Hamileyim....ama bu sinirlilik neden????

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve xoxzlem77 tarafından 17 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : xoxzlem77
  1. xoxzlem77

    xoxzlem77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Tüp bebek yöntemiyle 10 yıl sonra nihayet başardık. 5+2 haftalık hamileyim, ama 2 gündür aşırı derecede sinirlilik var üzerimde, kendimi sakinleştiremiyorum, çok korkuyorum bebeklere bişey olcak diye, ama genede kendime hakim olamiyorum. 2 gündür göğüs ağrılarım kalmadı hatta şişlikleri bile indi kasık ağrılarımda geçti. Sizce bişey olmuşmudur, yaaa benim durumumda olan varmısenağlama
     
  2. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : xoxzlem77
  3. KIZLARIMCANLARIM

    KIZLARIMCANLARIM Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    7.935
    Beğenildi:
    5.718
    Ödül Puanları:
    238
    hamilikde sinirlikl gayet normal canım.. hormonlardan kaynaklanıyor.. dert etme..kaç haftalıksın?
     
  4. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : xoxzlem77
  5. HAZAL01

    HAZAL01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    özlemcim öncellikle çok sevindim bebişlerin hayırlı olsun
    bende 7+2 günlük hamileyim bende hamileliğimin ilk günlerinde çok aşırı sinirliydim
    bu çok normal hem hormonların etkisiyle hemde tüp bebek gibi çok zorlu bi süreçten sonra hamile kaldığın için bu süreç seni biraz yıpratmış olabilir
    bütün sıkıntıların geride kaldı bebişlerin artık seninle
    bi de hamilelik belirtileri süreklilik göstermiyo bende bi bakıyorum bulantıdan yataktan kalkamıyorum bi bakıyorum hamile olduğumu bile unutmuşum
     
  6. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : xoxzlem77
  7. WomenLove

    WomenLove bir Aşk Krallığı Pro Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    23.964
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    198
    cnm hayırlı olsun bende mikro ile hamiş kaldım bende senin gibiydim bebeklerine bişeycik olmaz

    ve tek derdin bu olsun cnm ben 8 haftamı dolduruyorum o kadar çok mide ağrısı ekşimesi bulantı yaşıyorumki .....yemek yemiyorum artık ......ilaçlarımı içecek suyu bile kıdımla içer oldum
    çünki ne yesem içsem kusuyorum....kaçkez ağladım bebeklerime bişey olacak diye
    ama doktorum dedi merak etme hiçbişey yemesende onlar iyi diye .....

    sen şimdi canın istediklerini ye iç cnm .....takılma öle şeylere benim göğüslerim şiş ama acıma yok
    ve 2 ayda olaması gereken bel kasık ağrılarım var .....herkesin aynı olmaz merak etme bunca zaman sonra gelmiş kuzuların biryere gitmez rabbim seni kocanı ve kuzularını hep korusun
     
  8. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : xoxzlem77
  9. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    canım bebeklerin hayırlı uğurlu olsun öncelikle..
    ilk 3 ay sanırım bu sinir normal hormon değişimlerinden dolayı.
    bende de olmuştu 2.ay kendime göz kulak olmaya başladım.
    baktımki gerçekten elimde olamayn tepkiler veriyorum hemen kendi kendime telkinler verdim..
    bebişlerine bir şey olmamıştır ama annenin hamileliği bebeği doğduğunda etkiliyor ben buna inanıyorum..
    bu şekilde kendine izah edersen o sinirden bir şey kalmıyor emin ol..
     
  10. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : xoxzlem77
  11. xoxzlem77

    xoxzlem77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım ben şuan 5 haftalık hamileyim, pazartesi doktora gitcez inşallah kalp atışlarını duycaz.
     
  12. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : xoxzlem77
  13. xoxzlem77

    xoxzlem77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Hazalcım çok saol yaa, rahatlattın beni valla.halimi görsen resmen psikopata bağlanmış durumdayım. Allah bebeğini hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin canım.
     
  14. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : xoxzlem77
  15. xoxzlem77

    xoxzlem77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86


    Amiiinnnnnnn, valla bende midemin bulanmasını iple çekiyorum. Her sağlıklı gebelikte mide bulantısı olurmuş. Allahım ne zor bir süreç bu yaa. Allah hepimize sabır versin ve bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin. :1hug:
     
  16. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : xoxzlem77
  17. xoxzlem77

    xoxzlem77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Teşekkür ederim canım benim.....a.s.
     
  18. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : xoxzlem77
  19. AYN

    AYN SİDİKLİ Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.495
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hep olumlu düşün
    herşey olumlu olsun
    onlarla geçireceğin günlerin hayalini kur
    kendini kastıkca psikolojik olarak hem kendine hem bebeklerine zarar verirsin
    sen ne kadar pozitif olur ve güzel hamilelik geçirirsen
    bebeklerin de o kadar neşeli ve huzurlu olur