hamileyim, iştahsızım

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve flamingo2754 tarafından 3 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : flamingo2754
  1. flamingo2754

    flamingo2754 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    470
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    3 aylık hamileyim. 3 aydır ne yumurta ne süt bişey yıyemedım. 3 ayı doldurdum bu hafta 13. haftalık artık. ya iştahım artmazsa, bebeği besleyemessem? ilk 3 ay bebeğin beslenememize ihtyacı yokmuş, doktorum öyle söyledi. ama 3 aydan sonra yemem gerekenleri söylemedi.eski beslenmene devam et dedi.
    kızlar iştahım artar mı düzelir mi.biraz da kendimi zorlayacam artık beslenme konusunda.
     
  2. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : flamingo2754
  3. tacsizprenses

    tacsizprenses Bir DiLeK TutTuMmm (: Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2006
    Mesajlar:
    6.745
    Beğenildi:
    251
    Ödül Puanları:
    353
    Üzlüme bu kadar 3,5 aydan sonra düzelir diyorlar canım benim bende 1,5 aylık hamileyim mide bulantısından canım hiç bir şey istemiyor..
     
  4. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : flamingo2754
  5. brn1987

    brn1987 meleğimi büyütüyoruz Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    389
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben 4. ayda bi açıldım durdurabilene aşk olsun doktorun multivitamine geçecek ve iştahını açacak açmasada o vitamşn bebekiçin gerekli herşeyi içeriyo merak etme hepimizin kaygısı aynı bebeğimizi sağlıklı doğurmak allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bu arada 13 haftalıkm gebelik 3. ayı doldurma sayılmıyo bilgin olsun 15. haftayı doldurduğunda 3. ay bitecek ve ozaman multivitamine başlayacaksın şimdiden hayırlı doğumlar
     
  6. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : flamingo2754
  7. tacsizprenses

    tacsizprenses Bir DiLeK TutTuMmm (: Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2006
    Mesajlar:
    6.745
    Beğenildi:
    251
    Ödül Puanları:
    353



    :Saruboceq: :Saruboceq: :Saruboceq: :Saruboceq: :Saruboceq:
     
  8. 4 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : flamingo2754
  9. GizemAkyuz

    GizemAkyuz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    Canım ben de ilk 3.5 - 4 ay hiçbir şey yiyemedim mide bulantısından... En sevdiğim şeyleri bile canım çekmiyordu.. Hep öyle gidecek sandım, korktum ben de, ama öyle olmuyor merak etme :)) Bulantılarım geçti ve 4.aydan sonra iştahım o kadar açıldı ki anlatamam. İlk 4 ay yiyemediğim ne varsa hepsine saldırdım :))
    Rahat ol sen de, bulantıların geçince iştahın yerine gelir... Hepimiz aynı şeyleri yaşadık hiç korkma :))
     
  10. 4 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : flamingo2754
  11. NevYas

    NevYas Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    6.008
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Ben hiç bulantı çekmediğim halde 6 aya kadar doğru düzgün iştahım yoktu hiç kg almadım ama 6 aydan sonra iştahım açıldı istediğimi yiyorum şimdi 2 ayda 5 kg aldım yani 5-6 aydan sonra açılır iştahın bebeğin için endişelenme o senden alıyor zaten yiycem diyip zorlarsan tiksinebilirsin bu defa lazım olduğunda hiç yiyemezsin ben 6 aya kada süt yumurta ağzıma koyamadım ama şimdi günde 1 lt süt içebiliyorum bu sıcaklarda hergün yumurta yiyebiliyorum..
     
  12. 4 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : flamingo2754
  13. norsis

    norsis Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşım merak etme,o iştah öle bi açılıyo ki sen bile hayretler içinde kalıyosun..Sen süt içmeye gayret göster ki kalsiyum depola biraz :KK66: yemek işi çok ta önemli değil..
     
  14. 4 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : flamingo2754
  15. gyshnky

    gyshnky Zeynep Beren hoşgeldin Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    6.368
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Canım ilk 3 ay bu tarz şeyler çok doğal... bende 11+5 deyim ve hala iştahım çok az... Sıcakların da etkisiyle hiç bişey yemek istemiyorum...
    İlk 3 ayda zaten bebek annenin depolarını kullanır yani senin yediklerinin pekte etkisi olmaz.3 aydan sonra bebek yavaş yavaş annenin yediklerinden faydalanmaya başlar...
    Bu arada yemek yiyebildiğin zaman en azından hergün 1 kase yoğurt yemen ve ayran içmeye çalışmak yeterli olacaktır...
    Bende akşamları yemek yiyemesem bile mutlaka 1 kase yoğurt yiyorum... Gün içinde içmem gereken suyla birlikte 1-2 bardak ayran içiyorum... Sabah kahvaltıdada peyniri bol yemeye çalışıyorum.
     
  16. 4 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : flamingo2754
  17. flamingo2754

    flamingo2754 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    470
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar öğlenleri sütlü müsli içmeye başlıyorum.bari o şekilde kapatayım.
    karnım acıkmış oluyo ama iştahsızlıktan yemek istemıyorum.
    umarım geçer bu durum.
     
  18. 4 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : flamingo2754
  19. almira85

    almira85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    900
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    canım ben öğrendiğimde 5,5 haftalıktım ve iştahım tamamen kapanmıştı en sevdiğim tavuğu bile yiyemiyordum. aynen senin gibi hiç bişi istemiyodu canım kahvaltı yapabiliyordum sonra hemen bulantım başlıyodu akşamları çok az yiyodum yemiyodum hep uyuyodum.4.aya girdik benim iştah bi açıldı tutabilene aşkolsun bulantılarım gene devam etti sabah kahvaltıdan sonra özellikle ama hiç çıkarmadım çok şükür ve benim doktorum 5.ayda başlattı beni demir ve multivitamin ilacına ama ben her gün düzenli süt ve süt ürünlerini tükettim mutlaka o yüzden hiç korkma şu an bile bazen canım bir şey çekmiyor