hamileyim..tam herşeyi bıralmışken hamileyim dostlar,hamile...

Konusu 'Duyuru : Ben de hamileyimmm' forumundadır ve cananisa tarafından 26 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cananisa
  1. cananisa

    cananisa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar nasıl ve nereden başlayacağımı bilemiyrm ama inanın çok heyacanlıyım.
    yıllardır pco denen illetle uğraşıp durdum.bekardım bırakmadı peşimi evlendim yine bırkmadı....
    adetlerim hep düzensizdi...
    bilen bilir baya bi tedavi gördüm. iptal olan tedavilerim oldu tutmayan aşılamalarım...
    hiç büyümeyen yumurtalarım yada çok fazla büyüyen ancak hiç tutmayan sonu hep hüsran olan tedavilerim oldu.
    heleki ilk problemi öğrendiğimde dr bana sizin asla çocuğunuz olmaz dediğini o hastaneden hüngür hüngür nasıl ağlayarak ve yıklılarak çıktığımı bir ben bilirim birde allahhh....

    hep umut olmuştur bana buraya yazılan mucizeler. acaba bende birgün yazabilecekmiyim HAMİLEYİMMM diye diye ep içten içe üzülürdüm. kah yazdıklarınızla güldüm ; kah yazdıklarınızla ağladım ....
    ve allahım benide dualarını kabul ettiğin kullarından eyle diye hep ama hep dua ettim....
    neler çektimm neler...
    şöyle dönüp arkama baktıkça iyi dayanmışım diyorumm...
    ama mevlam okadar büyükkiii.... okadar akıl erilmezkiii güzel allhımmm....
    inanın herşeyi zamanında veriyor.

    yavaş yavaş mucizemi anlatayım size

    en sonn 10 ağustosta aşılama tedavimin negatif olduğunu öğrendim ve hemen ertesi gün adet oldum. sonra dedimki birdaha ilaç kullanmıycam vücüdum dinlensin biraz dedim.
    ilaç içmedim..
    tabi adette olmadım haliyle...eylül geçti olmadım. baktım yine ateşler basıyo bana dedim canan al bi ilaçta rahatla biraz. gittim eczaneye farlutal aldım. içtim bitirdim kutuyu.
    bekle bekle hastalanamıyrm. bu aradada çok aferdersiniz çok akıntım var. dedim bi ara doktora gideyim.
    devlet hastansinde endokrin diye bir bölüm var orda tedavi görüyordum am adedimki bu sefer kadın doğum bölümüne gitcem ordan çıkarım bide endokrindeki doktora gösterrim kendimi...
    neyse gittim smear testi yapıldı ama adet görmediğim için dr nolur nolmaz bi ultrason + birde beta hcg alalım senden dedi. ok dedim.
    gittim kan verdim. bekleyene kadar dur dedim endokrinede gideyim. neyse geçtim masaya....

    dr şikayetin neydi dedi. valla farlutal içtim ama 11 gün oldu hala hastlanamdım dedim saf saf...
    dr da gülüyo...
    anlam veremiyrm... kaç yıllık evlisin falan soruyoda soruyo..
    en son neden içtin farlutali dedi...
    bende dedimki valla bana arada bir ateş basıyo rahatlamak için içtim dedim.........
    veeeeeeeee................
    dr dediki..........akannehir
    sen kendi kafana göre öyle ilaç içersen bebeğine zarar verirsin ben aynen böle :sm_confused:

    nasıl yani dedim. sen hamilesin dediiiiiiiiii.a.s
    ben şokkk... nasıl yani ne bebeği dememe kalmadan bak dedi buda kesen.........
    ben nasıl ağlıyorummmmmmm, nasıl şaşkınım,,,,,,
    ay şuan bile çok fenayım yani...
    ku ufacık şey kesemi dedim evet dedi dr onun bile gözleri doldu...
    ama dedi şimdi önemli olan kan sonucun... normal bir gebelikmi anaormal bir gebelikmi ona bakıcaz dedi...
    neyse öğlenleyin çıkacaktın sonucum.
    anneciğimle gittikk... bi baktim 9483,42 çıkmış. ben nasıl ağlıyrm. anne diyrm ben bu sonucu görek için neler yaptım. şükürler olsun dedim. neyse drun yanına gittik... biz nasıl seviniyrz. dr bi dk bi dk dedi... :eek:lmaz: tamam deidm kesin yolunda gitmeyen bişeyler var noldu dedik anacığımla... :teselli:
    kesen ufak ama değerin çok yüksekk. bi tuhaflık var dedi...
    beynimden kaynar sular döküldü tabi.
    ama dedi sen şuanda 1 ay 1 haftalık hamilesin...
    önemli olan 1 hafta sonrası dedi..
    şuan sağlıklı kesen falan normal hiç bişeyi takma kafana dedi. sadece kan değerin yüksek dedi. progeneks diye bir hap verdi gönderdi.
    tabi evde bayram havası ama bi yanımızda buruk
    ama ne olursa olsun rabbime şükürler olsun... boş gebelik bile olsa en azından şunu biliyrm ben kendi kendime doğal olarak hamile kalabildim.
    ne olursa olsun ister tüp ister aşılama .. ister özel ister devlet hastanesi...
    hepsi hikaye...

    rabbim istemeden hiç bişey bile olmuyor... rabbim bir 'OL ' desin olmayacak hiç bişey olamaz...

    o yüzden bu yazdıklarım ümit olsun size...
    biz tam kendimizi bırakmışken hiç ummadığımzı anda öğrendik...

    şuan çok mutluyum ama dualarınıza ihtiyacım var...

    rabbim kimseyi evlatsız bırakmasın. darısı tüm isteyenlerin başına...

    gelişmeleri yazıcam... hpinizi kocaman öpüyorum(z):KK46::KK46:
     
  2. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cananisa
  3. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    umarım sağlıkla bebğinize kavuşursunuz tebrikler..bende niye heyecan yaptıysam birtürlü yazmadımkaydirigubbakcemile3
     
  4. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cananisa
  5. aLLeGRia

    aLLeGRia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Çok sevindim :asigim:
    ınşallah hiçbir sorun çıkmaz harika bi hamilelik geçirip bebişinize kavuşursunuz
    Allahım hep yanınızda olsun inşallah
     
  6. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cananisa
  7. HejaR12

    HejaR12 GamzeLim❤BoncukGözLüm Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.158
    Beğenildi:
    1.966
    Ödül Puanları:
    163
    gözlerim dolu dolu okudu
    Allah büyük o ne derse o olur
    bir kez daha anlıyoruz doktor ne derse desin iş rabbimde bitiyor
    şükürlerini eksik etme,ve çocuğu olmayan arkadaşlarada dua et
    inşallah rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip eder..
    seninde sorunsuz,sağlıklı bir hamilelik diliyorum
    hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah bebeğini...
     
  8. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cananisa
  9. narcoleptic

    narcoleptic A'raf Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.176
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Çok çok sevindim,tebrikler..Sabrın sonu selamet..:):)

    Allah kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin:Saruboceq:
     
  10. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cananisa
  11. adilemir

    adilemir Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2009
    Mesajlar:
    16.251
    Beğenildi:
    4.322
    Ödül Puanları:
    238
    hayırlı olsun...
     
  12. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cananisa
  13. benim_olan

    benim_olan Canım esadımmm Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.325
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Allahım kucağına almayıda nasip etsin ...sorunsuz bir hamileleik ve kolay bir doğum dilerim canım..

    Rabbim isteyen herkese versin....sağlıkla hayırlı..:KK46:
     
  14. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cananisa
  15. cananisa

    cananisa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Hepınıze Çok Çok Çok teŞekkÜr edıyrm ve bırer bırer dua edıyorum. Rabbım hepınızın gÖnlÜne gÖre versın.. GÜzel temennılerınız ıÇın Çok teŞekkÜr ederım.
    Dua edın cuma gÜnÜ bÜyÜk gÜn :KK43:
     
  16. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cananisa
  17. suvesabun

    suvesabun Rabbim yolundan ayırma! Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.125
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    gözünüz aydın... dualarımız seninle ve isteyen herkesle tabiiii....... :nazar: :Saruboceq: a.s
     
  18. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : cananisa
  19. cagla67

    cagla67 Ne Mutlu Türk'üm Diyene.. Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.318
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    hayırlı olsun...
    allah tamamına erdirsin...