Hangi biberon sizce?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve gulvary tarafından 15 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulvary
  1. gulvary

    gulvary CANımmmm Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Bebişim 3,5 aylık mama ve anne sütü birlikte alıyor şimdiye kadar kaşıkla verdim mamasını ama artık kaşıkla baş edemiyorum çok zorlanıyoruz hem bebişim hem ben anne sütünü bırakmasındanda korkuyorum aslında... Ama artık kaşıkla aldığu mama onu doyurmuyor sanırım :çok üzgünüm: bazı arkadaşlarda devam sütü için 6 aydan sonra zaten biberona başvurulduğunu söylüyorla sanırım bizde başlasak artık iyi olacak ama hangi biberon daha iyidir? En önemlisi anne sütünü unutturmayacak biberon olması gerek tabi...!
     
  2. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulvary
  3. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.108
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    148
    canım aventin vardı sanırım anne memesine yakın olan internetten bi araştır istersen.
     
  4. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulvary
  5. helinim08

    helinim08 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.710
    Beğenildi:
    65
    Ödül Puanları:
    153
    chicco un biberonlarını da öneririm hem zaten bütün biberonların ayına göre akıtma hızı olan bibron ağızları var zaten bir de kauçuk biberon ağızları yumuşak oluyor daha iyi kavrıyorlar
     
  6. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulvary
  7. MEYLIN

    MEYLIN ANNEYİM BEN :)) Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2008
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    camım sağlık acısından cam biberon kullan bence çünkü doktor bana en sağlıklısı o demişti bende kaucuk biberon ağızlığı al derim o daha iyi yumuşak ve aynı zamanda çocuklar biberon ağızlığını korarttıkları için kaucuk başlık kopmuyor daha sağlam ve sağlıklı :KK46: :ecrin_bebek:
     
  8. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulvary
  9. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    dr.browns ve avent, ben ikisinden de çok memnunum
     
  10. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulvary
  11. asiye1985

    asiye1985 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.363
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    canım dr browns ben onu kullanıyorum hem gaz olmaması için biberonun içinde aparatı var içerken baloncuk olmuyor dolayısıyla hava yapmayıp gaz olmuyor bebekte..ağaz kısmıda geniş anne memesine en yakınıymış
     
  12. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulvary
  13. nurseer

    nurseer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Chicco kullanıyorum. Meme ucum küçük olduğu için aerolayı tümüyle veriyorum bebeğime, aventin ağzı geniş kavrayamıyor alışmadığından. Polikarbonat biberonu kauçuk emzikle kullanıyorum. Silikon sert alışmasın, kauçuk meme gibi yumuşak. İşten dönünce emziriyorum da.
     
  14. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : gulvary
  15. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    [​IMG]canım bir arkadaşımında şuanda 4 aylık oğlu var onunda sütü az geldiği için mama takviyesi yapıyormuş doktorunun önerdiği biberonu kullanıyo
    Dr. Brown's marka biberon bibronun özelliği aynı meme gibi akımı zor olması yani bebek kolay'a alışıp anne memesinden soğumuyo biberondada aynı güçlüğü çekiyo bu yüzden anne memesiyle ayırt edemiyo gerçekten 3 aydır hem emiyo hemde mama veriyorum dedi maşallah cop cop emiyo bende iyiki almamışım biberon dedim gerekirse bu biberondan alıcam
    bebeğimi emdirmek istiyorum hem bebeğim hemde benim sağlığım açısından

    bak nette araştırdım resmini buldum
    içerisindeki hortum sayeyinde mama damla damla aynı anne sütü gibi akıyo
    birde içinde hava kabarcığı oluşmadıgı için bebeklerde gaz sorununu engelliyomuş

    tabi mutlaka doktorunada sor yada iyi bir eczaneye

    [​IMG]

    Doğal Akış Biberonu Diye Geçiyo Sanırım
     
  16. 17 Haziran 2009
    Konu Sahibi : gulvary
  17. cicekcicek

    cicekcicek Annecik Pro Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7.253
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    bende nuby kulllanıyorum ödüllü anne memesine en yakın heryeri silikondan yapılmış ucu bile meme ucuna benziyo öneriyorum çok memnunum aventi hiiiç sevmedim ucu çok sert bebeğim de emmedi