Hamilelikte mide yanmasi

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve TRAKYALI tarafından 29 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  1. TRAKYALI

    TRAKYALI Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar 6. Ayin içindeyim bu aralar felaket şekilde midem ve yemek borumda yanma var,bununiçin bi çözümü olan varmi.öyle çok baharatli salçali şeylerde yemiyorum çildiricam lütfen yardim
     
  2. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  3. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.935
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    canim ya gecmis olsun..cok kotudur biliyorum.
    bende de var ama ben surup gibi bisey verdi dr onu kullaniyorum tok karnima.
    baya faydasi oluyor,sen de dr una soyle bi lac falan versin hic cekilmez valla..ne yemek yiyebilirsin ne de bisey.....ha bu arada limonlu seyleri de cok yeme cunku o zaman daha cok oluyor..
    Allah yardimcin olsun.
     
  4. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  5. sevdalxix bulut

    sevdalxix bulut Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Aaaah neler çektim o yanmalardan. Gavisgonun şurubunu kullanmıştım. Biraz işime yaramıştı. Yastığını ve başını yüksek tut uyurken. Kesinlikle yan yatma. Oturarak uyuduğumu hatırlarım. Geçmiş olsun.
     
  6. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  7. kraker kız

    kraker kız Guest

    renie duo diye bir şurup vermişti doktor çok zorda kaldığımda kullanıyorum 1 haftadır yanmadan dolayı uyuyamıyorum
     
  8. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  9. ggamsee

    ggamsee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    723
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    bendede var o dert.bu aralar iyice fazlalaştı.soda içince ve sakız çiğneyince biraz geçiyor.
     
  10. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  11. Nohcoy

    Nohcoy Canlarım Benim. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    106
    Bende de yeni yeni başladı... Hangi gıdayı yediğimizde mide ekşimesi yapıyorsa onu yememekte fayda var.

    Geçmiş olsun...
     
  12. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  13. irem-ozge

    irem-ozge :) Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.439
    Beğenildi:
    336
    Ödül Puanları:
    188
    Bende çok çektim o dertten ama doktorum ilaç düşmanı olduğundan kullanmamıştım bişey.
    Hergün bir şişe soda, yeşil elma ve sakız çarelerimdi.
     
  14. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  15. Meltoo

    Meltoo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.073
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar aynısı bendede oldu drumu aradım ve birazda araştırdım. Hamileler için hiçbir zararı olmayan RENNİE DUO isimli şurup inanılmaz faydalı oluyor. Tadıda çikolatalı ben kullanıyrum çok yanma olunca. tavsiye ederim
     
  16. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  17. gulce2008

    gulce2008 zeynep Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    896
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Ben gavıssgon surup kullanmıstım azda olsa faydası olmustu yanma sıddetlenınce ıcıyordum rahatlatıyordu Allah kolaylık versın
     
  18. 31 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  19. zeynepxoxzdil

    zeynepxoxzdil aşkların en tatlısı Giray Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.671
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    slm canım
    bende yaklaşık 4-5 haftadır aynı dertten muzdaripim doktoruma sorduğumda normal olduğunu söylemişti.ben şurup içemediğim için TALCİD tablet kullanıyorum bazen günde 3-4 tane aldığım oluyor bebeğe hiçbir zararı yok mrk etme.kardeşimde doktor bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyor ve dolayısıyla annelerde Reflü ortaya çıkıyor demişti.eczaneden al ilacını iç.birde karbonat iyi geliyor avucuma koyup yuttum kesti yanmamı tabiki sodayıda unutmamak lazım ama gece wc olayını düşününce sodayı pek içmiyorum:roflol: