hamileyken böyle diet olurmu?? bi bakın lütfen

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve ayxsxegxuxl34 tarafından 18 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ayxsxegxuxl34
  1. ayxsxegxuxl34

    ayxsxegxuxl34 kuzucuklarım:) Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    514
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    mrb arkadaşlar 22 haftalık gebeyim geçen gün bi tıp merkezine öylesine muayneye gittim şuana kadar 5kilo aldım ve bana çok almışsın dedi bundan önceki gebeliğimde yüksek tansiyonum olmuştu ve oyüzden 32 haftalık doğum yaptım şuandada öyle bi riskim olduğunu söledi ama tansiyonum normal gidiyo bundan öncekinde 16haftalıkken başlamıştı bana sabahları 3zeytin 1dilim kepek ekmeği b.peynir ve çok açık çay domates salatalık felan yememi söledi sabah 8den önce kahvaltı yapmam gerekiyomuş 8den sonra kalırsa hiç yapma dedi ve peynir yiyosan süt içme dedi napmam gerekiyo benim gibi durumda olan varmı:uhm: aç kaldım resmen
     
  2. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ayxsxegxuxl34
  3. melek_law

    melek_law Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2008
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    108
    böyle bir şey olmaz ne demek 8 i geçersen hiç yapma ben iki aydır diyetisyene gidiyordum aşağı yukarı diyetler hakkında bilgim var. Kahvaltı muhakkak yap istersen 9 da yap. ona göre saatler kayar erken yapman tabiki iyi, diyelim hiç vaktin yok ayak üstü sütünü iç ne bileyim bir kaç zeytin at ağzına ama midem boş kalmasın ben şimdi yeni hamileyim sabah kahvaltısını sevmiyorum onun için sabah müsli ve sütle kahvaltı yapmayı düşünüyorum hem besleyici hemde çok kalorisi yok. Yanına evden dışarı çıkarken kayısı gibi ya da ceviz fındık al saat 11 gibi 3-4 adet ye, ceviz içi çok yararlı hem senin için hem bebek için.