hamileyim ve miyomum varmışş

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve tiviti tarafından 9 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : tiviti
  1. tiviti

    tiviti GELDİN DÜNYAMIZ OLDUN... Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    kızlar merhaba ben 6+4 günlük hamileyim bugün itibariyle dün dr a gittik ve kalp atışlarını gördük çok şükür ama dr miyoma benzer bişi görüyorum dedi bende tedirgin oldum bidahaki gidişimde araştırılıcak bakalım
    daha önce başına böyle bişey gelen varmı acaba hamileliğe bi zararı olurmu ben tedaviyle hamile kaldım ve her ay ultrasona giriyodum daha önceki dr um hiç böle bişeyden bahsetmemişti şaşırdım açıkçası valla yorumlarınız dört gözle bekliycem çok kafama taktım
    inşallah bu sefer beni terketmez bebeğim...:a015:
     
  2. 9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : tiviti
  3. zelixsx82

    zelixsx82 RABBİME SONSUZ ŞÜKÜRLER.. Pro Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    inşallah kötü bişey değildir canım canını sıkma allah yardımcın olsun bebeğin sımsıkı tutunur sana inşallah....
     
  4. 9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : tiviti
  5. cicoşş

    cicoşş Guest

    canım bende de miyom çıktı, eğer gebelik kesene yapışık falan değilse korkmana gerek yokmuş. ben de ilk duyduğumda ağladım sonra araştırdım birçok kişide var bu durum. 3 gün önce kontrolümde miyom küçülmüştü. ben progestan kullanıordum dr bunun miyomu küçülteceğini söyledi. gerçekten işe yaradı. canım içini ferah tut. dr baksın, o karar verir zaten. en sağlıklı şekilde kavuşursun bebişine umarım:))
     
  6. 9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : tiviti
  7. tiviti

    tiviti GELDİN DÜNYAMIZ OLDUN... Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    saol cnm ama insan yinede takıyo işte kafasına ultrasonda baktı dr karından bebeğe uzaktı ama bilmiyorum bidahaki gittiğimde vajinal bakıcak o zaman daha iyi anlarız dedi vajinal bakmanın bebeğe bi zararı yok değil mi?
     
  8. 9 Ekim 2008
    Konu Sahibi : tiviti
  9. kucukkedicik

    kucukkedicik Guest

    canımm tivitim sensin dimi ya.. çok sevindim. rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.

    sana mesaj yazdım daha önce ama cevap gelmedi senden. bayağıdır yazılarını da görmüyodum. ama dönüşün muhteşem oldu. canım çok çoook sevindim.

    miyom için üzülme. bende de var. 3cm. ve 2cm iki tane. ama bebişe zararı yok. korkma arkadaşın dediği gibi plesanta yakınlarında değilse bebeğin beslenmesini engellemiyorsa korkmana gerek yok canım.
     
  10. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : tiviti
  11. asel06

    asel06 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    358
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tiviticim gözün aydın hayırlı olsun bebişin bizim gelindede varmış dogumda fark ettiler kordon sanıp sezeryana aldılar üstüne bidaha dogurdu artık bilemem yorum senin bebişi üzme relax tadını çıkar
     
  12. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : tiviti
  13. PembePanter

    PembePanter Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım üzülme hayatım bak çoğu insanda oluyormuş.bu konuda hiç bilgim yok ama stres yapma.canım vajinal ultrasonun hiçbir zararı yok korkma.ben ilk zamanlar vajinal baklıdım dr dedi bunun hiçbir zararı yok diye ama genelde çevremizde çok bilmiş insanlar varya onlar bizim kafalarımızı karıştırıp zararı var zararı var sakın baktırmayın diye gerekesiz korkulara sebebiyet veriyorlar.sen sakın onları dinleme.zaten zararı olsa dr lar niye baksın ki.....
     
  14. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : tiviti
  15. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.935
    Beğenildi:
    4
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kizlar bu miyom iltihap gibi birsey mi?
    yani ilacla falan dagilma ihtimali yok mu?tam anlamadim.
    dun dr a gittim o da bana rahimde iltihap var az bisey dedi,cogalmadan ilac kullan gecsin dedi....sasirdim................
     
  16. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : tiviti
  17. benssenb

    benssenb Daima Şükür !!! Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    miyom hakkında bir bilgim yok ama tebrik etmek istedim seni ALlah tamamına erdirsin arkadaşım
     
  18. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : tiviti
  19. loveli

    loveli Rabbim koru yavrularımı Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    25.210
    Beğenildi:
    108
    Beğendikleri:
    381
    Ödül Puanları:
    63
    arkadaşım benim arkadaşımda vardı hamileliğine zararı olmadı bebeğini aldı kucağına umarım sende alırsın kucağına başka dr daha git ve sıkma canını artık can taşıyorsun sevgiler