Hamilemiyim lütfen yardım edin

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve hilalkaya tarafından 19 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hilalkaya
  1. hilalkaya

    hilalkaya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba arkadaşlar, ben kasım ve aralık aylarında hiç denecek kadar az adet gördüm bu ayda adetim 4- 5 gün gecikti ancak sadece göğüslerimde şişkinlik var birde iştahım çok açıldı canım sürekli birşeyler çekiyor onun dışında mide bulantısı gibi yada göğüs uçlarında kararma gibi belirtilerim yok ancak kilo aldığımı farkediyorum bilhassa karın kısmından evleneli 5 ay oldu ilk iki ay hapla korundum sonra farklı yöntemlerle korunduk ama endişeleniyorum acaba hamilemiyim?
     
  2. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hilalkaya
  3. laubali

    laubali EYÜB MUSTAFA´M GELIYOR! Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.123
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Aradan bayaga zaman gecmis, simdiye kadar bir test almak aklindan gecmedimi güzelim? Zaten evleneli daha yeni olmus, ama önceden eger adet gecikmesi hic yasamadiysan insallah hamilesindir tabii eger istiyorsan.
     
  4. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hilalkaya
  5. hilalkaya

    hilalkaya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bundan önceki iki ay az da olsa adet gördüm diye test yapmak hiç aklımdan geçmedi doğrusu bu konuda biraz cahilim yardım ederseniz sevinirim
     
  6. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hilalkaya
  7. s.tugba

    s.tugba mutluluk kollarımda artık Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    4.843
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    senin durumu sadece test paklar :)) kan yada idrar böle endişeli varmı yokmu diyeceğine alsana bi test kuzum ya ii sabırlısın valla ben olsam gece yarısı eczzane açtırırdım şölede olabilir çok yeni evlisin hormonlarının düzene girmesi durumuda olabilir yada ilaç kullandıysan oda etkilemiş olabilir ilaçtan kastım bi ağrı kesici bie olabilir