Hamilelikleri 2 hafta geriden gidip doğum yapan arkadaşlar...

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve Esrs tarafından 7 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    7 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Esrs
  1. Esrs

    Esrs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Hamilelikleri 2 hafta geriden gidip doğum yapan arkadaşlar bebekleriniz dünyaya geldikten sonra büyüme hızları nasıl oldu bir sorun yaşadınız mı?
     
  2. 7 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Esrs
  3. ozzee

    ozzee Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    220
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    evet bu tam benim merak ettiğim soru..benim de ilk ultrasondan beri 10 gün geriden geliyor ama hep 10 gün o yüzden geç döllenmedir diyor doktor ancak doğum günü için sat ı baz alıyor..çelişkili durum yani sat ı geçerse sezeryanla alalım diyor..siz hangi tarihe göre doğum yaptınız?
     
  4. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Esrs
  5. Nazosan

    Nazosan (: 24.07.2010 :) Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.980
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benim değil ama eltimin bebeği 3 hafta geriden geliyordu.
    suyu bittiği için bebeğin doğmasına 3 hafta varken acil sezeryan oldu.
    bebek 2 kilo 100gr doğdu. 1 ay sonra 3 kg oldu. gelişimi çok normal. zaten doğduğunda da herşeyi çok normaldi.
     
  6. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Esrs
  7. samanyolu61

    samanyolu61 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2010
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim de sat'a göre 34.hafta içersinde olmam gerekiyor..ama 32.hafta da görünüyor.doktor gelişiminin ve suyunun iyi olduğunu söyledi.bilmiyorumkismile..eğer sizinde dediğiniz gibi sat'a göre doğum oluyorsa fazla bişi de kalmamış çünkü doktor herhangi bişi demedi
     
  8. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Esrs
  9. ozzee

    ozzee Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    220
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    benim doktorumun dediği şey şu:sat dolunca kaç gün daha bekleyeceğimizi bilemeyiz o bekleme günlerinde suyu azalırsa,kalp atışları azalırsa bebek sıkıntıya girerse bunu kimseye açıklayamayız ve bebeği riske atmış oluruz dio yine de karar senin ama seni de kimse dinlemez bu konuda dioo benim de eşiminde kafası karıştı çünkü bazı doktorlar 42.haftaya kadar bekletio..ben de normal doğum istiyorum ama günüm 25 şubatta doluyor o güne kadar gelmezse panik yapıp sezeryan olurum sanırım bilemiyorum iştee kafam karıştı..
     
  10. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Esrs
  11. xxayazxx

    xxayazxx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    335
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bende 34. haftadayım 32 hafta görünüyor.suyumda biraz azmış.sata göre alınıyorsak doğumuma bişey kalmamış ya uffeyvahedigeldismile
     
  12. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Esrs
  13. pembekzm

    pembekzm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    211
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    2 hafta geri /ileri bu normal fazla takmayın arkadaşlar bunu
     
  14. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Esrs
  15. melek_law

    melek_law Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2008
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    108
    Benim ilk önce 2 hafta geriden gidiyordu son ay 4 hafta bile geriye düştü. Doktor gelişim geriliğinden şüpheleniyordu. Bebeğim sat a göre gününü geçince beklemeyelim diyince endişelendim ve 40+2 de sezaryen oldum. Sonuç bebeğim 3.200 doğdu gayet kilosu boyu yerindeydi. Ultrason yanıltabiliyromuş 2 haftaya takmayın.
     
  16. 8 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Esrs
  17. ozzee

    ozzee Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    220
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    o halde doğum için önemli olan sat yani?benim doktorum da aynı şeyleri söylüyor sizinki de sat göre doğum olmalı demişşş
     
  18. 17 Mart 2011
    Konu Sahibi : Esrs
  19. denizcim

    denizcim Çok şükür Allah'ım Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.327
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    Ben de çok merak ediyordum bu durumu sata göre mi yoksa usg ye göre mi doğum olacak...Benim doktorum da henüz bişey demedi.Benim de 2 hafta geriden geliyor:KK59::KK59: