hangi fırın daha iyi

Konusu 'Fırınlar, Ocaklar, Aspiratörler' forumundadır ve nazenin7 tarafından 8 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nazenin7
  1. nazenin7

    nazenin7 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ocaklı fırın alıcam tavsiyelerinizi bekliyorum Bosch HGV795220 kullanan varmı?
     
  2. 20 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : nazenin7
  3. egem07

    egem07 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    784
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bizde bosch fırın kullanıyoruz midi fırın..modelini şu an tam olarak bilemiyorum ama hiç ama hiç memnun değilim asla tavsiye etmem..bi keki bile 1 saatte pişiriyo..göya a sınıfı olduğu içinmiş! üstü çok kızarıyo altı pişmiyo..bi tuhaf yani..annemde arçeliğin mini fırını var mesela gerçi eski ama süper yani..bosch buzdolabı çamaşır makinesi kullanıyorum memnunum ama fırında kesinlikle sınıfta kalmışş:KK43:
     
  4. 20 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : nazenin7
  5. karanfilce

    karanfilce Takmadığın kadar mutlusun Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2011
    Mesajlar:
    10.674
    Beğenileri:
    927
    Ödül Puanları:
    113
    benim arçelik memnunum
     
  6. 6 Ekim 2011
    Konu Sahibi : nazenin7
  7. ayselug

    ayselug Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2010
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    turbo, statik, multifonksiyonel, gazlı, elektirikli.... ne farkları var bilen var mı?
     
  8. 3 Kasım 2011
    Konu Sahibi : nazenin7
  9. bayanfiyona

    bayanfiyona Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    484
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    sadece fırın arıyorsan yani ocak özelliği olmayan lg'den mp9298fsd mini fırını tavsiye ederim.
    ızgara özelliği
    buharda pişirme,
    ışıkla pişirme,klasik fırın ve mikrodalga özelliklerine sahip.
     
  10. 21 Kasım 2011
    Konu Sahibi : nazenin7
  11. gulsah10

    gulsah10 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.163
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hem sık hemde fonsiyonel
     
  12. 21 Kasım 2011
    Konu Sahibi : nazenin7
  13. simsiyah83

    simsiyah83 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    210
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arçelik 9440 s çok güzel bir fırın tavsiye ederim arkadaşlar.Hamurişlerini eşit ve hızlı pişiriyor.Izgara özelliği gerçekten çok iyi hem hızlı hem evi kokutmuyor,lokantada yediğiniz gibi bir ızgara yapıyor inanın.Kesinlikle tavsiye ederim arkadaşar 2,5 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum.Ayrıca hem turbo hem de satatik pişirme özelliğine sahip.
    Yanlış bilmiyorsam turbo üfürerek pişiriyor arkada pervane gibi bir şey var o da çalışıyor;ama statik fırın üfürmeden eski davul fırın sisteminde pişiriyor.
     
    Son düzenleme: 21 Kasım 2011
  14. 5 Temmuz 2012
    Konu Sahibi : nazenin7
  15. zeynepmeliss

    zeynepmeliss Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.132
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    38
    kızlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrr...

    fırın alıcam ama kararsızım..luxell börekçim mi alayım yoksaa davul fırın mııı?
    kullanan var mı aranızdaa..
     
  16. 20 Temmuz 2012
    Konu Sahibi : nazenin7
  17. ELAPIDAE

    ELAPIDAE Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2011
    Mesajlar:
    201
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    kizlarrr ben davul firin aldim ama nasil kullanacam bilmiyorum:KK43:( icinde tepsisi var..ben mesela borcamda yada kendi kek kalibimda pisirmek istesem nasil olacak? kendi firin tepsininin ustune mi koyacam benim kalibimi? lutfen yardimmm, ayrica kek-pogoca yada yemek yaparken derecelerini kaca ayarliyacagiz:KK43:( kimisi davulda cig oluyor demis alti yaniyomus ustu cig kaliyomus galiba.
     
  18. 18 Kasım 2012
    Konu Sahibi : nazenin7
  19. ada_symirna

    ada_symirna Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Luxell börekçi fırın almayı düşünen varsa kesinlikle ÖNERMİYORUM! Son derece dengesiz bir ısı dağılımı var. Alt pişmez, üst yanar, ortası hamur kalır, sol köşe daha çok pişer, zamanlama düğmesi elinizde kalır, vs. vs.