hamilelikte akıntı

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve ozlem1981 tarafından 18 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ozlem1981
  1. ozlem1981

    ozlem1981 Guest

    merhaba arkadaşlar.12 haftalık hamileyim.dün doktora gittim,bebeğin kalp atışlarını duydum.ama eve geldikten sonra koyu renkli bi akıntım oldu.ve hala devam ediyor.endişeliyim.aranızda bunu yaşayan varmı acaba?
     
  2. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ozlem1981
  3. PembePanter

    PembePanter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım merak etme bu normal bi durum.eğer ki kokusu yoksa kaşıntı yada ne bileyim şikayetin yoksa başka,sadece akıntıyı düşünme.
     
  4. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ozlem1981
  5. eyif

    eyif Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım merhaba öncelikle hayırlı olsun RABİM SAĞILICAKLA TAMAMINA ERDİRSİN İNŞALLAH HEPİMİZİN GEBELİĞİNİ benimde koyu renkli akıntılarım oluyodu düşük tehlikem olduğu için bence dr unu ara ve durumunu anlat kasıklarda ağrın falan varmı ben progestan kullanıyodum 4 aya kadar kullandım şimdi çok şükür hiç bi sıkıntım yok bebeğimde bende iyiyiz seninkide inşallah sadece akıntıdır korkma kalbini bozma dr una danış geçmiş olsun
     
  6. 24 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ozlem1981
  7. ozlem1981

    ozlem1981 Guest

    teşekkür ederim,doktorumla konuştum,progestan verdi.3-4 gündür kullanıyorum,akıntı şu anda renksiz.sanırım normal bi durum bu da ama anlamıyorum neden bu kadar geliyor?
     
  8. 24 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ozlem1981
  9. kurmis

    kurmis Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    8.180
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    148
    hamilelik boyunca akıntı cok renkli yani kahverengi ya da krımızıya yakın kanlı olmadığı sürece,
    ve ayrıca kaşıntı yapmadığı sürece ters bir durum olmadığını söyledi doktorum bana..
    ama cok akıntı olması durumunda bir genital temzilik jeli kullanman temzilik açısından iyi olabilir.
    ben 2-3 günde bir seba med in genital bölge temizliği için olan jelini kullanıyorum.
    doktoruna sen de sorup kullanabilirsin...
     
  10. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozlem1981
  11. 9 haftalık hamıleyım ve bı kac gun once normal beyaz akntılarım vardı ama bı kac gundur sarıya yakın akıntılarım olmaya basladı endıselıyım henuz daha doktora gıtmedım bebegım ıyımı onuda bılmıyorum26;01;2009 ılk randovum jınekologda ınsallah bebgımın kalp atısını duyarız ınsallah ıyıdır cunku 3 ay once dusuk yaptım
     
  12. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozlem1981
  13. pasam

    pasam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2009
    Mesajlar:
    695
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ikizlerhaziran .. bebeğin iyidir umarım korkma .. akıntı için dr. gereken ilaçları veriyo . çok önemli bişey oldugunu sanmıyorum . umarım kontrole gittiğinde bebeğinin iyi haberlerini alırsın kalp atışlarını duyarsın ..
     
  14. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozlem1981
  15. EU1

    EU1 Guest

    cnm sebametinki kullanılabiliyormu genital bölgeye sen doktorunsa sorduysan bi daha bizim sormamıza gerek yok eger sorduysan yazarsan sevinirim bende alayım:teytey:
     
  16. 27 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozlem1981
  17. SVMOZKN

    SVMOZKN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet bendede var bende 8 haftalık hamileyim ama normalmiş merak etme
     
  18. 27 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozlem1981
  19. SVMOZKN

    SVMOZKN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ikizlerhaziran inş bebeğin iyidir bende 3 ay öznce düşük yaptım şimdi 8 haftalık hamileyim benimde doktor randevum seninkiyle aynı tarih bende endişeliyim bu konuda