Hamle kalmadan dr giden arkadaşlar varmi aranizda

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve Gulcin tarafından 7 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Gulcin
  1. Gulcin

    Gulcin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    533
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    KIZLAR MERHABA BEBEK İST.acaba bebek olmdan önce testler falan gerek varmı yoksa bebekten sonramı gitmeli dr.kontrolune 3 aydır düzenli olarak folik asit kullanıyorum ama bir türlü cesaret edemedik korunmasız ilşkiye aydınlatırsanız çok sevincem varmı aranıda önceden gideniniz ne gibi testler yapıyor dr
     
  2. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Gulcin
  3. eslemnur

    eslemnur oğlum tatlı meleğim benim Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bi gidersen iyi olur canim ben gittim ama tahlil yapmadi sadece kontrol etti bi problem çikmadi şükürler olsunki kantahlili evlenmeden önce zaten yaptirdiğin için bence gerekmez yanliz genel muayeneye özel dr.gitmeni tavsiye ederim salicakla kal güzel haberlerini bekliyorum...
     
  4. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Gulcin
  5. tosbaa8

    tosbaa8 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.094
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    ben gitmiştim canım bana kızamıkçık testi yapmıştı. duyarlılığım var mı yok mu diye.
    test pozitif çıkmıştı ama eğer negatif çıksaydı bir aşı yapıyor ve 3 ay hamile kalamıyorsun.
    onun haricinde rahimin kaılınlığına falan bakıyor..
    sen bilirsin canımcım..
     
  6. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Gulcin
  7. ayvalxixk

    ayvalxixk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    858
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bencede gidilmeli.bende 3 aydır folıkasit kullanıyorum.sanırım kan tahlılı yapılıyomus.bi arkadasım yaptırmıs kandakı protein oranı yuksek cıkmıs.eğer gebe kalırsa hergun bı ığne yaptırmak zorundaymıs.bende daha gıtmedim.
     
  8. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Gulcin
  9. Gulcin

    Gulcin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    533
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    ay kızlar sağolun ya hep aklımda.bilinçli davranmak gerekir işte epey araştırdım epey testler yapılması gerekiyo da asıl önemlisi izmirde işini ehli bir dr.bulmakta tavsiyeniz varmı acaba
     
  10. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Gulcin
  11. mavi deniz

    mavi deniz son 4 gün Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.737
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    cnm gidilmesi gerekir bende korkuyordum aslında ama ara kanamam olunca gittim rahim agzı yarası çıktı ilaç kullandım sonra yaktıracam derken yaktırmadan enfeksiyon oldugunu ögrendik şuanda enfeksiyonda geçti yarada yakıldı dün kontrolum vardı ve hproblem kalmadıgını söylemişti doktor zaten 1 aydır falan folik asit kullanıyorum 3 aydır d.kontrol ilacını bıraktım ama yara var diye korunuyorduk yine.doktora hatırlattım yine bebk düşündügümüzü folik asitin dışında yapılması gereken bir şey varmı diye test yapılırsa iyi olur gebe kaldıktan sonra sorun oldugu farkedilir o zaman bebegi almak zorunda kalırız dedi sanırım bazı degerlere baklıyorlar kanda plazma sakatlık falan bir sürü içerigi varmış ama sanırım hepsi gerekli dgl tekrar arayacam doktorumu net isimlerini ögrenecem testlerin eger yaparlarsa hastaneye gitmeden laboratuarda yaptıracam.sende mutlaka git.
     
  12. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Gulcin
  13. çamaxsxxixrsuyu

    çamaxsxxixrsuyu ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.520
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    hamile kalmayı planladıktan sonra hemen doktora git, hatta 6 ay önce git, ne yemen gerek ne içmen gerek anlatıyorlar, folik asşte başlıyorsun. hamile kalmayı bekleme canımcım
     
  14. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Gulcin
  15. çamaxsxxixrsuyu

    çamaxsxxixrsuyu ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.520
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    valla izmirdeyim bende, kararsızım o konuda. araştırmadım daha. ama bebek düşününce sorup soruşturacağım, şimdilik bir ad veremem, veren olursa ben de burdan okurum
     
  16. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Gulcin
  17. Gulcin

    Gulcin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    533
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    sen nerde oturuyosun ben karşıyka tarafındayım ilk muayene olacağım dr.daha sonrada devam etmek istiyoyorum onun için araştırıyorum dr.çok önemli haftaya gidicem dr.bayraklı da bat anadolu eski adıyla bayraklı central hastanesi var.tahlillerde orda yapılıyormuş orayı bir deneyelim diyoruz ama nasıl drları bilmiyorum
     
  18. 7 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Gulcin
  19. arda_

    arda_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2008
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben de doktorra ik gittiğimde bana git hamile kal , olmazsa gel bakarız demişti.sinir bi doktor olduğunu ikinci gidişimde anlayabildim.doktorumu değiştirdim ve aklıma takılan bütün soruları sordum.sen doktoru yönlendirmedikçe onlar herşeyi üstten alıyolar.bütün testleri ben kendim istedim.kızamıkçık,hepatit,kan,hormon,şeker ,troid aklıma ne geldiyse söyledim ve doktorum hepsi için tahlil yaptırdı.ayrıca ben rahim filmi ve eşimin sperm sayım testini istedi.daha önceki doktor bunlarla hiç uğraşmadı.şimdi daha güvenle bakıyorum herşeye.kontrollü ve sağlıklı bi gebelik düşünüyosan iyi bi doktor buluncaya kadar araştır.doktora gitmeden hamile kalmak şans işi ve sonrasında sıkıntı yaşamamak da öyle.o yüzden işni şansa bırakma gerekli önlemleri al gerisini yüce Rabbime bırak O herşeyin en güzelini vericektir.