hamişler bakarmısınız bi

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve <yumyum> tarafından 11 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : <yumyum>
  1. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hamişler ben bebek tedavisi görüyordum ama bıraktım 2 ay ara vermek istedim bu ay hayıt otu ve ada çayı içtim adetime 6 gün var hani hamişler diyorya kasıklarımda batta oluyor diye o batma nasıl bi batma tarif edermisiniz benim de batmalar oluyor arada ama kasık tamı yoksa kasığın hemen üstündemi rahime yakınmı benim çünki rahime yakın batmalarım oluyor bide göğüslerimrime arada ağrı giriyor sızlıyor gibi kenarlarını bastırınca acıyor uçlarında bişey yok yardım edin kızlar kafayı iyecem yoksa
     
  2. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : <yumyum>
  3. KsMt

    KsMt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    128
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Yanlız şlöyle bir durum var canım kasık ağrısı her hamilede olucak diye birşey yok. Kasık ağrıları adet olurken nasıl ağrın oluyorsa öyle oluyor
     
  4. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : <yumyum>
  5. ecemim2001

    ecemim2001 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.019
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    tatlım ben çok çektim ve herhalde en belirgin belirtim oydu ani hareketlerde kalkıp otururken 5-10 saniyelik bıçak batması gibiydi inşallah hamilesindir allah kalbine göre versin 2-3 gün sonra kanda gebelik testi yaparsan çıkar canım
     
  6. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : <yumyum>
  7. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sağol arkadaşım benim nolmalde kasıklarım ağrımaz adetlenecem zaman sadece rahimmim ağrıyor benim canım nedense bende mi bişey var acaba
     
  8. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : <yumyum>
  9. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sağol arkadaşım ya allah o güzel meleklerinizi kucağınıza almayıda nasip etsin arkadaşlar tekrar saolun acemim cim benim ani hareketlerde bide otururken yanlış oturduğum zaman yanı karnımı sıkıştırdığım zamanda yapıyor ayy yada ben öyle hissediyorumsenağlama
     
  10. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : <yumyum>
  11. KsMt

    KsMt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    128
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Umarım Allah gönlüne göre verir arkadaşım. Genelde kız bebklerde kasık ağrısı çok çekili cderler ve bende yaşadım hala daha yaşıyorum. Bazen bıçak saplanması gibi bazen de sanki bir gaz bombası atmışlar rahme doğru uzanan bir ağrı hissediyordum. Sanki insan üşütür de böle adet olamadığında canı yanar ya aynen öyle bir ağrı. Ve şunuda unutma kalbini ferah tut. Tedaviden sonra hemen kalan bir çok insan var.
     
  12. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : <yumyum>
  13. Cullen

    Cullen &#822;Ç&#822;i&#822;z&#822;G&#822;i&#822; &#822;Ç& Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.648
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    bende hic agrı olmadı mesela herkezde kasık agrısı olmuyor malesef bende yumurta takip tedavisi görüyordum sonra sıkıldım bıraktım dedim allahım ne zaman kısmet ederse ozaman olsun hastaneyi bıraktıktan sonra hic bir takviyesiz 1 ay sonra hamile kaldım
     
  14. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : <yumyum>
  15. elif445

    elif445 anne Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    canım hamile kalan herkeste kasık ağrısı olmuyor ... sen yinede çok umutlanma çünkü bu tür kasık ağrıları başka şeylerinde ifadesi olabiliyor.
    ama inşallah hayırlısıyla en kısa zamanda hamile kalırsındır.
     
  16. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : <yumyum>
  17. ecemim2001

    ecemim2001 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.019
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    cnım allah gönlüne göre versin bir kaç gün sonra zaten her şey belli olacak biliyorum beklemek kadar zor bir şey yok ama birazcık daha sabır
     
  18. 12 Nisan 2008
    Konu Sahibi : <yumyum>
  19. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım arkadaşlarım hepiniz sagolun işte her belirti benim için umut demekki beklemekten başka çare yok ilaç kullanmadığım için adet olup almayacamda belli değil aslında herşeyin hayırlısı bakalım