Hamilemiyim değilmiyim kafam karıştı :(

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve aysegul25 tarafından 17 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

    17 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul25
  1. aysegul25

    aysegul25 Guest

    Kızlar belki içinizde bilen vardır bundan 1,5 ay önce düşük yaptım. Son 10 gündür karımda hafif kasılmalar ve igne batar gibi belirtiler var ayrıca gaz sancılarım var bir önceki hamileliğimde oldugu gibi. Bende 2 gün önce idrar testi yaptım silik 2 .ci çizgi çıktı. Bugün yine idrar testi yaptım ama bu sefer negatif çıktı . Sonra gidip kan testi yaptırdım kanda HCG 5.65 çıktı. Doktorum tatilde oldugu için ona gösteremedim sonucu ama ordaki bir doktor baktı ve sonuç pozitif gibi ama olamayada bilir.. 2 gün sonra tekrar kan testi yaptırın dedi. Şimdi ben hamilemiyim değilmiyim anlayamadım :KK43: Kafam iyice karıştı 2 gün nasıl sabredeceğim bilmiyorum.. İçinizde böyle birşey yaşayan var mı? Lütfen bir fikriniz varsa yazın.. Cevaplar için şimdiden teşekkür. Allah çocuk isteyen kimsenin kucagını boş bırakmasınn..
     
  2. 17 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul25
  3. lovfun

    lovfun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    501
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım emin değilim ama kan testinde 0-5 arası negatif deniyor. Senin sonucun 5 in çok az üzerinde belki geç döllenme olmuş olabilir. Ama bildiğim bişey daha var kan testini 2-3 gün sonra tekrarlayınca eğer gebelik varsa sayı 2'ye 3'e katlanıyormuş. İnşallah herşey gönlüne göre olur...
     
  4. 17 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul25
  5. tiviti

    tiviti GELDİN DÜNYAMIZ OLDUN... Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    senin yaşadığını yaşamadım ama bende düşük yaptım canım bence hamilelik olasılığın yüksek gibi inşallah hamşsindir yaaa ayyy ne güzeel
     
  6. 17 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul25
  7. aysegul25

    aysegul25 Guest

    canım 0-5 arası değil...Doktor 0.5 ve onun altı ne negatif dedi.. Yani benim 0.5 in üstünde 5.65 çıktı canım.. Cevap için teşekkür ederim. Aminn isteyen herkese versin rabbim.
     
  8. 18 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul25
  9. gxuxzeljoe

    gxuxzeljoe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2006
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    allah gonlune gore versın inşallah bebiş vardır sen bı sakın ol rahatla oyle bekle canım yoksada bebiş üzülme olur elbet dualarım senınle:1hug:
     
  10. 18 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul25
  11. rosa85

    rosa85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    662
    Beğenildi:
    851
    Ödül Puanları:
    198
    canim insallah hayirlisi olur.acaba erkende kanda bü yüzdenmi be deger cikti ama 5i de gecmis baksana beklemekten baska bir sey yapamazsin gönlünce olsun
     
  12. 18 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul25
  13. Mev*Can

    Mev*Can Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    7.380
    Beğenildi:
    72
    Ödül Puanları:
    0
    canım bende sabredemeyip günüme 1 gün kala eczaneden test aldım dediğin gibi ikinci çizgi silik çıktı 2 gün geçince kan testi yaptım 6.bilmem kaç çıktı sonra kanamam oldu hastaneye gittim kan testi yaptılar kanda beta hcg hormonu düşük ama muhtamelen hamilesin dedi doktor muayene yoluyla ultrasona girdim keseyi göremedik yani baya karışık işler 15 gün sonra biraz gecikmeylede olsa muayene yoluyla kese gözüktü normalde 5.5 haftalık hamile olman gerek ultrason için tecrübeme göre yüksek oranda hamilesin yinede bi kaç gün bekle istersen sonucu öğrenincede burdan haber ver ok
     
  14. 18 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul25
  15. BeyazBulut

    BeyazBulut sihirli değneğim var benim :) Pro Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    11.412
    Beğenildi:
    464
    Ödül Puanları:
    203
    Normal Değerler
    5-50 0-1 Hafta
    50-500 1-2 Hafta
    100-5000 2-3 Hafta

    Bende Dün Yaptirdim 0-5 çikti Negatif Ama Sen Bu Değerlere Göre Bence Hamilesin
     
  16. 18 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul25
  17. Ahmir09

    Ahmir09 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yaaaa arkadaşlar hcg değeri 5,65 ise ben nasıl 113 hcg değeriyle hamile olmuyorum anlamadım .1 hafta sonra 7,20 ye düştü.bu iki test arasında regl oldum.değer 113ken vajinal ve karından yapılan ultrasonda bişey görünmedi.doktorda doğru dürüst bi açıklama yapmadı nedeni hakkında.öfffffff ya noldu şimdi bişey anlamadım.
     
  18. 19 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul25
  19. aysegul25

    aysegul25 Guest

    Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkür ederim. Yarın tekrar kan testi yaptıracagım. Umarım hamileyimdir.