hamileyim ve belirtilerim

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve kul55 tarafından 16 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

    16 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : kul55
  1. kul55

    kul55 canım kızım Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2011
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar öncelikle inşallah rabbim her isteyene nasip etsin bebek...benim adetlerim hep düzensizdir o yüzden hiç günüm geçti bile diyemiyodum bu ay göğüslerimde büyüme oldu ve çok ağırdılar bi göğsümde damar belli oluyodu,idrar rengim koyulaştı bi hafta boyuncada sürekli ishal oldum ishalin gebelik belirtisi olduğunu bilmiyodum ama burda belirti olduğunu okuyunca içimde bi şüphe oldu..veee son olarakta adet sancımın olduğu gün kahverngi akıntım oldu ama çok az ben bu ayda olmadı diye üzüldüm tabi:KK59:ama devamı gelmedi ama aynı adet oluyomuşum gibi sancılarım oldu şuan yine var sancım üzerinden 3 gün geçti tamam dedim test yapayım bu sabah aldım inşallah sizlerede nasip olur ikinci çizgiyi çok net gördüm bi anda şaşkın ördek gibi oldum eşimi uyandırdım hemen hastaneye gittik sonuç 1172 sizce ne kadarlık arkadaşlar...inşallah hamiş sayılarımız çoğalır.....çok tuhafım ya daha olayları idrak edemedim şaşkınımmmmmm:KK46::KK46::KK46::KK46:
     
  2. 16 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : kul55
  3. polanegri

    polanegri Yeni Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.283
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    allah kucağına almayı nasip etsinnn.bende test yaptım çok silik çıkıyor.bide sürekli karnım ağrıyor ve ishalım.bende bu ishal ne diyip duruyordum demekki o da bi belirtiymiş.Allah isteyen herkese versn inş.Tbrk ederim ayrıca seni:KK49::KK49::KK49::KK49::KK49:
     
  4. 16 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : kul55
  5. kul55

    kul55 canım kızım Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2011
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür ederim inşallah seninde gebeliğin kan testiyle kesinleşir......
     
  6. 16 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : kul55
  7. zeze492

    zeze492 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tebrik ederiimm Allah sağlıkla ve zamanında kucağına almayı nasip eder inşallah bebişinii :nazar:
     
  8. 16 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : kul55
  9. kul55

    kul55 canım kızım Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2011
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler aminnnnn inşallah
     
  10. 16 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : kul55
  11. reyyan1984

    reyyan1984 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    27 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.645
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kabızlığın hamilelik belirtisi olduğunu biliyodum ama ishali ilk kez duyuyorum bende
    benimde adetlerim çok düzensizdir mesela şimdi 38.günüm hala adet görmedim gebeleik testim negatif arkadaşlar ovulasyon testiyle yap dediler onda 2.çizgi hafif
    son 1 haftadır bende ishal var ama hiç kondurmadım yani
    ama bugün yok geçti şükür
    ayyyyyy
    ya kırmızı gelsin,ya bebek yaaa
    yada samsundan bi araçç:KK52::KK52::KK52::KK52::KK52::KK52::KK52::KK52:
     
  12. 16 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : kul55
  13. reyyan1984

    reyyan1984 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    27 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.645
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canımm inşallah MEVLAM sağlıkla sıhhatle kucağına almayıda nasip ederrr:KK49::KK46::nazar:
     
  14. 16 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : kul55
  15. reyyan1984

    reyyan1984 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    27 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.645
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    melodiii seni takip ettimmmm bennn:KK16:
     
  16. 16 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : kul55
  17. _alya

    _alya hoşgeldin dünyama.. Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2011
    Mesajlar:
    2.389
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    canım çok sevindimm allah sağlıkla kucağına almayıda nasip etsin inşallahhh bu aralar hep güzel haberler alıyorum sedada hamileymiş. artık bize dua edin bol bolll
     
  18. 16 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : kul55
  19. kul55

    kul55 canım kızım Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2011
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    sağol alya inşallah en kısa zamanda sende yaşarsın bu duyguyu sayımız artsın inşallahhh
     
Benzer Konular: hamileyim belirtilerim
Forum Başlık Tarih
Hamilelik Belirtileri HAMİLEYİM... belirtilerim... 2 Haziran 2013
Hamilelik Belirtileri Hamileyim Arkadaşlar Nasıl Öğrendiğimi ve Belirtilerimi Paylaşayım :))))) 28 Nisan 2013
Hamilelik Belirtileri kızlar hamileyimmmmmmmm ve belirtilerim 2 Ocak 2013
Hamilelik Belirtileri 6 haftalık hamileyim,belirtilerim şu şekilde.. 22 Kasım 2010
Hamilelik Belirtileri hamileyim, benim belirtilerim de şunlar: 7 Haziran 2010