hamilelikte kum yada taş dökmek ;(

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve meryemyilmaz tarafından 9 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meryemyilmaz
  1. meryemyilmaz

    meryemyilmaz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar acayip dayanılmaz ağrılarım var demiştim ya.doktoruma anlatınca kum yada taş döküyosun dedi.benneyaptımkive dün akşam sağ böbreğim bir ağrıdı varya hala da ağrıyo dayanılmaz bişey anlatamam.doktorum bugün ilaç vercekmiş. içinizde bunu yaşayan yada bilen varsa bilgi verebilirmi.ilaç tedavisi ağrıları kesiyormu? tamamen bitiyormu bu rahatsızlık...
     
  2. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meryemyilmaz
  3. SeADeniz

    SeADeniz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    566
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cok Gecmıs oLsun :S Hamılelıkte Degılde Benım abLam ve esım Tas Dusurmustu Sancısını hıc Cekmedım Ama Allah Dusmanımın basına Vermesın Ablam Yerlerı Tırmalıordu Esımle 4 Sene Once nısanlı ıken Sahıt oldum onda Tas vardı Tam yarım Saat 110 Km Yolu Gıttı araba ıle O Sancı ıle Kendını zorla acıle Attı neysekı tası dusurdu kurtulduk dedık ama ıkı sene sonra aynı sancılar basladı. Ve suan o ıkı senenın uzerınden bı ıkı Sene Daha gectı dun benı Aradı Tkrr aynı sancıları cektıgını soledı :KK43: Cok korkuıyorum bı Caresı Yok mu n eden sureklı tkrr lanıyor :KK43: Allah sabır ve Sıfa versın sızlere
     
  4. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : meryemyilmaz
  5. destina4

    destina4 minik bamyam büyüyor Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.095
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meryemcim geçmiş olsun bende ilk hamileliğimde kum dökmüştüm ama hamile kalmadan öncede döktüğüm için tekrarlamıştı,öncekine göre daha hafif atlattım ama bilen bilir o ağrı korkunçturr:bbo:bende düzenli antibiyotik ve ağrı kesici kullandım faydası oldu o günden sonrada bidaha tekrarlamadı.günde iki litre su içmeyi ihmal etme ayran çay meyva suyu gibi şeyleride sudan sayma,asla ayaklarını üşütme yaz geliyo ıslak mayoyla sakın güneşlenme ve en önemliside hiç bir sebze ve meyveyi iyice yıkamadan yemee.geçer hayatım merak etme kendine dıkkat et ilaçlarını kullan geçiyoo.geçmiş olsun
     
  6. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : meryemyilmaz
  7. nursist

    nursist PAMUK PRENSİM... Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    456
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dün dr. banada kum döküyosun dedi 33 haftalık hamileyim
    başka hiçbir açıklama yapmadı 3lt su iç dedi sadece ama ben endişelendim tabii böyle bi durum yaşayan varmı bebeğimi etkilermi bu durum? onun için tehlike oluştururmu yanii yoksa sadece benim bünyemlemi ilgili?
    bilen varsa cvp.yazsın lütfen bekliyorum
     
  8. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : meryemyilmaz
  9. axsxina

    axsxina Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.133
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canım benim, Allah yardımcın olsun, hamilelikte değil ama bundan 5 yıl önce taş düşürdüm, 3 gün 3 gece sancı çekerek, doğum sancısından daha zor olduğunu söylerler hep, bence de doğru doğum sancısını bilmememe rağmen bundan büyük acı yoktur diye düşünüyorum, Allah kimseye yaşatmasın, benim taşımı kırdırmıştık öğle düşürmüştüm,

    bebeğe bir zararı yoktur inşallah, emin değilim, ama senin acı çekmen onu da üzer galiba, Allah şifalar versin, bol su iç ve yürüyüş yap canım.
     
  10. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : meryemyilmaz
  11. mhmt

    mhmt batuhanım.... Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    199
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    baana doktor hafif kum döküosun dediiii :KK43: bu ndek şimdi bebegime bi zararı olur mu bilgisi olan lütfen cevaplasınn ......
     
  12. 9 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : meryemyilmaz
  13. azalea

    azalea Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2009
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mhmt bende kum döküyormuşum ,çarşamba günü doktorum dedi şikayetim yoktu idfrar tahlilinde çıktı.1000 lik serum bağaldılar atılsın diye ,bolbol su iç dedi 1 tanede tek kullanımlık ilaç verdi suya atılan.ağrım yok benim geçen hafta sağ boşluğumda sancı vardı klimaya yormuştum herhalde ozaman dökmeye başladım.bebeğe zararı olsa doktor daha ciddi bi tedavi verirdi bence.endişelenme bide hamilelerde olurmuş diye duydum özellikle çok çilek yersen mişşşş...
     
  14. 9 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : meryemyilmaz
  15. anka982

    anka982 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    29 haftalık hamileyim. Bende dün dr. kasıklarımdaki ağrı nedeniyle gittim. kum döküyormuşum ve idrar yolu enfeksiyonu geçiriyormuşum. tek kullanımlık toz bir antibiyotik verdi birde purunol diye suda eriyen bir ilaç ama çok ağrım var.nette baktım erken doğum riskini artırıyormuş. bende zaten plesenta previa var umarım birşey olmaz :KK43:(((((((((( hee birde kansızlıkta çıktı serum veriyorlar :KK43:((((((((((
     
  16. 12 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : meryemyilmaz
  17. mhmt

    mhmt batuhanım.... Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    199
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0



    ben 3 hafta önce idrar yolu enfeksiyonu var dedi 2 tane antibiyotk verdi 15 gün kullandım sonra geçti sonra doktora ne olur olmaz içimiz rahat etsin tekrardan idrar testi yaptıralım mı dedim iyi olur dedii yaptırdık şimdidde bu çıktııı hafif hafif kum döküosun dedi ama bende hiç bi agrı yok hiç bi belirti yokkk ne sancım ne bişey hiç bişey yok ilaçda vermediii :bbo: sadece bol su iç dedi ve bebeşim 4 gün geriden gelio.. vitamin verdi çilek dmişsin ama ben çilek yemiorum ki unutupda bi yermie ellerim die :D
     
  18. 12 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : meryemyilmaz
  19. mhmt

    mhmt batuhanım.... Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    199
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    canım benim yaa çok dikkat et kendinnee bayabi ilaç vermiş sana bekli 29 haftalık oldugun içindir biz daha 13 haftalığz bide sende agrı var ... yaa akannehir
     
Benzer Konular: hamilelikte yada
Forum Başlık Tarih
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar hamilelikte kan gelmesinin kız yada erkek olmasıyla alakası var mı??? 31 Temmuz 2008
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar hamilelikte beslenmenize dikkat ediyormusunuz? 15 Ekim 2014
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar HAMİLELİKTE GUATIR`I OLAN VAR MI YARDIM 12 Ekim 2014
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar hamilelikte aniden giren sancı lutfen yardımmmm 12 Ekim 2014
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar 5 aylık hamilelikte karnının belirli bölgesindeki sertleşme bebekmidir ? 10 Ekim 2014