hamileyken glucophage

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve eda naz tarafından 24 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    24 Haziran 2008
    Konu Sahibi : eda naz
  1. eda naz

    eda naz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar doktor bana düşükten sonra glucophage isimli bir ilaç verdi ve bu ilacı hamile kaldıktan 3 ay sonrada kullanacaksın dedi.doktoruma güveniyorum ama yinede bebeğime bir zararı olurmu diye içimde bir şüphe var.aranızda bu ilacı hamileliğinde kullanan varmı.bu normalde diyabet hastalarının kullandığı bir ilaç.cevaplarınız için şimdiden tşk.
     
  2. 24 Haziran 2008
    Konu Sahibi : eda naz
  3. aylint

    aylint Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7.429
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    eveet annemin ilacı..
    canım neden verdiki? ne alaka anlamadım.. şekerin yüksek mi çıktıki:uhm:
     
  4. 24 Haziran 2008
    Konu Sahibi : eda naz
  5. aylint

    aylint Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7.429
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
  6. 24 Haziran 2008
    Konu Sahibi : eda naz
  7. eda naz

    eda naz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76