hamileyim ama biber hapı diye zayıflam ilacı içtim

Konusu 'Duyuru : Ben de hamileyimmm' forumundadır ve esrahayal tarafından 29 Mart 2010 başlatılmıştır.

    29 Mart 2010
    Konu Sahibi : esrahayal
  1. esrahayal

    esrahayal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.632
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    arkadaşlar son adetimin ilk günü 16.02.2010 adet görmeyince test yaptırdım pozitif çıktı. tabi benim hamile olduğumdan haberim olmadan (saflığıma doymayayım) 05.03.2010 tarihi itibariyle 10 gün boyunca bu haptan kullandım sonra bıraktım o sıralar hiç bir yan etkisi ni hissetmedim. bana göre
    5 haftalık hamileyim acaba bebeğime zarar gelmişmidir. lütfen böyle bir olay yaşayan varsa yazzsın moralim çok bozuk acaba birşey olurmu
     
  2. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : esrahayal
  3. nurfeza

    nurfeza Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım doktora gittiğinde o ilacın içindeki maddeleri doktoruna göster. Neler var neler sıkma canını Ablam hamileyken burun ameliyatı oldu ve narkoz aldı düşün şimdi çok sevimli bir kızı var :)
    Sağlıcakla kal
     
  4. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : esrahayal
  5. anobis

    anobis deli kıs :) Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    536
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    walla arkadaşım bende ilk ay kullanmıştım şimdi bebeğimi kaybettiğimi öğrendim..

    inşallah benimki gibi olmaz
     
  6. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : esrahayal
  7. blueeye

    blueeye Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    346
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım sen sakın kötü düşünme doktorla konuş kullandıgın ilaçı söyle bilir onlar
     
  8. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : esrahayal
  9. esrahayal

    esrahayal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.632
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    sağolun arkadaşlar ama ne bilimmmmm işteee sıkıyorumm canımııı inşallah bir şey olmaz dua edin.
     
  10. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : esrahayal
  11. esrahayal

    esrahayal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.632
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    peki hangi ilaçtı ve ne kadar kullandın ben 10 gün gibi kullandım.
     
  12. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : esrahayal
  13. esra8

    esra8 ♥SABIR VEDE ŞÜKÜR♥ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    21.028
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    bıtkısel ıcerıklı bır zayıflama hapı ıse ben zarrarının oldugunu dusunmuorum genede ıcın rahat olsun dıe doktoruna sorsan ıı olur canım ınş bebegıne zarar vermemıstır
     
  14. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : esrahayal
  15. erguvan12345

    erguvan12345 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kaç haftalıkken kaybettin bebeğini, hangi ilacı kullandım. Bende bilmeden 5 gün boyunca 1 paket kas gevşetici hap, bir pakette antienflamatuvar ilaç içtim. Ne olacak şimdimafoldumben
    2- 3 gündür karnım ağrıyor,ağrı yanlarada vuruyor,bana çok şiddetli gelmiyor ama ağrı eşiğim yüksektir.Akşam uyandım elimi karnıma değdirince acıyordu.Bağırsaklarımda bozuk ondan mı acaba?
    Doktorda yok burda, önemli midirbilmiyorumkismile
     
  16. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : esrahayal
  17. c_n

    c_n AŞK'sın sen... Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.047
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canim dedigin ilaci gecen sene ben kullanmistim ve ustunde hamilelerin emzirenlerin kesinlikle kullanmamasi gerektigi yaziyordu...bencede doktorunla muhakkak konus..gecmis olsun ve hayirli olsun insallah saglikla kucagina alirsin canim olumunekankayizsmile
     
  18. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : esrahayal
  19. Nazo

    Nazo HAYAT SEVİNCE GÜZEL Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ahh kızlar madem bebek düşünüyorsunuz korunmuyorsunuz neden içersinizki ilaçları.Umarım korkacak nişey yoktur.Doktorunuza mutlaka ama mutlaka ilaç kullandığınızı ve hangi ilaç olduğunu belirtin acil olarak.ınşallah bebişleriniz sağlıklıdır.
     
Benzer Konular: hamileyim biber
Forum Başlık Tarih
Duyuru : Ben de hamileyimmm ikinci bebeğime hamileyim:) Perşembe 14:25
Duyuru : Ben de hamileyimmm Hamileyim ve herşeyi kafaya takıyorum Salı 07:39
Duyuru : Ben de hamileyimmm Ben de hamileyim ;) 17 Ekim 2014
Duyuru : Ben de hamileyimmm EN SONUNDA BENDE HAMİLEYİMMMMM 15 Ekim 2014
Duyuru : Ben de hamileyimmm ALLAH'IMA ŞÜKÜRLER OLSUN HAMİLEYİM :D RABBİM İSTEYEN HERKESE YAŞATSIN 10 Ekim 2014