Hangi biriyle uğraşayım

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve verdinaaz tarafından 10 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : verdinaaz
  1. verdinaaz

    verdinaaz hedef 65 Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.868
    Beğenildi:
    114
    Ödül Puanları:
    153
    BU KADAR ŞEYDEN SONRA GÖRÜMCEM 1 HAFTA SONRA BURAYA GELıYORMUŞ BENıM EVıME GELıRMı GELMEZMı BıLMıYORUM AMA KESıN OLAN BıRŞEY VAR MUTLAKA KARŞILAŞACAĞIZ O KADAR ÇOK SıNıRLıYıM VE DOLUYUMKı BURAYA GELıNCE ONUN PıS SURATINI GÖRÜNCE NASIL DAVRANICAM BıLMıYORUM...

    Daha önce burada ailemle olan sorunlarımı paylaşmıştım neler çektiğimi anlatmıştım ve kaçarak evlendim...
    Kaçtım geldim neyse eşimin ailesi çok iyi davrandılar dengesizlikleri olmadımı oldu ilk günlerde bile eşimin babası düğünün olması için elini hiç cebine atmadı eniştesi öncü oldu yine düğün borçlarımızı biz ödedik çok şükür...Aradan 3-4 ay geçti küçük görümcemin düğün borçları için bileziklerimi istediler ve eşim ayıp olur falan filan dedi ağlaya ağlaya verdim bileziklerimi hatta ogün yüzüğümü bile fırlatıp attım al bunuda bozdur diye öyle böyle ağlasamda sızlasamda gitti bileziklerim neyse dedik oda unutldu ama benim içimde hala...
    Bana teşekkür etmesini beklerdim ama ağzını açıp tek kelime bile etmedi...
    Tatillerinde falan bize geldiler (tabi bu süre içinde ailemle barıştık gittik geldik falan) burada kaldılar bizim arabamızı aldılar gezdiler falan bigün annemle msnde konusurken annem görümceme niye hiç gelmediniz dedi ben kaçtığımda eşimin ailesinden hiç kimse aileminm yanına gitmedi anlaşmak için biz aradık biz özür diledik haklı olarakta annem sordu görümcem de bizmi sizin kızınızı kaçırdık ben geldiğimde o buradaydı niye gelecekmişizde kendi kaçmış gelmiş bizmi kapınızı kırdık dedi...
    Şok oldum ve o sözlerinden sonra surat astım... Bizim arabamızın kredisini babam çekti ve bizde ona ödüyoruz oda babanıon aldığı arabaya bindik diyemi surat asıyorsun dedi ve ertesi gün tansiyonum başım dönüyordu hastaneye gittim tansiyonum düşmüş kansızlıktan dedi hstanenin önündede bayılmısım beni içeri götürmüşler yanımda hiç kimse yoktu neyse kendime gelince çıktım eşimin iş yerine uğrayıp oradan eve gelecektim onun yanına uğradım oda bana bir sürü bağırdı sen neden kardeşime surat asıyorsun diye. gitmiş eşime sikayet etmiş arabanıza bindik diye surat asıyor demiş.....hiç düşünmüyor ben surat asmadan öncede bindiler o zaman bişeymi dedik
    Tatilleri bitti gitti bizde annemlere gittik ramazan bayramında eşime aynen şöyle msj atmış sen karının sözüne bakıyorsun oraya gittin bize niye gelmedin falan diye ya annemden zaten uzağım onlar istanbulda onu görmeye gitmiycemde nereye gidicem bunu bile düşünmemiş ama kendi her tatilde ailesinin yanında alıyor soluğu....
    Ve bende sordum neden öyle diyorsun falan diye oda ben söylediğim hiç birşeyden pişman değilim falan dedi bende sen anneme böyle diyince çok moralimi bozdun ogün ondan surat astım dedim oda ben haklıyım dedi sonra konu düğünden açıldı senin düğününde yapılanlar bana yapılmadı dedi bende ne yapıldı koluma takılan bilezikleri bile aldınız senin düğün borcun yüzünden dedim...sesini bile çıkarmadı...yaptığı biçok terbiyesizlikleri anlatmıyorum bile ve birini unutadan diğerini yapan terbiyesiz beni msninden engellemiş aman çok umrumdaydı dedim...


    eşimin ailesinden hiçbiri beni adam yerine koymazken ben şimdi onlara nasıl davranayım
     
    Son düzenleme: 21 Ocak 2010
  2. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : verdinaaz
  3. BenUgurBocugu

    BenUgurBocugu CEYİS BAKANI:) Pro Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    68.759
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    298
    sana nasıl davranıyorlarsa aynen öle davran
    cunku ıyılıkte bı yere kadar
    okudum ve cok üzüldum sen bı hata yapmış olabılırsın ama ne demek bız mı kacrdık gıbı sözler
    o bılezıklerde senın hakkın ısteseydın
    ve hıc takma ne güzel kurtulmuşsun ondan
     
  4. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : verdinaaz
  5. verdinaaz

    verdinaaz hedef 65 Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.868
    Beğenildi:
    114
    Ödül Puanları:
    153
    bunu sürekli söylüyorum eşime bileziklrimi istiyorum diye oda dur zamanı var isteyeceğim alacağım bileziklerini diyor
     
  6. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : verdinaaz
  7. Sinoplu57

    Sinoplu57 varsa SEN yoksa SEN... Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.792
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    Ben olsam mecbur kalmadıkca muhabbet dahi etmem.. kocam yanımdayken suratta asmam .. güleryüzlü gibi davranmaya gayret ederim her ne kdr icimden gelmese de..
    madem o kocana msj atıp dldurmaya calısıyor , sende bos durma kocanı kendı safına cek. yaptıgın fedakarlıkları söyle.. tatlı dille.. tatlı dil cok önemli.
    Mumkun mertebe diyaloga girme.pasif kalma hakkını da savun sonuna kadar..
    bileziklerden de vazgecme onlar senın hakkın .. yeri gelince sende bilziklerini istedigini belirt gereklı ksılere.. yarın bir gun senın de ihtiyacın olur hayat garantın bir bakıma o bilezikler.
    Allah yardımcın olsun, şeytan gibi gorumcen varmış.. sabırlar diliyorum sana.
     
  8. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : verdinaaz
  9. sahrud72

    sahrud72 Baskılar bizi yıldıramaz Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    8.331
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Gözün aydın diyesim geldi
    Hani seni engellemiş ya msn'den
    Sen uğraşmadan o sana sırtını dönmüş
    Bence bırak öyle kalsın
    Sen eşinle mutlu olmaya çalış
    Eşinle mutluluğun onlara en güzel tokat olacaktır
     
  10. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : verdinaaz
  11. verdinaaz

    verdinaaz hedef 65 Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.868
    Beğenildi:
    114
    Ödül Puanları:
    153
    onu başardım sanırım kendi safıma çektim eşimi
     
  12. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : verdinaaz
  13. verdinaaz

    verdinaaz hedef 65 Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.868
    Beğenildi:
    114
    Ödül Puanları:
    153
    öyle oluyor zaten ben msnime ne zaman seni seviyorum yazsam yada eşim bana yazsa msnde fotoğraflarımızı görse hemen oda aynısını yapıyo
     
  14. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : verdinaaz
  15. totomel

    totomel Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    okurken başım döndü:bbo:sanırım senin asıl kızdığın nokta görümcenin düğünü için bileziklerinin rıza göstermemene rağmen alınmış olması..ayrıca eşinin ailesinin sen kaçarak evlendiğin için sana karşı tavırlı olmaları ve bunun eşinle olan ilişkinede yansıması...yanlış anladıysam kusura bakma....eğer durum buysa olmuşla ölmüşe çare yok deyip şu saatten sonra aranıza resmiyet sokman yani gene seninle konuşanla konuş seni msn den engelleyeni sende engelle artı saygısızlıkta etme (hakaret aşağalama vs...)sana saygısı olmayanlada açıkça ben seninle anlaşamıyorum kusura bakma çok sık görüşmeyeli
    m de bitsin...ve kim ne laf sokarsa soksun heee de geç..umursamadığını onun lafını önemsemediğini hissettir..beni kimse üzemez benim ailem arkamda tavrı yap lafıma geleceksin...ve ayrıca çok uzun oldu ama:))şunu unutma kimse senden değerli değil kendine başkaları için sinirlenip eziyet etme....
     
  16. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : verdinaaz
  17. verdinaaz

    verdinaaz hedef 65 Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.868
    Beğenildi:
    114
    Ödül Puanları:
    153
    Teşekkür edrim yorumun için ama su saatten sonra değil görümcemle konusmak yüyüze gelmek bile istemiyorum
     
  18. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : verdinaaz
  19. ipekbocugu

    ipekbocugu Yarınlar güzel olacak..:) Pro Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.130
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    benimde 2 tane görümcem var hemde aynı evde yaşıyoruz benim eşim tek laf ettirmez, etmezlerde.Biraz da eşinden kaynaklarınıyor bence eşin bu tür olaylarda biraz terslese bi daha çıt diyemez inan.