Hamileyken Sigara Olayına Doktorunuz Ne Diyor?

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve Paradise tarafından 29 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Paradise
  1. Paradise

    Paradise Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.434
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar Sigara İçiyorum Hamile Olma Olasılığım Var Bırakmak Çok Zor Geliyor Evet Bırakmalıyım Biliyorum Zararlarını Ama Hamile Olup da Doktoruyla Konuşanlar Hangi Doktor Ne Dedi Belki Azaltarak Bırakabilirim Bi Sorun Yoktur Falan Merak Ediyorum
     
  2. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Paradise
  3. bskozberk

    bskozberk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.428
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    cnm bende kullanıyordum hamile olduğumu öğrendiğimdede hala içiyordum doktorum kesinlikle hayır dedi ama ben hormonların etkisiyle tiksindim çay,kahve,kola,sigara en sevdiğim şeylerden tiksindim iyi de oldu tabi bana.daha hamileysen bile yeni heralde kimbilir belki sen de kendiliğinden tiksinirsin mide bulantıları olursa hele hiç içesin gelmio inan
     
  4. 30 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Paradise
  5. Paradise

    Paradise Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.434
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    inşallah öyle olur da bırakırım ben de..
     
  6. 30 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Paradise
  7. burkburk

    burkburk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    3.743
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    ben de pazartesi öğrendim hamile oldugumu ve son sigaramı pazartesi sabah içtim:KK43: sigara aklımdan cıkmıyo hiç nasıl yapcam bilmiyorum:KK43: ama en dogrusu bir anda tamamen bırakmak azaltarak falan olmuyo cok denedim..karnındaki canlıyı düşün canım ona daha şimdiden zarar vermeye hakkımız yok:KK43:(
     
  8. 30 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Paradise
  9. dream83

    dream83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    251
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Arkadaşlar öncelikle merhaba;
    Ben de hamileyim ve daha öncesinde sigara içiyordum.Öğrendikten sonra içmemeye karar verdim.ılk başlarda zorlandım tabi ,bir süre hiç içmedim.Eşim içtiğinde canım nasıl istiyordu anlatamam.
    Finallerimin olduğu hafta aşırı strese girdim.Bir taraftan ders çalıştım bir taraftan da mide bulantılarıyla baş ettim.Ama sigara isteğinin önüne geçemiyordum veeee maalesef 2 tane sigara içtim.Sonrasında yaşadığım vicdan azabı beni mahvetti.
    Sigarayı her elime aldığımda o iğrenç duyguyu yeniden tattım.Vucudumda başka bir can varken ve o can minicik bedeniyle bana tutunmaya çalışırken, 5 dakikalık alışkanlığım için yavrumu hiçe sayamazdım.Annelik demek ki burada başlıyor dedim kendime.ıçmedim bir daha.Valla şu anda çok rahatım.Temizlendim arındım.Artık canım da istemiyor.
    Yani kızlar bunu düşünün.Sigara içmeyi düşündüğümüzde bile bebek tedirgin oluyormuş.Daha dünyaya gelmeden onu zehirlemeye hakkımız yok.Üstelik o bize muhtaç.
    ınşallah hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucaklarımıza alırız.
     
  10. 30 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Paradise
  11. 9.876

    9.876 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
     
  12. 30 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Paradise
  13. aysenfatos

    aysenfatos mucizem okullu oldu Pro Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    392
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben şuan ikinci bebeğime hamileyim:lepi: ilk hamile olduğumu duyduğum an bırakmayı çok istedim ama olmadı doktor günde 3taneye izin verdi doğuma kadar öyle gitti ikinci bebekte kesin bırakırsın dediler malasef o da olmadı sigarayı yine bırakamadım:gitme: ikinci hamileliğimi takip eden doktorda kesinlikle 3ü geçmeyecek ve süt içmeyi ihmal etmeyeceksin dedi bende öyle yapıcam
    hamileyken sigarayı bırakmayı cidden deneyin bırakabilenleri tebrik ediyorum ben hiç birzaman başaramadım :gitme:
     
  14. 30 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Paradise
  15. e.s.r.a.

    e.s.r.a. Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    114
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    mrb kızlar ben sigara kullanmıyorum dr. bana sorduğunda sende bebekte çok şanslısınız dedi.cünkü bir sigara bebeğimizle 17 dk. ilişkimiz kesiliyormuş.beslenmesi, nefes alması düşünsenize bir sigara 17 dk.çok kötü duyunca cok üzüldüm sigara için anneler adına inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi.
     
  16. 30 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Paradise
  17. aysenfatos

    aysenfatos mucizem okullu oldu Pro Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    392
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım güzel dileğin için çok teşekkür ederim opuyorumnanaktan doktorun doğru söylemiş bebeğin ve sen çok şanslısınız ve şansınız hep böyle güzel sağlıklı olsunopuyorumnanaktan
    benim kızım var 3 yaşını bitirdi şuana kadar hasta olup yatmamıştır daha hiç antibiyotik ve ateş düşürücü kullanmam gerekmedi :Saruboceq: ama sigaradan dolayı olan sorunlar bazen hemen kendini göstermiyormuş umarım çocuklarıma benim yüzümden birşey olmaz diyerek dua edebiliyorum sadece:Saruboceq:
     
  18. 30 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Paradise
  19. ske

    ske bal oğlum,kaymak kızım Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.671
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    bende ilk öğrendiğimde sigara kullanıyordum fakat bebeğime zarar verdiğimi düşündükçe ona bunu yapmaya hakkım yok dedim ve bıraktım tam 1 yıl içmedim,emzirme döneminde tekrar başladım ve şu an hala kullanıyorum az ama olsun günde en fazla 2 yada3 tane eşim kullandığı için benimde o içerken canım çekiyo.
    konu sahibi arkadaş öyle azaltma diye bişi yokk,birden bırakıcaksın çözümü bu yanii