Hamiş arkadaşlar yardımcı olurmusunuz lütfen

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve karakxixzz tarafından 26 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : karakxixzz
  1. karakxixzz

    karakxixzz Cansın sen Aşksın Sen Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.165
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    Arkadaşlar adetime 3 gün var henüz ama bende bırkaçgundur akşam üzeri başlayan şiddetli bir gaz sancısı oluyo ve bu bende daha önce hiç olmayan birşeydi göğüslerimde şiddetli bir sancı ağrı oldu ve şuan şişler ama en önemliside kasıklarımda ara ara iğne batmaları gibi tuhaf bişiler oluyo az evvelde bişi dikkatimi çekti karnımın alt kısmı kasıklarımmı desem emin değilim ama her iki taraftada hafif bir şişlik var gibi ya sizce ben hamile olabilirmiyim kanda bugun test yaptırsam belli olurmu lütfen yardımcı olurmusunuz.
     
  2. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : karakxixzz
  3. chatlak_4180

    chatlak_4180 serap Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    535
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim senin bütün belirtilerin bendede vardı ve inan baska hiç bir belirtim yoktu.benimde kasıklarımda hafif bir dolgunluk vardı canım büyük ihtimalle hamilesin.ben hastalıgıma üç gün kala evde idrar testi yaptım ve hafif bir silik ikinci çizgi çıktı bence evde bir test yap canım...eger güvenilir bir marka istersen ben benim yazdıgım idrar testini yazarım sana.canım inş hamilesindir
     
  4. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : karakxixzz
  5. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    canım dur bakalım adetini bekle olmassan yap test ..sonra hayal kırıklığı oluyor..3 gün sabret bakalım..
     
  6. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : karakxixzz
  7. karakxixzz

    karakxixzz Cansın sen Aşksın Sen Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.165
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    Allahım inşallah hamişimdir sen hamilemisin ne kadarlık hamilesin canım.Ben aslında dun akşam eczaneden test aldım ama hala çantamda duruyo yapmadım markasını yazayım sana belki senin yaptığın testle aynıdır .DAISY yazıyo benımkınde aynı değilse sen ver burazdan işten çıkacağım giderken sebıb aldığından alayım ya öyle sabırsızımki.
     
  8. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : karakxixzz
  9. yaren76

    yaren76 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    adet günü geçmeden idrar testi net sonuç vermeyebilir bu kadar sabretmişsin 3-4 gün daha sabret.
     
  10. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : karakxixzz
  11. DXUXNYA TATLISI

    DXUXNYA TATLISI Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    406
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Canım sabırlı ol bencede şöyle düşün 3 gün önce öğreneceğime 3 gün sonra öğreneyim gibi nasipte varsa olur zaten inşallah hamişsindir canım...
     
  12. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : karakxixzz
  13. chatlak_4180

    chatlak_4180 serap Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    535
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim herkes baska birsey söylüyo onlarda haklı ama test yapmadanda olmuyo valla ben sabredemeyim üçgün öncesinden yapmıştım.gene sen bilirsin eger üzülürüm diyosan üç gün sonra yap ama benimle belirtilerin aynı benimde kasıklarımda dolgunluk ve şişlik vardı ve gaz var gibi oluyodu gögüslerimde acıyodu baskada belirtim yoktu benim idrar testim candomed yanılma payı genelde az %90 diyolar ben hamileyim bir tanem üçüncü ayıma girdim.umarım sende hamilesindir.ve sende müjdelersin ama korkma yap herseyin hayırlısı bu tutmazsa bir dahaki sefere ümitsizlik yok..ben kaç kere yaptım idrar testi negatif çıktıgıda çok oldu ama yapmaktan yılmadım her defasında yaptım psikolojimi bozmadan....Allah herseyin hayırlısını versin...eger eklemek ve sormak istediklerin varsave gerek duyarsan msn adresimi veririm canım:CüvCüv:
     
  14. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : karakxixzz
  15. axsxkitom

    axsxkitom Konyanın Gülü :) Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    496
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    bende adetimden 3 gün önce öğrendim hamle olduğumu net olarak çıktı çift çizgi
    kasıklarımda benimde batma ve ağrım oluyordu göğüslerimde hassaslaşmıştı..
    istersen merakını yenmek için test yapabilirsin..(inşallah hamişsindir)
    sonuçları bize bildir..
     
  16. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : karakxixzz
  17. ceylan83

    ceylan83 boncuk gözlümmmmmm:)) Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.340
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    canım umarım hamişsindir ben eğer senin kadar merak etsem yapardım testi çıkmazsa bide birkaç gün sonra yapardım moralimi bozmadan umarım bebişin seninledir tatlım
     
  18. 26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : karakxixzz
  19. benssenb

    benssenb Daima Şükür !!! Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    valla 3 gün daha sabret diyen arkadaşlar olmuş ama bu sitede heleki gebelik bölümünde sabırlı olan bindebir çıkıyor oda sanırım sabret diyen arkadaşlar olsa gerek:))))kaybedecek ne varki 3 gün önce yapar olmadı adetini bekler olmadı tekrar tahlil yapar sonuçta ya çıkacak ya adet olacak şüpheyle yaşayıp beklemektense içini rahatlatıp beklemek apayrı şeyler için rahat edecekse al yap yok bekleyebilirim diyorsan bekle arkadaşım kalbinin sesini dinle:KK66: