Hangisi daha güzel ?

Konusu 'Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler' forumundadır ve yixgxitimmm tarafından 29 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yixgxitimmm
  1. yixgxitimmm

    yixgxitimmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    468
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Son düzenleme: 29 Kasım 2008
  2. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yixgxitimmm
  3. Luna23

    Luna23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.591
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canim beyaz olan pek belli olmuyo yatak tam görünmedigi icin

    ama ben model olarak siyahi daha cok begendim dolaplari falan daha güzel

    rengi biraz koyu geldi bana ama genede güzel
     
  4. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yixgxitimmm
  5. ilayda cem

    ilayda cem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.701
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    beyez olan derim.daha seçkin ve modern.
    siyah sıradan bence
     
  6. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yixgxitimmm
  7. handeucar

    handeucar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    281
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bence siyahın modeli daha hoş beyazın dolabı falan ne bileyim pek beğenmedim .. rengi koyu olsa bile sen açık bi yatak örtüsü açık renk perdelerle bişeler yaparsın çok boğucu olmaz odan .. siyah çok şık ! ve bence beyaz çok sade yaa :)
     
  8. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yixgxitimmm
  9. ela_ela

    ela_ela Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    257
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Bence siyah olanı daha hoş..
     
  10. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yixgxitimmm
  11. handeucar

    handeucar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    281
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım beyazında yatak başı hoşmuş yeni koydun heralde ama dolabı biraz garip geldi .. :) gerçi öyle dolaba da herşeyini koyarsın çok kullanışlı olur aslında .. benimde kafam karıştı ;:))
     
  12. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yixgxitimmm
  13. cherryblossom

    cherryblossom Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.314
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım siyahın malzemesi de modeli de daha güzel duruyor sanki ama rengi çok koyu ya, yatak odan küçükse koyu renkli almamaya bak bence.
    beyazın rengi güzel de model güzel değil..
    bilemedim şimdi.. başka beyazlara baksan ya da o modelin açık renklisini, beyazını sorsan var mı diye..
     
  14. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yixgxitimmm
  15. yixgxitimmm

    yixgxitimmm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    468
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sorum zaten konsept ile ilgili ..yani tam beyaz yada siyah???modellere çok takılmayın,süprizzzzz zaten bu modellerin nerede satıldğını bilmiyorum.ben muhtemelen kendim yaptıracağım.Beyaz olan aynalı sürgülü dolap olabilir mesela..dediğim gibi sorum konsept ile ilgili.cevaplar için teşekkürler bu arada a.s.
     
  16. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yixgxitimmm
  17. handeucar

    handeucar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    281
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ozaman tabikide beyaz :) benim odamda beyaz :) çok seviyorum beyazııı
     
  18. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yixgxitimmm
  19. sweet_drop

    sweet_drop Mert&defne Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.184
    Beğenildi:
    438
    Ödül Puanları:
    153
    bencede beyaz daha hoş duruyordu.bende beyaz al derim