hamileyim ama korkuyorum.

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve yas23 tarafından 27 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    27 Ekim 2008
    Konu Sahibi : yas23
  1. yas23

    yas23 minik aşkım yiğidoşum. Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar ben 5 haftalık hamileyim ama 2 gündür akıntıyla birlikte kahverengi ve pembe lekelenmeler geliyor. Kasıklarım ağrıyor şimdi de bel ağrısı başladı. Doktoruma söledim kalp atışını duyana kadar bekleyeceğiz dedi yapacak bişi yok dedi. Lütfen söyleyin böyle bişi başına gelen var mı?
     
  2. 27 Ekim 2008
    Konu Sahibi : yas23
  3. Derya_idil

    Derya_idil illaki zayıflamam şart!!! Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.047
    Beğenildi:
    7.121
    Ödül Puanları:
    148
    vALLA GÜZELİM NEDESEKKİ DOKTORUN DEMİŞ ZATEN BOLBOL DİNLEN PROGESTAN VERDİMİ
     
  4. 27 Ekim 2008
    Konu Sahibi : yas23
  5. WomenLove

    WomenLove bir Aşk Krallığı Pro Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    23.964
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    198
    cnm hayırlı olsun doktorun neden böle bişey dediki yaa sana progesteron verebilir
    progesteron düşük önleyici bir jel bunun iğnesi var hapı var
    bence iyice konuş kalp atısı için 3 hafta bekleyeceksin
    göz göre göre bekleme .......ben hamiş kalmadan önce doktorum verdi bana progesteron jeli verdi 10 haftalığım hiç bir lekem olmadığı halde kullanıyorum sanırım 3 ayımızı doldurana kadarda kullanacağım...bol şans allah seni ve bebeğini korusun
     
  6. 27 Ekim 2008
    Konu Sahibi : yas23
  7. yas23

    yas23 minik aşkım yiğidoşum. Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar progestonu zaten vermişdi. Kullanıyorum ama doktor dediki hamile kadınların %40 ında görünür böyle şeyler. Kalp atışı için 1 hafta falan bekliycem ama böyle olupta hamileliği sonradan sorunsuz olan yok mu?
     
  8. 27 Ekim 2008
    Konu Sahibi : yas23
  9. yas23

    yas23 minik aşkım yiğidoşum. Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım sağol benim de hiç lekem yoktu bu progestanı kullanmaya başlayınca oldu. Bende prolaktin fazlalığı vardı. Doktor o yüzden vermişdi ne olur ne olmaz diye işte iki gündür de bu akıntılar başladı. Çok korkuyorum ama doktorumda bişey olmaz dedi kanama olmadığı müddetçe.
     
  10. 27 Ekim 2008
    Konu Sahibi : yas23
  11. papatyam_83

    papatyam_83 civciv Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    bendede acayippp kasık ağrısı vardı akıntı da oluur sen endişelenme inan vücudun yepyeni bir duruma bir canlıya kendini çooo farklı hazırlıor herkeste benim aha kesin düşüyo dediğim anlar oldu kasım ağrılarından progestan kullandım ama bir tepki idi belki de vücudumun,,endişelenme olacak bişiler ve birbirne benzemez herkeste farklıdır bebişin gaaaaaaaaaaaaayet iyidir inş,,kalbi oluşuyo bu ara
     
  12. 27 Ekim 2008
    Konu Sahibi : yas23
  13. yas23

    yas23 minik aşkım yiğidoşum. Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çok teşekkür ederim. seninde mi hamileliğin başlarında oldu. Sen kaç aylık hamilesin ya da bebişin doğdu mu bilmiyorum ama.
     
  14. 27 Ekim 2008
    Konu Sahibi : yas23
  15. guzelkizMS

    guzelkizMS İnsanın kaderi güzel olcakmış... Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.274
    Beğenildi:
    191
    Ödül Puanları:
    163
    cnm iyi düşün iyi olsun çok sıkıntı yapma bu dünyada rızkı varsa dogar zaten rabbim hayırlısını versin
     
  16. 27 Ekim 2008
    Konu Sahibi : yas23
  17. WomenLove

    WomenLove bir Aşk Krallığı Pro Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    23.964
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    198
    aaaaaaaa bu arada progesteronunda yaptığı birşey kahve rengi lekelenme cnm ya
    unuttum ben tmm
    sen dinlen cnm ve düşünmeee tmmı ama 6 haftada kalp atısını nasıl duyacan ekradna zaten görüyorsun pıt pıt atıyor
     
  18. 27 Ekim 2008
    Konu Sahibi : yas23
  19. yas23

    yas23 minik aşkım yiğidoşum. Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım ciddi misin? Zaten bişeyim yoktu ya inş. progestan yüzündendir. Sağolun arkadaşlar ama inanın 2 gündür deli gibi ağlıyorum. Doktorla konuştuktan sonra biraz rahatladım ama size de sormak istedim. haftaya salı günü kalp atışı duymaya başlıycaz inş.