hamileyim ama..

Konusu 'Duyuru : Ben de hamileyimmm' forumundadır ve daris tarafından 28 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  1. daris

    daris Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    herkese mrb..
    Ben yaklaşık 6haftalık hamileyim.evlilik dışı olmasına rağmen bebeğimi istiyorum.ama bebeğin babası göze alamıyor.o umrumda değil.hiç bişey hissedemedği için bunu anlayamıyor.bi canlının içinde sana muhtaç yaşadğını sana tutunduğunu bilemiyorlar malesef.ve bu durumumla ilgili kimse bişey bilmiyor.çok zor durumdayım.bebeğimi vermek istemiyorum.keşke sihirli bi değnek değse..:Saruboceq:

    peki siz olsanız ne yapardınız??
     
  2. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  3. cmrm

    cmrm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.615
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ben bebeğime kavuşabilmek için beş yıl bekledim.daha bugün doktordan geldim meleğimi ultrasyonda görünce çok heyecanlandım.bu evlilik dışı ilişkilerde insanlar neden korunmaz anlamıyorum hergün aynı konularda başlık açılıyo.nıye kımse ders almıyo bişeylerden.cana kıymak hiçte kolay değildir
     
  4. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  5. pashaa

    pashaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    315
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    ailende onaylıyosa doğur derim ama zor bi durum allah yardımcın olsun
     
  6. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  7. devrimc66

    devrimc66 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.854
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    kürtaja bende karsiyim..ama böyle bir durumda bence o bebeyi dünaya getirip getirmemek icin iyi düsünülmeli....ilerde cocuk babasinida isteyecek...babasinin bukadar ilgisizliginin sevgisisliginin acisini cekecek...yinede karar sizin...bende anne baba sevgisi görmedigim icin bu duygunun nekadar aci bir sey oldugunu iyi biliyorum...
     
  8. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  9. ay_82

    ay_82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    Allah yardımcın olsun canımbilmiyorumkismile evlilik dışı olsada onun senin bebeğin olduğunu ,senin anne olacağın gerçeğini değiştiremez...:sinifsinif:keşke böyle olmasaydı tabi ama olmuş bikere...çok haklısın bebeğinden vazgeçmek istemiyorsun canım ama diğer durumlarıda göz önünde bulundurmak zorundasın ki dünyanın en zor kararlarından biri olucak senin için ...
    baba adayı umursamıyo diyorsun ,aileninde bunu hoş karşılamayacağı kesin...bu durumda seni geç olan o bebeğe olucak kıyamadığın yavrunun doğduğunda karşılaşacağı sorunları düşün ...baba yok en başta şimdiden oralı olmayan adam sonradan oralı olurmu buda belli değil ....hep sorun yaşayacak meleğin işler yolunda gitmezse senin çilende cabası olucak....birgün karşına geçip beni niye doğurdun diyebilir ve cevap vermen çok zor olur ....bencillikte olur hem ..:eek:lmaz:
    baba adayı sahip çıksa inan herşey çok kolay bu şekilde hayatını ve bebeğin hayatını mahvedersin canım ...lafla söylemek kolay diyebilirsin belki ben hiç anne olmadım çünkü senin hislerini asla bilemem ama mantıklı düşününce ben olsam bebekten vazgeçerdim kendim için değil ona bunu yapmaya hakkım olmadığı için ,kendi hatamın bedelini ona ödetemem asıl günah bu olur ...:1no2:
    şimdi seni çok yargılayanlar olucaktır burda ,çok tepkide alırsın ama sen kendi bildiğini yap genede inşallah bu sonradan pişman olmayacağın bişey olur Allah yardımcın olsun canım :Saruboceq:
     
  10. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  11. daris

    daris Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    1.cana kıymak kolay olmadğı için kürtaj düşünmüyorum zaten.
    2.ders alacağım bişey olmadı çnkü benm bi suçum yoktu!
    3.yargısız infaz yapmadan önce her ihtimali düşünmeliyiz sanırım değil mi?
     
  12. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  13. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    yaşın kaç. ona göre cevap yazıcam
     
  14. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  15. daris

    daris Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    her ne kadar senin hislerini anlayamam desende sanırım burada beni en iyi anlayanlardan biri sensn.söylediklerin için çok teşekkür ederim.hepsini bende düşünüyorum tabi ki..ama ona kıyamıyorum.daha çok fazla ve çok önemli detaylar var aslında ama burda konuşulcak şeyler değil.nyse yorumun içn tekrar teşekkürler.Allah razı olsun.
     
  16. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  17. ay_82

    ay_82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    sağol canım insanız sonuçta her an herşey başımıza gelebilir ...şimdi evliyim tamam ama ya ilerde benimde bir kızım olursa onun başına bunun gelmiycenin garantisi varmı?:eek:lmaz:haklısın senin yaşadığın daha neler vardır en iyi sen bilirsin olumunekankayizsmileinşallah herşey güzel olur sizin için bebeğinden vazgeçmek zorunda kalmazsın canım Allah açar bir kapı merak etme kendine iyi bak güçlü olmaya çalış hayırlısı inşallaha.s.
     
  18. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  19. daris

    daris Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    çok çok sağol canm.Allah sanada nasip etsin inşallah.