hapı bıraktıktan sonra adet gecikmesi

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve Zeyen tarafından 31 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Zeyen
  1. Zeyen

    Zeyen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Herkese iyi günler. ben 6 aylık evliyim ve 4 aydır dogum kontrol hapı kullanıyorum.her ay normal şekilde ilaç bittikten sonra 3.gün adet başlardı. fakat bu ay ilaç pazar günü bitti. adeti dün bekliyordum fakat bugün olmuş hala yok. çok fazla ilişki de yaşayamadık eşimin annesi vefat etti falan ama neden böyle oldu bilmiyorum. şimdiye olmam gerekirdi. eczanelerde satılan testten yaptım tek çizgi. sizin bi fikriniz var mı?
     
  2. 31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Zeyen
  3. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    benim de bu ay aynen öyle oldu canım. ben anlamadım 1 hafta geçti sonra 10 gün boyunca lekeli akıntı. ve peşinden de söküldüm kan kaybından ölücem sandım normalde ilaca başladıktan sonra az gelirdi bu sefer çok garip oldu ve ben hap kullanmayı bırakmaya karar verdim.
     
  4. 31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Zeyen
  5. Zeyen

    Zeyen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    nedeni ne acaba bunun? ben tek gebelik sanıyodum öyle bi korkum yok çok fazla da.
     
  6. 31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Zeyen
  7. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    ben gebelik testi de yaptım bişey çıkmadı. herkalde yan etki iye düşündüm. ben de polikistik over var onla akalı olabilir die düşündüm ama doktora da gidemedim. sorular havada kaldı yani. ilacı bırakmayı düşünsem de cinselliği etkileyeceğinde de korkuyorum bi kaç kez condom denedik hoşuma gitmedi napsam bilemiyorum.
     
  8. 31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Zeyen
  9. Zeyen

    Zeyen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    pco bende de vardı yani geçen aya kadar geçen ay ultrsonda çıkmamıştı.bir ay daha son kez kullanayım demiştim şimdi de bu gecikme.zaten bu ilaç çok yan etki yaptı bende.2 beden büyüdü göğüslerim mesela
     
  10. 31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Zeyen
  11. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    hangi ilacı kullanıyosun. pko öyle hemen geçen bişey değil ki doktor bana adetlerim düzene girsin die verdi dianayı ilacı içmesem 2-3 ay olmam yani nerdeyse. offff..
     
  12. 31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Zeyen
  13. Zeyen

    Zeyen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim küçüktü kistlerim evleneceğim sıra öğrenmiştim.geçen ay çıkmadı ginera kullanıyorum bende.
     
  14. 31 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Zeyen
  15. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    bi doktora git istersen ihmal etmemek lazım ama ediyoruz işte
     
  16. 4 Haziran 2012
    Konu Sahibi : Zeyen
  17. yosun84

    yosun84 Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    merhaba kızlar,

    Ben doğum kontrol hapı kullanıyordum,bıraktım,şimdi reglim 4 gün gecikti.Fakat bütün testler negatif çıkıyor.Gebelik olsa kan testlerinde çıkardı değil mi??boşuna umutlanıyorum.Çok yoruldum ve sıkıldım.Adet olacaksam da olayım artıkk:KK43:
    Var mı testler negatif çıkmasına rağmen hamile olan acaba?
    ilacı bırakmanın etkisiyle gecikti herhalde
    ne dersiniz?
     
  18. 22 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : Zeyen
  19. snowdream

    snowdream Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Merhabalar,

    Ben 3 aylik evliyim ve yurtdisinda yasiyorum, evlendikten hemen sonra dogum kontrol hapi (yasmin) kullanmaya basladim, dugunden sonra amerikaya geldik ve burda ilaci recetesiz vermedikleri icin ilk kutudan sonra birakmak zorunda kaldim. Esim korunmuyor ama iliski esnasinda dikkatli oldugumuzu saniyorum. Hapi biraktiktan sonraki ilk ay hemen adet olmustum, ancak 3. adetim 8 gun gecikti, kasiklarimda gidip gelen agrilar var ve cok sik tuvalete cikiyorum. Merak ettigim bu adet gecikmesi, ilaci birakmamdan kaynaklanan bir durum mu, yoksa hamilemiyim? Rabbim bi bebis takdir ettiyse tabiki cok sevinecegim erken gelen bu surpriz icin.. Benzer tecrubeler yasayan arkadaslar varsa paylasirlarsa cok sevinirim, cunku burda malum gurbet insan kendini yalniz hissediyor, 10.gun de olmazsam gidip test almayi dusunuyorum ama burda boyle yapayalniz, tuhaf gelio, yoksa hic heveslenip almasam mi, ne dersiniz kislar?