hamıserrrrr artık özel hastahaneler muayene ücreti almıyolarmısss :)

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve hxuxzxuxn_yxixlxix tarafından 12 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    12 Şubat 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  1. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    yengem hamıs ve muayene ucretı odemıyo arkadaslar bagcılarda hastahaneye gıdıyo ordakı hiçbir özel hastahane ücret almıyomus yenı kanun cıkmıs sızın gıttıgınız hastahanelerde oylemı?
     
  2. 12 Şubat 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  3. wavy

    wavy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.716
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bi dakika anlamadım yaa hamilelik süresince kontrollerde para ödemeyecekmiyiz dimek bu. özel hastaneler böyle bişey yapmaz yaa
     
  4. 12 Şubat 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  5. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    evet canım aynen oyle hamıleleık suresınce muayenelere ucret yok ama testler yıne ucretlı sadece muayene ucretı yok bagcılardakı butun ozeller boyleymıs ve yengem hıç ucret odemıyo...:)
     
  6. 12 Şubat 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  7. themis

    themis Herşey çok güzel olacak Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Ben Denizli'de özel bi hastaneye gittim dün. Ama ücret aldılar. Acaba almamaları gerektiğini bizim mi hatırlatmamız gerekiyor.
     
  8. 12 Şubat 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  9. sayra

    sayra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2008
    Mesajlar:
    441
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    benim gittiğim hastanede de alıyorlar acaba emekli sandığımı yengenizin evrakı o zaman maaştan kesiyorlar sanırım emin değilim ama:)
     
  10. 13 Şubat 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  11. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    hayır canım emeklı sandıgı degıl sıgorta.arkadaslar sız bence bunu doktorunuzla bı konusun derım neden bosuna ucret odeyeceksınızkı degılmı ama.
     
  12. 13 Şubat 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  13. aytii

    aytii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    349
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    o hastaneye ozel bı kampanya olabılır canım ,

    benım gıttogım hastanede oduyorm ben bahcelıevler park medıkal
    aslında odemıyorum ozel saglık sıgortam gebelıgı %100 karsılıyo
    benden para cıkmıyo ama hastane ozel sıgortadan alıyo parasını
     
  14. 13 Şubat 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  15. meldek

    meldek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    142
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim bildiğim ssk veya herhangibi sağlık kuruluşuna bağlı olmayan kişiler gebeliği süresince sağlık ocakları ve devletin hastanelerinden ücretsiz yararlanıyorlar, yani özel hastanelerin böyle bi yasayı kabul edeceklerini sanmıyorum,onların kazancı o, bende dün randevu aldım ücreti sordum ssk lı olduğum için 30 ytl ödeyeceğim, aslında bu bile yeterli özel hastanede bu paraya muayne olmak.
     
  16. 13 Şubat 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  17. zeliscik

    zeliscik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bazı hastaneler emekli sandığından katkı payı almıyorlar.bazıları alıyor kayseride en az 30 ytl
     
  18. 13 Şubat 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  19. oNcA

    oNcA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    bende her gidiğimde para veriyorum...muayene ücretini gectim ben,testlere çok para alıyorlar