Hangi maay almalym

Konusu 'Saç Şekillendiriciler (Maşa, fön ...)' forumundadır ve aynurenes tarafından 28 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : aynurenes
  1. aynurenes

    aynurenes Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    176
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar maşa almak istiyorum sizce uygun ve kaliteli kullandığınız ve memnun kaldığınız bir maşa varmı?biraz uzun oldu sorum ama yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.CADIARZU
     
  2. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : aynurenes
  3. almagester06

    almagester06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    canım benim saçım bebek saçı gibi dümdüz ve ince. şekilli fön bile tutumaz düşn artık.kaydirigubbakcemile5philips falan aldım hiç bi işe yaramdı ölece duruyo orda. kesinlikle hem düzleştiricide hem de maşada babyliss çok güzel. ben 5 sn ye tutuyorum hemen şkle giriyo. inan bana memnun kalcaksın. bende kuaförüme sorup almıştım. sonra baktım biçok kuaför kullanıyor. hemde baya ucuza aldımm iyikide almışım.kaydirigubbakcemile5
     
  4. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : aynurenes
  5. aynurenes

    aynurenes Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    176
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler canım inan çok iyi oldu çünkü benim saçımda kolay şekil almayanlardan..mutlaka alıcam.
     
  6. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : aynurenes
  7. aynurenes

    aynurenes Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    176
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım birde benim saçım omuzda maşayı kullanabilirmiyim acaba...
     
  8. 28 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : aynurenes
  9. çamaxsxxixrsuyu

    çamaxsxxixrsuyu ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.520
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    benim düzleştiricim babyliss değil ama kullananlar hep memnun, haberin olsun...
     
  10. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : aynurenes
  11. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bende babyliss tavsiye ederim süper bişey.fön bile tutmayan saçlarım 3 gün bozulmadan kalıyo benimde saçım omzumu biraz geçiyo kullanamam diye düşünmüştüm ama bikaç denemeden sonra çok güzel oluyo.
     
  12. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : aynurenes
  13. MaviKelebek22

    MaviKelebek22 I Need You Now..<3 Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    486
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben braununkini aldım hem saçı hiç yakmıyor iyon etkisiyle hiç hiç elektiriklendirmiyor daha oncede arakdaşımın metal maşasını kkullandıgım için sçaımın uçları yandı kalitesiz bi üründü
    bence kesinlikle braun almalısınn benimki braun ec1
     
  14. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : aynurenes
  15. almagester06

    almagester06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    tabiki canım çok daha kısalar bile kullanıyo. hem sen bi ters sar bide düz o zaman çok havalı oluyor senin saç boyunda.kaydirigubbakcemile5Şeniz
     
  16. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : aynurenes
  17. almagester06

    almagester06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    benim saçlarım dümdüz ama bazen kurutmadan yatınca tam düz olmuyor. ben bile almayı düşünüyorum düzleştircisini:eek:
     
  18. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : aynurenes
  19. aynurenes

    aynurenes Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    176
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet braun çok iyi diye duydum fakat fiyat olarak çok pahalı düzleştiricim var fakirin ama onunla dalga yapamıyorum uygun ama kaliteli birde maşa almayı düşünüyorum braunu almayı isterim ama ne yazıkki şu anda bir maşaya o kadar para veremem adam boşar valla bu sefer beni hergün bişey çıkarıyorsun diye...:roflol::eek:klava: