hamilelikte kansızlık ve kullandığım kan hapı

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve sorgunlu66 tarafından 11 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : sorgunlu66
  1. sorgunlu66

    sorgunlu66 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    482
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar 27 haftalık hamileyim.kanım cok düşük.sabah akşam kan hapı alıyorum ama yan etki yapıyor.kullanmaya devam etsem mi,bıraksam mı?bebek etkilenir mi acaba bana yan etki yapıyor onada bişey olurmuki?:KK59:
     
  2. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : sorgunlu66
  3. deryaevren

    deryaevren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    342
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    41
    bende 5 aydan beri kullanıyorum demir eksikliği kan ilacı hiç bir faydasını göremiyordum kanım daha bu ay yeni yüksemiş ben birde pekmez içtim karaüzüm pekmezi sende iç bende 37 haftaya girdim artık yarın doktora gidicem bakalım
     
  4. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : sorgunlu66
  5. sorgunlu66

    sorgunlu66 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    482
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    pekmez de içiyordum ama bu aralar cay içmeye başlamıştım canım cok istiyodu.ondan heralde çok düşmüş.çayı falan bıraktım şimdi.pekmezide hamileliğimin başından beri içiyorum.bakalım ne olcak:KK43:(
     
  6. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : sorgunlu66
  7. deryaevren

    deryaevren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    342
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    41
    içiç ii gelir bende sabah kahvaltıları içiyorum kahve içiyorum ama etkisi yk bende işte bünyeden bünyeye değişiyor
     
  8. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : sorgunlu66
  9. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    doktorun verdiyse canım neden yan etkisi olsunki doktr gözetiminde kullanmıyomusun...
    bende kullanıyorum demir hapı..
     
  10. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : sorgunlu66
  11. sorgunlu66

    sorgunlu66 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    482
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    sağlık ocağından verdiler.normalde sabahları alıyordum.salı günü doktorum sabah akşam al dedi.salı gününden beri yan etkilerini yaşıyorum.ne yapacağımı şaşırdım tekrar sabahları mı alsam ki.
     
  12. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : sorgunlu66
  13. durunun_annesi

    durunun_annesi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2010
    Mesajlar:
    178
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    naıl bi yan etki yapıyorki nedir şikayetin
     
  14. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : sorgunlu66
  15. sorgunlu66

    sorgunlu66 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    482
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    :))ishal ,mide bağırsak problemleri.
     
  16. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : sorgunlu66
  17. deryaevren

    deryaevren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    342
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    41
    canım benimkulalandığım haplarda beni kabız yapıyor ama kullanıyorum bunu genelde kan hapları yapıoorr
     
  18. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : sorgunlu66
  19. su33

    su33 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    31
    canım dut pekmezi kullandım bende hap da alıyordum ama pekmezden sonra kanım yükseldi Allah ın izniyle....muhakkak iç pekmezi ama ac karnına sabah sulandırarak..sevgiler