. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : arda_
  7. kismet yagmur

    kismet yagmur kalbim ailemle kaldi Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    455
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    selam bende hamile oldugumu bilmeden dis röntgeni cektirmistim bir hafta sonrada hamile oldugumu anladim.:nazar:
    doktoruma sordum birsey olacagini sanmiyorum dedi . arkasindan ikili üclü testler cok sükür temiz cikmisti gönlünü ferah tut umarim birsey olmaz ve insallah hamilesindira.s
     
  8. 1 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : arda_
  9. arda_

    arda_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ilginiz için saolun arkadaşlar umarım herşey iyi olur.benimde yarın adet günüm ama ara ara sancılardan başka bir belirti yok.yarında olmazsam ikinci testi yapıcam bu arada ikili ve üçlü testler kaçıncı haftalarda yapılıyo?
     
  10. 27 Haziran 2015
    Konu Sahibi : arda_
  11. schatzalim

    schatzalim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    1
    Slm 5 gün önce dış röntgeni cektirdim hamile olup olmadığımı düşünmedim test yaptı madim dün kahverengi leke geldi çok az acaba kötü birsey mi bilginiz varmi
     
  12. 29 Haziran 2015
    Konu Sahibi : arda_
  13. ayeser__

    ayeser__ mumlar yanar birer birer! Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    4.334
    Beğenildi:
    399
    Ödül Puanları:
    163
    Merhaba,
    Peki havaalaninda xray den geçersek?
     
  14. 29 Haziran 2015
    Konu Sahibi : arda_
  15. selin deniz

    selin deniz Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2014
    Mesajlar:
    5.709
    Beğenildi:
    4.714
    Ödül Puanları:
    118
    Bişey olmaz canım nette de bilgi var bu konuda
     
  16. 29 Haziran 2015
    Konu Sahibi : arda_
  17. selin deniz

    selin deniz Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2014
    Mesajlar:
    5.709
    Beğenildi:
    4.714
    Ödül Puanları:
    118
    Arkadaşımda senin gibi röntgen çektirmişti hamile olduğunu bilmeden ama hiçbir sorun yok bebişinde