hamileyimm... ama hiç bulantım yok !!!!

Konusu 'Duyuru : Ben de hamileyimmm' forumundadır ve anl_dyg tarafından 21 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : anl_dyg
  1. anl_dyg

    anl_dyg Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam kızlarrr şeker bayramı arifesinde hamile olduğumu öğrendim :) ((((( yupppppiiiii ))))
    1 senedir bekledim bebişimi sonunda buldum... bayram sonrası pazartesi doktora gittim... ama öncesinde 24 temmuzda adet olmuştum sonra 10 ağustosta yeniden adet oldum ve hemen soluğu doktorada aldım... bi kereye mahsus böyle bişey olduysa sorun olmıcağını tekrarlarsa yeniden gelmemi söyledi... sonra içimi bi kurt kemirdi tekrar doktora gittim oda hamile kalmış olabileceğimi söyledi ultrason görüntülerinden yola çıkarak... ve arife günü yaptırdığım kan testinde hamile olduğumu öğrendim...13 eylülde doktora gittiğimde minicik bezelye kadar bi kese gördümm :):):) 3,5 mm çapındaydı.... 4,5 haftalık hamile olduğumu söyledi... şuan 5, haftayı bitiriyorum. haftaya pazartesi kalp atışları için gidicem yine.... yalnızz sadece göğüslerim hassas kasıklarımda batma var bide sık idrara çıkma sorunum var... bulantı kusma falan hiç olmadı iştahım yerinde tiksindiğim hiç bişeyde yokk... normal mi acaba..... hani filmlerdeki gibi başım dönmüyo midem bulanmıyo :):):):) yorumlarınızı bekliyorummm kızlar....kaydirigubbakcemile2
     
  2. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : anl_dyg
  3. esrayagmur

    esrayagmur mustafa yusuf'um geliyo.. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.773
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    cnm benim..hayırlı olsun...yaşadıklarının hepsi normal...bulantının olmaması çok güzel...sağlıklı beslen cnm..tam balık mevsimi bi güzel ye besle bebişini...baş dönmesi ani kalkmalarda olur cnm oda tansiyon düşüklüğünden...şimdi bol bol kasık ağrısı kramplar hissede bilirsin..seni korkutmasın..bebeğiş tutma döneminde damarlar geriliyo...sonrada rahim büyüceği içinde kasılmalar olcak...içini rahat tut yeter cnm..ve bol bol dinlen..olabileceği kadar ağır iş yapma...bebim ilk bebiş onlardan gitti..cahillik işte...HAYDİ TAZE ANNCİK..ALLAH SABIR VERSİN
     
  4. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : anl_dyg
  5. esrayagmur

    esrayagmur mustafa yusuf'um geliyo.. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.773
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    Bu arada cnm benimde hiç bulantım olmadı... :) ama kilo kontrolünü iyi yap çünkü bulantısı omayanın iştahı açık oluyo :)
     
  6. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : anl_dyg
  7. anl_dyg

    anl_dyg Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canımmm çok teşkkür ederim ilgilendiğin için içimi rahatlattın.... sanırım bu gidişle kocaman bi karnım olcak çünkü iştahım çok fazla.... dünyaları yesemde bi saat sonra içim kopuyo resmenn illa bişeyler yemek istiyorum... yemessemden gerçekten çok halsiz düşüyorum
     
  8. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : anl_dyg
  9. anl_dyg

    anl_dyg Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok teşekkür ederim cnm
     
  10. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : anl_dyg
  11. esrayagmur

    esrayagmur mustafa yusuf'um geliyo.. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.773
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    Cnm ben uykumu bölüp yemek yediğimi biliyorum...ilk 3 ay an fazla 2 kilo..fazla unutma anneye hediye kalacak olan kilo demek...
     
  12. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : anl_dyg
  13. anl_dyg

    anl_dyg Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yaa gerçektenn bi yemek için birde tuvalet için uyanıyorum...
     
  14. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : anl_dyg
  15. eskay

    eskay Hayat Sevince Güzel :) Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.841
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canım allah razı olsun bu soru gunlerdır beynımı kurcalıyodu sayende içim rahatladı ohhh bee...Bende sendekilerin aynısı var biri hariç..İştahım cok kapandı..Mecbur oldugum için yemek yiyorum..Bol bol su ve süt içiyorum..allahım hepimize sorunsuz saglıklı bir hamilelik gecirmeyi nasip etsin inşallah:Saruboceq:
     
  16. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : anl_dyg
  17. anl_dyg

    anl_dyg Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    tebrik ederim cnm... ne kadarlık hamilesin... ? vitamin kullanıyomusun
     
  18. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : anl_dyg
  19. bayans

    bayans oğluşlarım çift oldu ;) Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.197
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    gözün aydın tebrik ederim ..maşallah diyelim bulantı ve istifra hiç çekilmiyor valla :nazar: bende 11.haftadayım