hamilelikte bel ağrısı ?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve brcsrkn tarafından 5 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : brcsrkn
  1. brcsrkn

    brcsrkn annesinin kuzusu Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar 16 haftalık hamileyim ama arada özellikle adet dönemlerimde artan bi bel ağrım var sanki adet olacakmışım gibi bi ağrım oluo sanki hep adet olucam zannediyorum
    birde arada karnım ve kasık ağrılarım oluo büyüme ağrısımıdır bunlar? mirmirmirmir
     
  2. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : brcsrkn
  3. esoess

    esoess kocasına ve kızına aşık.. Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.617
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    canım benimde o dönemlerde çok bel ağrım olurdu kitlenirdim resmen doktoruma soyledim magnesyum ilacı verdi bana suya katılıp içilenlerden 3kere içtikten sonra geçti sende doktorunla paylaş yardımcı olacaktır sağlıkla bebişini kucağına alman dileğimle
     
  4. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : brcsrkn
  5. brcsrkn

    brcsrkn annesinin kuzusu Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    ikraaacım taşakkürler ilgine kontrolüm 15 gün sonra ozaman sölerim dr uma tabi ama dediğim gibi hep adet oldum sanıryorum o ağrılardan ( Allah korusun )
     
  6. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : brcsrkn
  7. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım o ağrılar bendede vardı maden suyu ve süt iç bol bol dedi doktor maden suyunun baya faydası oldu dene istersen canım
     
  8. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : brcsrkn
  9. slvmsstr

    slvmsstr pamuşum yumuşum oğluşum:) Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.606
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    bu ağrılarını adet olucakmış da olamıyomuş gibi mi?yani adet sancısı oluyo mu.bende oluyo da doktorum normal dedi ama,kafama takılıyo gene de.
     
  10. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : brcsrkn
  11. brcsrkn

    brcsrkn annesinin kuzusu Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    ilgine teşekkür ederim a.s. eftelyacım maden suyunu hergün içmeye korkuyorum hafta bir içiorum soğuk soğuk çok iyi gelio çünkü sütü içemiyorum maalesef haftada bir dr kalsiyum sandoz al dedi oda sen kullandınmı kalsiyum sandoz
     
  12. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : brcsrkn
  13. brcsrkn

    brcsrkn annesinin kuzusu Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    evet canım aynen dediğin gibi olu adet olmadan önce tatlı tatlı belin ağrır sonra adet olusun ya aynen öle oluyorum
     
  14. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : brcsrkn
  15. fb_qirL

    fb_qirL Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    613
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    bana da kasık agrıları ıcın magnezyum verdı bol bol süt ve su ıceceksın dedı doktoruna danıs istersen aklında soru ısaretı kalmasın korkuda yapmasın bende korku yapmıstı
     
  16. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : brcsrkn
  17. slvmsstr

    slvmsstr pamuşum yumuşum oğluşum:) Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.606
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ben de sadece bende oluyo sanıyodum içim rahatladı biraz.bazen azalıyo bazen artıyo sancım.Allah sağ salim kavuştursun inş.bebişlerimize