hamişler izleyin:)

Konusu 'Ağustos Anneleri' forumundadır ve mehtapbaygus tarafından 13 Mart 2008 başlatılmıştır.

    13 Mart 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  1. mehtapbaygus

    mehtapbaygus Guest

  2. 15 Mart 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  3. realistgirl

    realistgirl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    temmuz annelerinin karnı bu kadar büyük olamaz benim henüz yok gibi yaa şaşırıyorum temmuzda doğum yapacak bi tanıdığım var onunda çok büyük acaba izdede 1 ay sonramı belli olacak bende ağustos baı doğum yapacam inşallah ama çok minik göbişim neden bilmiyorum
     
  4. 15 Mart 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  5. tosbaa8

    tosbaa8 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.094
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    mehtapbaygus eline saglık canımcım.
    çok güzelmiş link:)
    bizde böyle şeyler yaşarız inşallah:)))
     
  6. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  7. yexsxilxoxzen

    yexsxilxoxzen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    280
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok güzeeeeel bende hissetmek istiyorum artık
     
  8. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  9. seldakarahan

    seldakarahan Guest

    mrb yeni katıldım aranıza bnde agustos annesi olacagım inş.çok güzel video izlemiştim daha önce kzımda şimdi oynamaya başladı kıskandı galiba bebegim.....:KK70:
     
  10. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  11. dilegim

    dilegim artık bambaşka biri Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.077
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çok guzel ya bu bır mucıze hamıle oldugum gunler geldı aklıma paylasımın için tesekkurler canım
     
  12. 16 Nisan 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  13. kreeft

    kreeft Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    775
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cok guzel arkadaslar,benimkide bazen boyle hareket ediyor,bazen ayagi elime geliyor..cok hosuma gidiyor.......
     
  14. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  15. suprise

    suprise Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    selam ben de agustos annesi olucam... ya benimki bundan da cok oynuyo... bi gorseniz resmen ayagini falan gorebiliyorm ama bazen icim bi tuhaf oluyo... sanki karnimi delip cikicakmis gibi...
     
  16. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  17. suprise

    suprise Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben ce hic sorun etme... doktorun normal diyosa normaldir... cunku gobek kisiden kisiye degisiklik gosterir.. benim bi arkadasim vardi karni son aya kadar hic yoktu.. ama cocugu gayet saglikli ve 3000kg....:1rolleyes:
     
  18. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  19. dark elf

    dark elf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    713
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bendede bu kadar güçlüolmasada hareket ediyor bu şekilde bazen küçücük ceviz gibi birşey geliyor elimin altına, ya dizi yada topuğu sanırım , viedeo süperr , ama gecenin bu saatinde o müzik çok ürküttü birden, laptopu yata odasına aldımeşim uyuyor, ışık kapalı korktum yaaaaaaaa müzikten :)