hamışler bır sorum var ?

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve hxuxzxuxn_yxixlxix tarafından 27 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  1. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    kızlar yumurtlama donemınde hamıle kalmak ıcın bı akıntı gelıyomusya hanı şeffaf renkte! benım bugun adet gunum ama hala adet olmadım tuvalete gıttıgımde bı baktım şeffaf akıntı gelmıs hemde baya cok bole uzayan sızdede oldumu bu acaba neyın habercısı?Şeniz
     
  2. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  3. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    canım akıntı bir gösterge..
    çok heyecanlandım.ay inşallah hamile haberini alırsın..inşallah.
     
  4. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  5. BeyzaNur-HH

    BeyzaNur-HH geL artik Melegim Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.744
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ayyyyyyyyyyyyy kissssssssssssss valla heycanlandim cnm o bir gostergeee
    aboooo insallah hamissindir cnmmmmmm hayirli haberlerini bekliyoruzz :CüvCüv::1hug:
     
  6. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  7. gulan06

    gulan06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.232
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım inşallah hamilesindir allahım olmayan ve isteyen herkese yaşatsın o mutluluğu...............
     
  8. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  9. aylin01

    aylin01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    195
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bebek istiyormusun?ben 4 aylik hamileyim ve benimkinin en belirgin belirtisi yumurtayi koysan pisecek suyu koysan kaynayacak kadar olan yumurtal1klar1mda ki yanma oldu ama akinti hamile olsanda geliyor yinede 2-3 gün bekle ve test yap derim belkide olaan gecikmede olur allah gönlüne göre versin
     
  10. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  11. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    noldu yaaaaa nıye heyacanlandırıyosunuz benı hamılelıgın gostergesımı bu yanı sımdı?:1shok:
     
  12. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  13. BeyzaNur-HH

    BeyzaNur-HH geL artik Melegim Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.744
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canim benim kuzenimdede ole olmustu ve daha cok kiside duydum oyle akinti geldigini
    insallah hamilesindir cnmm rabbim gonlune gore versin
     
  14. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  15. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    evet canım ıstıyorum ınsallah rabbım bu sefer saglıkla kucagıma almayı nasıp eder:nazar:
     
  16. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  17. Rockwell

    Rockwell I Rock :)) Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.720
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    evet canim en belirgin ozelliklerinden birisi akinti diye biliyorum bende. hatta internette arastirirsan cogu insan akintim coktu ondan anladim falan yazmis. sayet bi enfoksiyon bisey yoksa akinti hamilelik belirtisi. cunku cogu zaman adetimize 2-3 gun kala kupkuru olur alt takimlar :))))) insallah hamilesindir sekerim.
     
  18. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : hxuxzxuxn_yxixlxix
  19. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    ama kızlar bıldıgımız akıntı degıl bu şeffaf bı rengı var bıde uzuyooo:eek: