hamilelikte şeker

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve serenanes tarafından 22 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : serenanes
  1. serenanes

    serenanes Herşeyimiz Doruk'ta Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.373
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar merhaba,
    bugün 25+2 deyim , ooluşumla şeker yükleme testi yapıldı bize.
    açlık 83 tokluk 176 çıktı malesef. referans değerlere bakınca açlıkta değilse bile toklukta sorun var anlayabildim o kadarını.. kiloma dikkat etmeme ve 7 kilo almış olmama rağmen şeker çıkması canımı sıktı..bu aşamalardan geçmiş olan var mı aranızda ???

    herkese iyi ramazanlar ...
     
  2. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : serenanes
  3. Zxuxmmin

    Zxuxmmin RABBIMIN EMANETISINIZ Üye

    Katılım:
    16 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.918
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    benimde ilk hamileligimde sekerim fazla cikti....ama bebisim´dogdugunda hic bi sorun cikmadi...kafana takma
     
  4. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : serenanes
  5. serenanes

    serenanes Herşeyimiz Doruk'ta Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.373
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    saol canım, şimdi beni bekleyen süreci düşünüyorum, ne yapmam lazım diyet, di,yetisyen yok hergün parmak del falan sinirimi bozdu biraz.. bebeğime zarar verme dülşüncesi çok üzdü beni mafoldumben
     
  6. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : serenanes
  7. melisesra

    melisesra maşallah benim oğluma Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.756
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    canım kalbını ferah tut ıhsallah bı sorun olmıyacak
     
  8. 23 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : serenanes
  9. penses

    penses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.455
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım benım sekerımde simdiye kadar bı problem çıkmadı hamdolsun ama diyet verıyo doktorlar eğer yüksek çıkarsa .çok geçmiş olsun
     
  10. 23 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : serenanes
  11. serenanes

    serenanes Herşeyimiz Doruk'ta Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.373
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    saolun kızlar.. benim doktorla ancak pzt konuşacağım, % 100 diyet verecek bir de 2. tarama testini yaptır diyecek, şekeri çıkan arkadaşlardan duydum. ayrıca bu meret zaten 25-26. haftalardan sonra kendini belli ediyormuş. dilerim allahtan hiçbirinizde çıkmaz. özellikle ikiz anneleri çooookkk dikkat edin . beyaz ekmek, makarna, beyaz pirinç ve bol şekerli meyveler yasak bize anlaşılan...
     
  12. 23 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : serenanes
  13. penses

    penses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.455
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Canım daha yenı yaptırdım bıŞey Çıkmadı bakalım hayırlısı
     
  14. 23 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : serenanes
  15. serenanes

    serenanes Herşeyimiz Doruk'ta Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.373
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    aman nazar degmesin , böyle devam eder inşallah !
     
  16. 23 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : serenanes
  17. serenanes

    serenanes Herşeyimiz Doruk'ta Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.373
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    penses bu arada ben de bugün 25+3 üm, yani aynı gün görünüyoruz , ..sen benden önce doğurabilirsin tabii arkadaşım ne de olsa ikizler, aman allah sağlık sıhhat versin..
     
  18. 23 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : serenanes
  19. el-muallim

    el-muallim kırk yaşımın çiçekleri.. Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    13.673
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    196
    canım çok yuksek degıl ya takma kafanı sadece azcık dıkkat et...........