Hamilemiyim , değilmiyim ?

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve SHXIXNE tarafından 19 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    19 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SHXIXNE
  1. SHXIXNE

    SHXIXNE O Artık 3 Ü 1 Arada Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    683
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Öncelikle herkeze merhaba
    Benim sorunum aralık 1 inde hastalanmam gerekiyordu ama bugün 19 aralık ve benim adetim 19 gün gecikti test yaptım 2 kez negatif cıktı . Gögüslerimde dolgunluk acı sık sık tuvalet ihtiyacı gibi şeyler belirdi. Bugün sabah kalktıgımda kahverengimsi bi akıntım oldu suanda devam edio ve adet sancıları gibi sancılarım var bel agrıları kasık agrıları gibi.
    Başına böyle bişey gelen varmı ?Ben hamilemiyim degilmiyim ?
     
  2. 19 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SHXIXNE
  3. sultan49

    sultan49 ben geldim :) Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.407
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım en güzeli kan testi onda herşey çıkıyor ama bekle istersen bir kaç gün sonra testi tekrarlarsın.. böle olupta hamile olan görmüştümmm..
     
  4. 19 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SHXIXNE
  5. SHXIXNE

    SHXIXNE O Artık 3 Ü 1 Arada Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    683
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Yardımın için teşekkürler.İnşallah hamileyimdir.
     
  6. 19 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SHXIXNE
  7. berrinyamac

    berrinyamac Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya arkadaslar bende senın gıbı seyler yasıyom sureklı ıdrara gıdıyom hastalık belırtılerın hepsı var kesın olacam bılıyorum yıen hayal kırıklıgı en kotusu esım asker
     
  8. 19 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SHXIXNE
  9. ceylan83

    ceylan83 boncuk gözlümmmmmm:)) Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.340
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    kan testi yaptır canım epey geçmiş varsa çıkar kesinlikle
     
  10. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SHXIXNE
  11. naz_06

    naz_06 Naz_ysn Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kesinlikle kan testi yaptır arkadaşım inş hamilesindiiirrrr....
     
  12. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SHXIXNE
  13. SHXIXNE

    SHXIXNE O Artık 3 Ü 1 Arada Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    683
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim ama size o yazıyı yazmadan önce malesef merdivenden ayagım kaymıştı .O kahverengimsi akıntı gelmişti.Kanamam geldi parça parça düştü bebegim . senağlama senağlama senağlama Hamileymişim.doktora gittim ve bebeğimin düştügünü öğrendim.Cinsiyetini bile söyledi egerki düşmeseydi erkek bebegim olacakmış.Çok üzüldüm.senağlamasenağlama:çok üzgünüm:
     
  14. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SHXIXNE
  15. çedene

    çedene papatya yüreğim Pro Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.762
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    ilgınc geldı bana...

    dusugu evde yapmıssın.. zaten olsaydı daha 5 haftalık bı gebelık olacaktı..

    cınsıyetını nasıl anlamıs dr.. muneccımmıymıs...

    sızede gecmıs olsun.. hayırlısını versın allahım..
     
  16. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SHXIXNE
  17. SHXIXNE

    SHXIXNE O Artık 3 Ü 1 Arada Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    683
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Düşen parçaları doktora götürdüm .Doktorum yıllardır doktorluk yapıyor bayabi yaşlı.Tecrübeli yani.
    kanlı parçalar kız oldunu kansız parçalar erkek olduguna işaretmiş nekadar dogru yinede bilmiyorum.Ben doktorun yalancısıyım.Benim parçalar kansız dı kanamam sonra oldu.
    Desteğinden dolayıda teşekkür ediyorum.
     
  18. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SHXIXNE
  19. sarayewo21

    sarayewo21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    :1rolleyes:
    ewt aynen bendede bole oldu bugun .. bende merak edıhyorum acaba bu kanama olabılırmı? normalmı? hamılelık beklıyorum test yapmadım gunum adet gunum geldı acaba hamıle olanlar bole bır kanama gordulermı merak edıyorum..