hamilelikte sıvı tüketimi..

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve ozlem28 tarafından 26 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    26 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ozlem28
  1. ozlem28

    ozlem28 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    830
    Beğenildi:
    44
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar hamilelikte günde 2 litre su tüketmek gerekiyormuş. bu 2 litreyi illaki su olarakmı tüketmeliyiz yoksa içtiğimiz diğer sıvılarda dahil edilebilirmi? süt, bazı bitki çayları vs. kış ayında sadece su olarak 2 litre içemiyorum. ne kadar zorlasamda kendimi..benneyaptımki
     
  2. 26 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ozlem28
  3. esin21

    esin21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    894
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    meyve suyu olarakta tüketebilirsin sivi kivamli corba olarakta o sana kalmis...ama benim doktorum en iyisi su icmek yanina ilave olarakta bol sulu meyve ve meyve sulari demisti
     
  4. 26 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ozlem28
  5. Ela82

    Ela82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    789
    Beğenildi:
    114
    Ödül Puanları:
    113
    bende 2 lt içemiyorum malesef.ama doktorum önemli değil diyo.soda falan iç dedi.
     
  6. 26 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ozlem28
  7. derindeniz09

    derindeniz09 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    745
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    slm bende su icemeye calisiyorum ama wc den beri gelmiyorum hele disari cikinca baya zor oluyor arkadaslar
     
  8. 27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ozlem28
  9. fulyan

    fulyan minik kelebeğim benimle Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.257
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    153
    yanıma 1.5 ltlik şişeyi koyuyorum.15 dakkada bir dikiyorum kafaya.3 lt tamamlıyorum böylece.
    yoksa aklıma bile gelmiyor su içmek.zorla da olsa bebeğim için içiyorum.
     
  10. 27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ozlem28
  11. ozlmgkhn

    ozlmgkhn bitanecik kızım... Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.950
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benim doktorumda 3 litre içmemi söyledi bende elimde şişeyle dolanıyorum çok önemliymiş su içmek hergün 3 litreyi tamamlayamasamda yaklaşıyorum işte. önemli yani mutlaka içmeye çalışın.
     
  12. 27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ozlem28
  13. huuulya

    huuulya küçücüğüm herşeyim... Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.814
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    su normal hayatta bile çok önemliyken hamilelikte önemi kat kat artıyor,
    çatlaklar için nemlendirici krem ne kullanırsak kullanalım en iyisi, bol su içerek içerden nemlendirmekmiş
    çok su içtiğimiz zaman düzenli olarak son aylarda vücutta oluşacak şişliğin önüne geçilebiliyormuş
    ayrıca idrar yolları enfeksiyonundan korunmak içnde önemli
    ben doktoruma baş ağrımı söylediğimde onun için bile su içmemi söyledi, başlarda çok su içmek zor gelsedezamanla alışıyorsunuz vücut kendi istiyor
     
  14. 27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ozlem28
  15. ozlem28

    ozlem28 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    830
    Beğenildi:
    44
    Ödül Puanları:
    108
    eyvahlar olsun ben 2 litreyi nasıl içemiyorum diye üzülürken şimdi 3 litreye çıktı..yanıma sürahiyi koydum olmadı, küçük şişeyle yudum yudum içeyim dedim bi yere kadar içiyorum sonrası yutamıyorum.midem bulanıyor artık sudan. normaldede kışın su içemem hiç. şimdi zorlayarak ancak 1 litre en fazla 1 buçuk litre içiyorumdur..:çok üzgünüm:
     
  16. 27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ozlem28
  17. kkatre

    kkatre Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    391
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar ben bi yudum suyu dahi çıkarıyorum susuyorum ama içemiyorum işte bu kdar önemliyken napıcam ben bilmiyorum 2 kez hastanelik oldum serum verdiler su içtiğim zaman ağzımın içinde metalik bir tat ve sululuk oluyo bi öneriniz varmı
     
  18. 27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ozlem28
  19. gurbetten

    gurbetten oğluşum seni bekliyorum Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    benim normal hayttta aklıma bile gelmezdi su içmek ama şimdi bebişim için içiyorum 2,5 rahat oluyo ama 3 yapacağıım inş.
    zorlayın kızlar oluyor..