hamilelikte göbekteki tüyleri almak

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve feyza25 tarafından 18 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : feyza25
  1. feyza25

    feyza25 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    916
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar benim doğuma 2 gün var hamilelikten dolayı göbeğimde çok fena tüylenme oldu..doktor normal dedi ama ben doğum yapacağım için alsam mı almasam mı bilmiyorum ...Doğum normal olucak ama sezeryan falan olsam çok kötü olur...

    Sizce napsam bu durumda olan oldu mu hiç?...Alsam bebeğime zararı olur mu ?.......
     
  2. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : feyza25
  3. sefamolsun

    sefamolsun radyoda yine sezen çalıyo Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.435
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Bence alabilirsin bir zararı olacağını sanmam sonuna gelmişsin maşallah.. dilerim doğum kolay oluropuyorumnanaktan
     
  4. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : feyza25
  5. KeLeBeKetkisi

    KeLeBeKetkisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    884
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canim ben bunu duymustum yengemde onun yengesi hamile oldugunda göbeginde tüylenme olmustu sonra dogumdan sonra döküldüler bence acele ettme bekle dogumdan sonra dökülürler bekli dökülmese al ozaman
     
  6. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : feyza25
  7. feyza25

    feyza25 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    916
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    ya bilemiyorum ne yapacağımı gerçekten doktora her gittiğimde utanıyorum eğer dökülecekse almama gerek yok çünki boş yere çoğalmasını sağlicam......

    ama her yerimdeki tüyleri aldım tek karnımda var çok komik duruyor...:kedi:
     
  8. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : feyza25
  9. KeLeBeKetkisi

    KeLeBeKetkisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    884
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canim illah dökülecek kaydi yok sadece olabilir dogumdan sonra dökülebilir diye biliorum
     
  10. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : feyza25
  11. juno

    juno Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    nolcak ya göbekteki tüyleri alınca:eek:
     
  12. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : feyza25
  13. feyza25

    feyza25 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    916
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkür ederim ve sonuna geldik inş...

    Sende hamilesin sanada kolay doğumlar diliyorum...
     
  14. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : feyza25
  15. kafestekiguvercin

    kafestekiguvercin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sen hamilesin bide 1 gün kalmış canını yakma boş yere derim ben. sen doğum yapıcaksın bu çok kutsal bişey tüylere o anda kim dikkat edecek boşver ablacım sen,hayırlısıyla doğumun gerçekleşir inşallah
     
  16. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : feyza25
  17. Elis

    Elis Guest

    aman bosver ALLAH askina,hem sonradan basin agrin,ordaki,burdaki killar yetmiyomus gibi bide gobeklemi ugrasicam,benimde suan gobegim killi ama hic dert etmiyom,dogumdan sonbra dokuluyolar,iki hamileligimdede boyle idi,,
    hem dokulmeselerde cokda tin yani:1closedeyes:

    sana hayirli dogum ve saglikli evlat dilerim canim,,,:Saruboceq:
     
  18. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : feyza25
  19. BeyzaNur-HH

    BeyzaNur-HH geL artik Melegim Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.744
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bencede alma sonra ugrasir durursun artik

    hem alirsanda bebege niye zarari olsunki vududdaki tuylerin alinmasinda bebege zarari olcagini sanmiorum ilk kez duydum

    hayirli olsn simdiden cnm rabbim saglicakla kucagina almayi nasip etsin