hamişler sizinde bebişleriniz sertleşiyomu karnınızda

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve gxuxzeljoe tarafından 15 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

    15 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : gxuxzeljoe
  1. gxuxzeljoe

    gxuxzeljoe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2006
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaslar benım oğlum hep sag tarafımda ve arada bir sankı genlesıyo gıbı sertlık oluyo ellıyom elıme gelıyo kafasımı poposumu bılmıyom elleyınce yavasca cekılıyo ama cok sık yapıyo yanı arada bı ne yapıyosa topaklanıyo yaa anlamadım ne oluyo ozaman:uhm::KK46:
     
  2. 15 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : gxuxzeljoe
  3. zumrutay81

    zumrutay81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    a.s.Merhaba; Ben aranıza yeni katıldım.8 haftalık gebeyim.2 kızım var;inşallah buda erkek olur:KK46:.erkek bebeği olanların erken dönemde negibi belirtileri oluyor söylermisiniz teşekkürler:nazar:
     
  4. 15 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : gxuxzeljoe
  5. Cinarefeninannesi

    Cinarefeninannesi çınar efe_alya naz Pro Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    5.310
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    146
    Cnm Benim Oglum Olcak.karnim Sivriydi Ve çok çikikti.tuylenme çok Oldu Ve Tatlidan Igrendim.göguslerim Karardi Ve Hareketlerini çok Erken Hissettim.idrarim çok Acikti Baktim Nette Erkek Bebek Belirtisiymiş Ve Dogru çikti
     
  6. 16 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : gxuxzeljoe
  7. boxsxver

    boxsxver Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    anlattığın şeyler bende de olyor hatta bazen göbüşüm bir anda sağa çekiyo ve belli bir süre orada gergin bir şekilde kalıyor sonra yavaş yavaş gerginliği azalıyor hatta ben ilk başta cok korkuyodum bu hareketlerinden ama şimdi alıştım
    bir anda taş gibi olabiliyor göbüşüm ama normalmiş bu hreketleri onun için sende endişelenme emi şeker:)
     
  8. 29 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : gxuxzeljoe
  9. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    evet benim oglusumda sureklı yapıyo bunu ozellıkle sırt ustu yattıgımda gerılıyo karnım kafsını hıssedebılıyorum sonra tekme atıyo yaramaz :KK46::nazar::KK46:
     
  10. 31 Ocak 2008
    Konu Sahibi : gxuxzeljoe
  11. EU1

    EU1 Guest

    Gecenlerde yatakta uzanirken karnimin sag tarfi sisti sisti sertlesti ve resmen gobegim yamuk durdu.Elledim sanirim kafasiydi.Bende cok oluyo geriliyo karnim cok tuhaf oluyo yaa
     
  12. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : gxuxzeljoe
  13. alize_13

    alize_13 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    634
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    benim oğlumda bazen kendini kasıyo o zaman başı yada poposunu hissedebiliyorum o zaman göbeğim yamuluyo ben alıştım artık :)) bazende yorulduğumda bütün göbeğim taş gibi sertleşiyo
     
  14. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : gxuxzeljoe
  15. zeliscik

    zeliscik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    beni kızımda sağ tarafta toplanıyor bazen.geçenlerdede ayağımıydı elimiydi ufacık bir yeri geldi elime