hamilemiyim arkadaşlar lütfen yardım

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve eslemnur tarafından 2 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eslemnur
  1. eslemnur

    eslemnur oğlum tatlı meleğim benim Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşar dün kan testi yaptırıdım dr yoktu ve referans diye yazan yazının altında^2den küçük ^< 2 diye yazıyodu ve nemim sonuçta 6,97 yazıyodu bu ne demektir kızlar adetimede 7 gün vardı ordaki kızda net bişey söyleyemedi bana açıklarmısınız lütfen gebeik testinde 2 tane biri çok az çıkıyo anlamadım hiçbişey arkadaşlar ne demektirbusenağlama arkadaşlar gebelik testinde niye 2 tane çıkıyo
     
  2. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eslemnur
  3. eslemnur

    eslemnur oğlum tatlı meleğim benim Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kimse yokmu arkadaşlar
     
  4. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eslemnur
  5. eslemnur

    eslemnur oğlum tatlı meleğim benim Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bana yardımcı olacak kimse yokmu kızlaaar
     
  6. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eslemnur
  7. serdi

    serdi Guest

    canım testi çok erken yapmışsın kanda gebeliğe göre sınırda çıkmış pozitif denemez yani acele etme 5 gün sonra tekrar yaptır yada adet gününü bekle derim... bazen testlerde böyle yanılmalar oluyor... şimdiden ümitlenme bence daha edetine çok varmış.... senin değer sınırda eğer gerçekten hamileysen değer 2 günde bir iki katına çıkmalıdır... sana şuanda doktor bile hamile olup olmadığını söyleyemez... idrarda çıkmış olmasıda çok enterasan doğrusu kanda bu kadar azken idrarda çıkmaması lazım bana çok enterasan geldi
     
  8. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eslemnur
  9. eslemnur

    eslemnur oğlum tatlı meleğim benim Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende anlamadım arkadaşım vallahi ne yapçam anlamadım hamilemiyim şimdi dediğim ibi <2 yazıyodu benimki 6,95 çıkıyodu şimdi nezaman yapayım testte hep birisi az çıkıyo ama kız kanımı almak içinde çok uğraştı
     
  10. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eslemnur
  11. eslemnur

    eslemnur oğlum tatlı meleğim benim Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    şimdi hamileliğimmi daha yüksek olasılık yoksa negatif olmamasımı tam nedir kızlar
     
  12. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eslemnur
  13. eslemnur

    eslemnur oğlum tatlı meleğim benim Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok telşekkür ederim arkadaşım yorumun için tek sen yadım cı oldun bana
     
  14. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eslemnur
  15. ZAMBAK 3

    ZAMBAK 3 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.576
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    canım normalde 5in üzeri gebelik ama gebelik varsada bu degerin böyle çıkması normall geç döllenme olmuş olabilir ki adetine daha 7gün var.
    birkaç gün sonra tekrarla testi degerin artarsa hamişsinnn
    ama o 2olayını anlamadıgım için yorum yapamıycammm:uhm:
     
  16. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eslemnur
  17. eslemnur

    eslemnur oğlum tatlı meleğim benim Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    <2 referans aralığı diye yazıyodu sonuçta yanlız benim sonucum 6,97 di 2 den kçük demek istedi sanırım
     
  18. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : eslemnur
  19. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    canım normalde hamilelik değeri 5 kabul ediliyor yani hamile olabilirsin ama daha iki hafta var diyorsun yumurta çatlayacğı zamanda hormonlar bu tarz değerler verebiliyor istersen birkaç gün daha bekle ve bir daha test yaptır eğer istiyorsan inşallah hamilesindir