Hamileyim, Kayınvalidem benimle uğraşıyor, çok üzgünüm yardım edin...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve se_yu tarafından 23 Mart 2009 başlatılmıştır.

    23 Mart 2009
    Konu Sahibi : se_yu
  1. se_yu

    se_yu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım arkadaşlarım daha önce düşük yaptım bu 2.bebeğimiz. eşim yurtdışında çalışıyo 1 ay sonra gelicek. ben izmirliyim bursaya evlendim kimsem yok burda.kayınvalidemlerle aynı abartmandayız. altımda oturuyolar..cuma günü doktora gitmiştim, kıskanıyo farkındayım.misafiri gelmiş arıyo tel ile aşağıya in ,bulantım var yatıyodum dedim.inmemem problem old kızdı bağırdı ertesi gün bana. eşime anlattım, annesine arayım benden yana olduğunu gösterdi annesi daha çok kızdı.
    hiçç canın bişey istiyo mu, bebek iyi mi iyi misin demez. her işini yapmama rağmen. eşimle birbirimizi çok sevdiğimize bile kıskanıyo. ertesi gün yani dün yemek yaptım sıcak sıcak götüreyim 1 tabak dedim. uzamasın diye. gel buraya konuşcaz dedi efend,m anne dedim sen ne yüzle oğluma anlatırsın, o evde seni barındırmıcam seni istemi yodum zaten boşucam ayırcam sizi, hamileyim ya 10 tane çocuğun olsada boşucam ayırcam sizi bunu aklından hiç çıkarma dedi. dün çok ağladım, babına anlattım babası kızım annenin sözü geçer bizim evde, o haklı falan diye yani karısından yana. eşime anlattım çok üzüldüm ağladım sabah bi damla leke gelmiş çok üzgünüm kızlar yardım... bebeğimizi çok seviyoruz ona bişey olmasın.......
     
  2. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : se_yu
  3. reisdevrim37

    reisdevrim37 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    931
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım ya üzme canını bu dünyada senden ve şuanda bebeğindendaha değerli hiç birşey yok. sıkma canını ve takma onları olurmu. ne acayip kaynanan varmış öyle canım senin ya bu bebeğede bir şey olsa çokmu mutlu olucaklar sanki. şimdi hemen yat ve dinlen. doktorunu ara progeston hapı diye birşey var onu sor al dersem hemen başla günde üç tane kullanılıyo sanırım. ayaklarını yukarı dikerek yat. ve bol su iç artı ağlayıp da boşyere kendini ve bebeğini üzme olurmu. allaha sığın o herşeyin en iyisini bilir. dua et canım inşallah bu bebeğini allahım sana bağışlar ama diyorum ya şu durumda hiç bir şey ve hiç kimse için üzülüp ağlamaya değmez. takma onları ya boşver kendi kendilerine söylenip dursunlar inme hiç aşağıya falan gitme yanlarınada anlasınlar hatalarını. suçluymuş gibi davranma tabiki inemezdin o durumda misafirlerin yanına hamile insansın biraz anlayışlı olmaları lazım onlarında. sen koy tavrını ve biran önce bence kendi annenlerin yanına gitmeye bak eşinide ikna kafan rahat olur canım tabi sen bilirsin çok geçmiş olsun dikkatli ol.
     
  4. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : se_yu
  5. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    canim ya, seni uzmek istiyor ve basarmis da. madem oyle. Sikiysa bosat de. biraz disli ol, artik sen de bir annesin, koruman gereken bir yuvan bebegin var.

    daha cok saril ailene.

    benim annemin emsali gelinler arasinda ona kayinvalidelik eden babnnem emsali kadinlar arasinda nedese bu golunu bosatmak keslimesi cok yaygin, kimse de basaramamis.

    kapisini calma. bosver. senden gelecek yardim Allah'tan gelsin bu dediklerini omrumce unutmayacagim hakkimi da asla helal etmiyorum, hepsi burnunundan fitilk fitil gelerek yalniz vefat et insallah diyesinm geldi. gerizekali kadin.

    kocanin yanina gotme sansin yok mu? aldirsin seni yanina. daha az kazanirsiniz, belki uc kurusa zor koyarsiniz kenara ama kocan yaninda olur hic olmazsa.
     
  6. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : se_yu
  7. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    bu arada kac aylik haftalik hamilesin?
     
  8. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : se_yu
  9. esraie

    esraie Guest

    canım sen o kaynananı bana yollasana .edepsiz kadın bak sinirlerimi zıplattı. en iyisi kocan gelene kadar ya annenin yanına git yada arkadaşın dediği gibi 1 aylığınada olsa kocanın yanına git. bu ne kendini bilmezlik madem oğlunu kıskanıyordu kimse ile paylaşamıyordu da niye evlendirmiş. dua etsin o senin gibi bir geline sahip ona eli sopalı bir gelin gelecektide görecektin boşver tatlım hiç kafana takma bebişini düşün o bağırdıkça sen takma ki daha kudurup kendi kendini yesin.üzüntü bebişinin düşmesine sebep olur sakın kuzum ama saın kendini üzme bak leke geldi dedin yat ve uzan hatta yanına bile inmeki moralin bozulmasın ne olur canım bebişin için sakin ol 1 kez düşük yapmıştın galiba 2.yi koru
     
  10. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : se_yu
  11. meryemmeryem

    meryemmeryem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.994
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    108
    canım yaaa ne desem bilmiyorum.. çok şükür bende hiçkayınvalide sorunu olmadı hep araya belli bir sınır koyduk seviyeli bir samimiyet var o sınırıda hiç aşmıyorum vallahi .. çok ta sevemiyorum aslında kayınvalidemi ama saygımdada kusur etmiyorum..

    neyse sana gelince ayy esraie nin dediği gibi gönder bize.. ayy sinir oldum okuyunca nasıl bir insan nasıl bir zihniyettir anlamam şöyle kadınları yaaa..hayret bişey.. canım evin ayrı dimi aynı evde yaşamıyosun sonuçta, ben senin yerinde olsam hiç görüşmemeye çalışırım eve gelse bile açmam kapıyı sorarsa yatıyordum duymadım felan derim..fırst buldukçada kendi ailemle arkadşlarımla görüşürüp hep..

    ama bişey diyecem bu durumda eşinin önemi çok büyük.. bak benim kayınvalidem şu ana kadar hayatta bir söz demedi bana .. ama ara sıra böyle laf vurdururdu önceden benden önce eşim ağzına koyardı lafı o anda susardı..yani sen fazl amuahatb olmamaya çalış eşin ön planda olsun o seni savunsun bence..

    inşallah daha iyi ortamlarda büyütürsün bebeğini canım dikkat et kendine
     
  12. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : se_yu
  13. sefamolsun

    sefamolsun radyoda yine sezen çalıyo Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.435
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Afedersin canım ama dinsizin hakkından imansız gelirmiş..

    O seni üzmek için yapmış başarmışta..nasıl bir egodur ki karnındaki bebeği bile düşünmüyor..Allah onu bildiği gibi yapsın...

    Alttan alma artık aldığın yeter bence...şimdi üste çıkma zamanı...umarım başarırsın...herhalükarda huzursuz olucaksız..o ayrı

    Umarım eşinle ayrı bir eve taşınırda kurtulursunuz o gudubet kadından :KK43:
     
  14. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : se_yu
  15. se_yu

    se_yu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Allah razı olsun hepinizden.... o kadar mutlu oldum ki okuyunca yazdıklarınızı.. komşuları toplamış avaz avaz bağırıp beni kötülüyo, komşuların hepsi kiracısı korkuyolar ondan.. saolun
     
  16. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : se_yu
  17. se_yu

    se_yu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    5 haftalık canım
     
  18. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : se_yu
  19. se_yu

    se_yu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yolculuk yasak düşük yaptığımdan daha önce. dikkat etmelisin dedi doktorum. eşim cezayir de. hiçbiyere gidemiyom. çok üzgünüm...