hangi hastane?

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve durusuuuu tarafından 4 Kasım 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    4 Kasım 2008
    Konu Sahibi : durusuuuu
  1. durusuuuu

    durusuuuu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.040
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    a.skızlar istanbul anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz bir hastane varmı?30.u haftama geldim 5 tane doktor değiştirdim çok kararsızımÇok üzgünüm çoookartık bi karar verip doğuma kadar aynı hastaneye gitmek istiyorum.tavsiyesi olanlardan cevap bekliyorum kafamçokkarıştı
     
  2. 4 Kasım 2008
    Konu Sahibi : durusuuuu
  3. gamur

    gamur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    96
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben anadolu yakası kozyatağı central hospitale gidiyorum neslihan pakkal doktorum tavsiye ederim ssk muane ücreti 15 ytl
     
  4. 4 Kasım 2008
    Konu Sahibi : durusuuuu
  5. durusuuuu

    durusuuuu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.040
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    tşk ederim ilk doktorumdu :KK43: ama hiç ısınamadım o na meltem hanıma gittim 2 seferde 3 lü testimi yaptırdıktan sonra o hastaneye gitmeme kararı aldım
     
  6. 4 Kasım 2008
    Konu Sahibi : durusuuuu
  7. donurlu

    donurlu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ben Central Hospital'da Meltem Hanım'a gidiyorum hamileliğimin başından beri ve başka hiçbir doktora gitmeyi düşünmedim bile. Ben çok memnun kaldım. 37. haftamdayım doğumum çok yaklaştı ve başka bir doktorla doğumu gerçekleştirme fikri bile çok itici geliyor bana. Sen neden memnun kalmadın Meltem Hanım'dan?
     
  8. 4 Kasım 2008
    Konu Sahibi : durusuuuu
  9. gamur

    gamur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    96
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim eltimde benimle aynı doktora gidiyor oda ısınamadı ama bana iyi davranıyor
     
  10. 4 Kasım 2008
    Konu Sahibi : durusuuuu
  11. durusuuuu

    durusuuuu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.040
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    tşk ederim canım, ilk başta çok sevmiştim meltem hanımı sıcakkanlı samimi biri die,2li testim normal çıkmasına rağmen benden 4lü testide yaptırmam gerektiğini söyledi istiyolarmış (kim istiyosa) nese 16. haftamda bana plesanta previa olduğumu söledi çok korktum öksürürken bile yavaş öksür vs bi sürü şey söydi,2 hafta boyunca evde hiç bişey yapamadım korkumdan herşey olabilir die. 2 hafta sonra medikal park gökmen beye gittim detaylı ultrasonda plesanta previa olmadığını alakası bile olmadığını eşimle banada makine üzerinde gösterdi,zaten o haftalarda böle bi teşhis konulamazmış vs.... uzattım biraz ama bundan dolayı gitmedim bir daha.şimdi fiyatıda makul olan düzgün bir hastane arıyorum
     
  12. 4 Kasım 2008
    Konu Sahibi : durusuuuu
  13. pnrhlt

    pnrhlt DEFNE'm Güzel Meleğim Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.153
    Beğenildi:
    204
    Ödül Puanları:
    153
    Medamerikan'dan Meltem Hanım diyeceğim ama özel sağlık sigortan yoksa biraz pahalı gelir.. Ama çok iyi bir doktor...
     
  14. 4 Kasım 2008
    Konu Sahibi : durusuuuu
  15. durusuuuu

    durusuuuu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.040
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    sgklıyım canım:KK43:birazda bu sebepten bu kadar araştırmam fiyatlar acayip uçuk
     
  16. 4 Kasım 2008
    Konu Sahibi : durusuuuu
  17. pnrhlt

    pnrhlt DEFNE'm Güzel Meleğim Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.153
    Beğenildi:
    204
    Ödül Puanları:
    153
    Haklısın canım. Fiyatlar gerçekten uçuk... Ama bir arkadaşım Ümraniye Erdem Hastanesi'ne gidiyor. Çok da memnun. Doktorunu bilmiyorum ama hastane çok iyi dedi... Ssk geçiyor. Bir araştır istersen canım...
     
  18. 4 Kasım 2008
    Konu Sahibi : durusuuuu
  19. durusuuuu

    durusuuuu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.040
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    evet erdem hastanesini dün biraz araştırmıştım hep iii diyolar bi arayıp sorayım fiyatları nedir tşk ederim:CüvCüv:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.