Hamilemiyim değilmiyim.. yoksa ben delimiyim :(

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve astigmat tarafından 11 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    11 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : astigmat
  1. astigmat

    astigmat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    80
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar 6 temmuzda adet oldum 18 temmuzda kahverengı akıntım oldu. ıkı uc gun surdu bu garip akıntı. sımdı adet gunum normal seyrınden 7 gun sasmıs durumda. iki test yaptım ve negatif cıktı.. bı aylık bebek varsa eger mıde bulantısı bas dönmesı olmaz mı bunu sormak ıstıyorum bır de kan testı bır gunde sonuclanır mı _? yabancı ulkede oldugum ıcın bılmedıgımız bır yer.. bır ıkı saatlık bıseyse yaptırayım dıyorum yoksa iki arada bi derede deliricem ya..boshayallersmile​
     
  2. 11 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : astigmat
  3. ay_she

    ay_she Herşey değişti...Herşey.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    13.744
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    198
    canım 6 temmuzda regl olmussun
    kanam baslangıc tarıhınden itibaren 12-18 günleri arası hamıle klama şansı yuksektır
    yanı 18 temmuz senın hamıle kalabılecegın gunlerın baslangıcı....

    ayrıca implantasyon yanı yerleşme kanamsı regle en az 3 gün ve en fazla 7 gün gün varken gelir.1 kere gelir biter süreklı kanama olmaz
    senın daha yumurtan döllenmek için yenı yola çıkmış çatlamamış bile nasıl bebek olsun ayrıca
    1 ay lık bebek olması için 4 hafta gecmesi lazım senın adetıondne itibaren daha 12 gün gecmıs 2 hafta bile değil
    regl duzenın bozulmuş olabilir.eger tekrar ederse ve kesılıp tekrar baslayan kanamaların olursa doktoruna basvurmanı
    trodine baktırmanı tavsiye ederim ....
    trodi adet duzenını etkılediği gibi gebe kalmana da engel olr cunku

    en kısa zamanda bebegın gelir inşallah
     
  4. 11 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : astigmat
  5. hnk

    hnk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.654
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    ben özel bir hastanede yaptırdım kan testi ve iki saatte sonuclandı.. bence yaptırabilirsin...
     
  6. 11 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : astigmat
  7. cevizlikek

    cevizlikek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    355
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    arkadasım testler doğru cıkar negatifse negatiftir ama bizler işte umutlanıyoruz cok isteyince inş.senin de diğer aya olur..
     
  8. 11 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : astigmat
  9. bes

    bes sunshine Üye

    Katılım:
    6 Mart 2010
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar meraba hepimizin bebekleri bir an önce gelir umarım,2. aşılamamı oldum reglime 6 gün var regl olusakmışım gibi arada kramplar oluyo...bu kramplara kasık ağrılarına rağmen hamile kalan var mı bildiğiniz?cevaplarsanız çok düzelecek moralim
     
  10. 11 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : astigmat
  11. bzkrt

    bzkrt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    Slm arkadaşlar aranıza yeni katıldım bende temmuzun 21 de adet olmam lazım dı ama adetim 5 gün gecikti ve 2 gün sürdü niye böyle oldu anlamadım çok ağrılı geçmişti ve gripin yutmuştum acaba ondan mı ve şimdi ağustosu bekliyorum bakalım ne olacak yine böyle olursa doktora gitmelimiyim:KK43:
     
  12. 11 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : astigmat
  13. kmehtap

    kmehtap Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bence senden gelen akıntı yumurtan çatlamıştır ve onun lekelenmesidir
     
  14. 11 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : astigmat
  15. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    banada aynısı oldu canım ama malesef gebelikle bir alakası yok..stresten yada yorgunluktan ara kanaman olmuştur büyük ihtimalle...adetinin 18 ağustos civarı olucağını tahmin ediyorum bana öle olmuştu en azından
     
  16. 11 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : astigmat
  17. cmrm

    cmrm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.615
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    özel hastanede kan tahlili yaptırısan sonucu bikaç satte alırsınız