hamilelikte genital kaşıntı sorunu yaşayan varmı?..

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve ayse_mcam tarafından 13 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    13 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ayse_mcam
  1. ayse_mcam

    ayse_mcam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    166
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar 3 aya yakın hamileliğim ve acayip kaşıntım var sanırım mantar doktora henüz gitmedim kontrolümde söylicem yada arıcam ama acaba ilaç kullanmadan da kurtulmanın bi yöntemi olabilirmi bilen varmı ... ​
     
  2. 13 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ayse_mcam
  3. Dexterella

    Dexterella Minik Böceğim... Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    İlaçsız geçmez sanırım, ama sen şimdiden bol bol su iç.Ve doktorunla bi an önce görüş.
     
  4. 13 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ayse_mcam
  5. loveli

    loveli Rabbim koru yavrularımı Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    25.211
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    213
    ya ben de de kaşıntı var ama hep değil tahlil yaptırıyorum hiç bişey çıkmıyor
     
  6. 13 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ayse_mcam
  7. bozo85

    bozo85 Banane, sanane:) Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    20.417
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    198
    mantar olmuşsundur büyük ihtimal
    sanırım fitil verir
     
  8. 13 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ayse_mcam
  9. sahipsizada

    sahipsizada Bebeğim nerdesin. Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım aynı sorunu bende yaşadım.şu an 7 aylık hamileyim halen dahada yaşıyorum ara ara. ilk zamanladki kadar sık değil şun. ben doktoruma söyledim. fitil ve krem verdi. şuan yok denecek kadar az oluyor. çok kötü oluyordum. seni çok iyi anlıyorum. çok rahatsızlık veriyor insana. geçmiş olsun sana
     
  10. 13 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ayse_mcam
  11. ayse_mcam

    ayse_mcam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    166
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar tşk ederim hepinize gerçekten çok zor yaa habire kaşınıyo korkuma bi yere de gidemiyorum ohaoldumsmile kaşınıyo ama kaşıyamıyorum artık acıyo felaket tahriş ettim sanırım.. benim asıl korkum 3 ayım daha dolmadı 3 aydan önce fitil krem falan zararlı değilmi eyvahedigeldismile
     
  12. 13 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ayse_mcam
  13. nigo

    nigo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    bende aynı sorunu yaşadım ilk 3 ayda elma sirkesiyle yıkamamı söylemişti dr.um ii gelliyor
    boll su içmen ve tatlı çikolata v.s. yi azaltman gerekiyor cnm
     
  14. 13 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ayse_mcam
  15. dusunmemlazim

    dusunmemlazim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    153
    ben de yasadim ama yanma da vardi ic kisminda. iliskiye girersem kendime gelemiyodum cok yaniyodu. doktora kasintidan once yanmayi soyledim. fitil verdi. krem aslinda iceride eriyor. 2 tane verdi ben birini kullaninca gecti. oburunu kullanmadim..
    doktor fitil verir belki, gecmis olsun.
     
  16. 14 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ayse_mcam
  17. gelincik204

    gelincik204 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bende 9 haftalık hamileyim ara ara kaşıntılar tekrarlıyor gebelikte mantar enfeksiyonuna sık sık rastlanılırmış direnç azalıyormuş çünkü ben krem kullanıyorum geçiyo doktorunla bi görüş bence şimdiden geçmiş olsun.
     
  18. 17 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ayse_mcam
  19. ayse_mcam

    ayse_mcam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    166
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    fitil kullanamıyorum çünkü 3 ayımızı henüz doldurmadık travogen diye bi krem verdi ama onunda bi faydası yok habire kaşınıyo bende kekik suyuyla yıkıyorum artık 3 ay dolana kadar beklicem napim... hepinize tşk ilginiz için ...