hamileyim galiba

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve aytixsxxsx tarafından 17 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    17 Kasım 2008
    Konu Sahibi : aytixsxxsx
  1. aytixsxxsx

    aytixsxxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    günaydın arkadaşlar çok umutluyum 22 kasımda adet olmam lazım ama bir haftadır karnım ağrıyor kasıklarım ara ara ağrıyor karnım çok sert birde 16 kasım yani pazar günü kahverengi lekeler iç çamaşırımda vardı ogun oldu başkada olmadı aynı ilk adet olurya insan lekeler olur aynen öyle oldu kahverengi idi sadece kızlar sizce ben hamilemiyim allah aşkına cevap verin böyle olan varmı
     
  2. 17 Kasım 2008
    Konu Sahibi : aytixsxxsx
  3. smhsmh

    smhsmh Kaan'ım Allaha Emanetsin Pro Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.017
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    bir an önce dr a gitsen canım daha iyi olur bence
    çünkü gelen kahverengi akıntı
    eğer hamile isen düşük belirtisi olabilir
    acaba mı deyip beklemektense
    dr gir hem kan testi yaptır hemde için rahatlasın
    Allah gönlüne göre versin
     
  4. 17 Kasım 2008
    Konu Sahibi : aytixsxxsx
  5. LAVİNİA_00

    LAVİNİA_00 Guest

    jnm bi test yaptır inş hamişsindir.
    benim adet olmam gereken zamanda bi kaç damla çok az açık renk kan gelmişti belki de hamişsindir adet olman gereken zaman dan 1 hafta geçiktiyse hemen bi eczaneye git ve test yap.
    inş hamişsindirrr jnm.
    o leke gelmeseydi adet geçikmesi olabilir.belkide diyebilirdim bence de vakit kaybet meden doğru drrr. bize de haber ver amaaaa .
     
  6. 17 Kasım 2008
    Konu Sahibi : aytixsxxsx
  7. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    canım hemen eczaneden test alıp yap ınsallah hamıssındır
     
  8. 18 Kasım 2008
    Konu Sahibi : aytixsxxsx
  9. aytixsxxsx

    aytixsxxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar çok teşekkür ederim dün evde ikitane test yaptım anında ikinci çizgi çıktı yarın doktora gitcem okmeydanında sıra alabildim oraya giden varmı nasıl acaba
     
  10. 18 Kasım 2008
    Konu Sahibi : aytixsxxsx
  11. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    ayyy canım benım cok sevındım gözunaydın :))
     
  12. 18 Kasım 2008
    Konu Sahibi : aytixsxxsx
  13. aytixsxxsx

    aytixsxxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76


    çok teşekkür ederim canım benim sen hamilemisin allah olmayan herkese versin 1.5 yıldır korunmadık sonunda oldu çok şükür
     
  14. 18 Kasım 2008
    Konu Sahibi : aytixsxxsx
  15. buketxixmmmmmmmmmm

    buketxixmmmmmmmmmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2008
    Mesajlar:
    163
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok sevindim canımmm ....gözün aydınn allah sağ salim kucagına almayı nasip etsin inşallah.
    Bişey sorucam ne zamandır bekliyosun bide akıntın falan oldumu hiç sık idrara çıkma falan anlatırmısın bize?
     
  16. 18 Kasım 2008
    Konu Sahibi : aytixsxxsx
  17. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    evet canım allaha sukur bende hamıleyım gecen sene 7aylık hamıleyken bebegımı kaybetmıstım sımdı yıne nasıp oldu sukurler olsun
    temmuz hamıslerı topıcıne beklıyoruz canım
     
  18. 18 Kasım 2008
    Konu Sahibi : aytixsxxsx
  19. buketxixmmmmmmmmmm

    buketxixmmmmmmmmmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2008
    Mesajlar:
    163
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ayy 1.5 yıldır mı bekliyosun morel oldun valla bana bende 10 ay oldu bekliyorum ve iyicene ümitsizliğe kapılıyommm.herhangi bi tedavi gördün mü canım yoksa doğal yollamı oldu. Bide sık idrara çıkma falan olmadı mı beyaz akıntı diyolar mesela onlar olmadı mı hiç?