Hareketli Fon Müziği Onerileriniz

Konusu 'Müzik Kutusu' forumundadır ve gazel123 tarafından 23 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    23 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gazel123
  1. gazel123

    gazel123 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar hareketli,eğlenceli bir fon müziği arıyorum yardım edebilir misiniz?
     
  2. 23 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gazel123
  3. wampirella_mk

    wampirella_mk Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    288
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    cnm sözsün istiyorsan amsterdam klezmer band falan var.. tradational müzik.. yani geleneksel müzik.. bnm çok hoşuma gider.. akordionlu falan..

    ama istediin tam nasıl bişe anlayamadım açıkçası :KK43:
     
  4. 23 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gazel123
  5. gazel123

    gazel123 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sınıf arkadaşlarımla pikniğe gitmiştik orada çektirdiğimiz resimlerden bir slayt hazırlayacağım bunun için de fon müziği arıyorum aradağım klasik fon müziklerinden değil daha hareketli bi şey olsun istiyorum
     
  6. 24 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gazel123
  7. gazel123

    gazel123 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum............
     
Benzer Konular: Hareketli Müziği
Forum Başlık Tarih
Müzik Kutusu sizi mutlu eden,hareketli şarkılar? 14 Eylül 2012
Müzik Kutusu Insanı Kıpır Kıpır Ettiren Hareketli Sarkıları Paylaşalım mı ? 8 Mart 2008
Müzik Kutusu Sezen Aksu müziği bırakıyor! 15 Eylül 2014
Müzik Kutusu Fransiz muzigi seven varmi ? 19 Temmuz 2014
Müzik Kutusu Medcezir - Yeni Muhteşem Jenerik Müziği 17 Eylül 2013