hamilelikte uçuk çıkaran varmı

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve cennet kuxsxu tarafından 12 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    12 Ocak 2009
    Konu Sahibi : cennet kuxsxu
  1. cennet kuxsxu

    cennet kuxsxu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    143
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar 7 haftalık hamileyim ve durup dururken uçukladım.acaba uçuğun bi zararı varmıdır.uçuklayan varmı?sorun olmıyacağını sanıyorum ben ama???:CüvCüv:
     
  2. 12 Ocak 2009
    Konu Sahibi : cennet kuxsxu
  3. gurcan06

    gurcan06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    492
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende de ucuk cıkıyo sürekli doktorumun bana söylediği kadarıyla zararı yok bünye zayıfladığı için ilk aylarda cıkar demişti
     
  4. 12 Ocak 2009
    Konu Sahibi : cennet kuxsxu
  5. xsxua81

    xsxua81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende daha 2. haftada hemde hayatımda hiç çıkmadığı kadar büyük bir uçuk kolonisi çıkmıştı 10 günde geçti zaten hamile olduğumu birazda ondan anladım. çünkü normalde u.uk hiç çıkmazdı. hamilelikte bünye zayıf düşüyor ya ondan sanırım. ama aaştırdığım kadarıyla korkulacak bişry yok. geçmiş olsun şekerim
     
  6. 12 Ocak 2009
    Konu Sahibi : cennet kuxsxu
  7. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    canim ben de tam 6-7. haftalarimda cikarmistim. benim ilk degildi sanirim ilk olunca tehlikeliymis ama sukur ki gecen sene ilk defa cikti ve bagisiklik kazandim.

    kabarti hissettigin anda sarimsagi kes suyunu sur. hatta o kesik sarimsagi yapistir ucugun uzerine. yanacak biraz.. 10 dak beklet. tekrarla 2. defa. kokusu biraz insanin midesini kaldiriyor ama ucuk cok fena. 30 dakika dayan. buyumeden sondugunu goreceksin.
     
    SadeceAsk bunu beğendi.
  8. 12 Ocak 2009
    Konu Sahibi : cennet kuxsxu
  9. cennet kuxsxu

    cennet kuxsxu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    143
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim arkadaşlar
     
  10. 12 Ocak 2009
    Konu Sahibi : cennet kuxsxu
  11. cennet kuxsxu

    cennet kuxsxu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    143
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    bende çok sık uçuk çıkar.ozaman bi zararı yok dime
    bağışıklığım var yani
     
  12. 12 Ocak 2009
    Konu Sahibi : cennet kuxsxu
  13. zeytin26

    zeytin26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2008
    Mesajlar:
    118
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    slm canım
    ben 4.haftamda uçuk çıkardım megersem hamileymişim şimdi 5. haftayı bitirdim uçuğum 1 hafta kadar sürdü ben vikis sürdüm çabuk geçirdi tavsiye ederim
    sana birşey sorucam bebişin kalp atışlarını kaçıncı haftada duydun 5.haftanda doktorun ne demişti ben şimdi çok merak ediyorum
    allahım ikimizide hamileliğimizi tamamına erdirsin inşallah:nazar:
     
  14. 12 Ocak 2009
    Konu Sahibi : cennet kuxsxu
  15. Lavanda

    Lavanda Başını eğme dik tut Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    829
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım hamilelikte bi zarırı var mı bilemiycem ama galiba gazetede okumuştum, yeni doğum yapmış olan bi annede uçuk çıkmış, bebeğini öptüğünde maalesef Allahım herkesi korusun İnşaAllah bebeğini virüsten kaybetmiş.
     
  16. 12 Ocak 2009
    Konu Sahibi : cennet kuxsxu
  17. canım uçuğun sebeplerinden birisi boğazında felan iltihap oluşur buda ateş yapar ve cildin en hasas yerinden dışarı atar ama korkma daha iyi işte dışarı atıyosun benim bademcikte var ve sol kulağıma vurdu malesef diyorum uçuk çıkarmıyorum ben....
     
  18. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : cennet kuxsxu
  19. cennet kuxsxu

    cennet kuxsxu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    143
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    cannım allah tamamını erdirsin ihşallah ikimizide sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza.ben 5.haftada gittim ilk doktora ultrasonla baktı doktor.keseyi gördük kalbi daha atmıyordu canım.7.haftada tekrar gittik.kese büyümüş bebek görünüyordu.kalbiatmaya başlamıştı bebeğimin.1 ay sonra doktor tekrar çağırdı.
     
    TugceDemirAltun bunu beğendi.