Hamilelik testini sabah aç karnina mi yoksa farketmezmi

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve BenAskMelegi tarafından 14 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    14 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BenAskMelegi
  1. BenAskMelegi

    BenAskMelegi ol DE olsun ALLAHIM Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.896
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    HANIMLAR adetim 3 gün geçikti test alıp yapmak istiyorum fazlada umutlanmak istemiyorum sanki karnım ağrıyo adet olucak gibi herneyse sabah aç karnına mı yapsam daha iyi oluryoksa zaman farketmezmi sizce bi yol gösterin:uhm::uhm:
     
  2. 14 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BenAskMelegi
  3. sabirsizim

    sabirsizim nazlı kuzummm Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    238
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Aç karnına olması şart değilde sabah ilk idrarla yapılması öneriliyor canım ama daha fazla zamn geçse idi günün herhangi bir saatinde yapabilirdin iyi şanslar
     
  4. 14 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BenAskMelegi
  5. Rosem

    Rosem ****BİRİCİGİM*** Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.108
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bencede sabah ılk ıdrarınla yapsan testı daha kesın sonuc alırsın..
    hadı bakalım ınsallah hamıssındır..a.s.
     
  6. 14 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BenAskMelegi
  7. PembePanter

    PembePanter Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla canım bu kişiden kişiye ve döllenmeye göre değişiyo.ben reglimden 1 gün önce öğlenden sonra yaptım ve sonuç aldım hamileyim.sonra akşam bi daha yaptım inanamadım tabi,ama 1 ssatlik idrarla yaptım sadece ve tek çizgi çıktı.en iyisi bide sabah yapmak dedim ve sabah ilk idrarımla yaptım ama idrarımı baya içimde kaldı yani,ve sonuç pozitifti.4,5 saatlik idrarla hangi saat olursa olsun sonuç verir hayatım.hayırlısı.....
     
  8. 14 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BenAskMelegi
  9. kelebek41

    kelebek41 Kalbinurum Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben öğlen yapmıştım
    iki kez hemde
    ikisindede silik pembe vardı ve hamiştim :)
    adetim 2 gün gecikmişti
     
  10. 14 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BenAskMelegi
  11. birebira

    birebira Herşey güzel olacak.. Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    651
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Saolun arkadaşlar, bu bilgi bana da lazımdı. Aslında benim daha 3 gün var ama dayanamıyorum galiba sabah test yapıcam. En azından yoksa da ümitlenmem boşu boşuna.. Zaten ne zaman test yapsam hemen regl oluyorum:))
     
  12. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BenAskMelegi
  13. BenAskMelegi

    BenAskMelegi ol DE olsun ALLAHIM Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.896
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    aynen canım dün akşam gittim aldım sabah yaptık eşimle tek çizgi çıktı şimdide regl olmuşum gibi ters bu işler ya kısmet hayırlısı böyleymiş ne yapalım
     
  14. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BenAskMelegi
  15. ((eslem))

    ((eslem)) Canım kızım büyüyor Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.362
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya bende ne zaman test yapsam regl oluyorum yaa, sinir şey
    günüm geçde geçmese yapmiim bakarsın gelmez adetim :)))))
    hakkımızda hayırlısı olsun
     
  16. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BenAskMelegi
  17. baby nurse

    baby nurse izmiri çok özlüyor.... Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.744
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sabah ilk idrara bhcg hormonu daha fazla geçmiş olur ilk idrara yapın
     
  18. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : BenAskMelegi
  19. birebira

    birebira Herşey güzel olacak.. Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    651
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sabah ilk idrarla yaptım, hatta uyku tutmadı erken kalktım, ama fos çıktı:KK43: Kısmet değilmiş ne yapalım??