Hasan Poyraz'a burnunu yaptıran var mı?

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve pikolat tarafından 2 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    2 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : pikolat
  1. pikolat

    pikolat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    280
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba arkadaşlar ben Dr. Hasan beyle görüştüm aslında kendisi kbb uzmanı ama 1987'den beri de burun estetiği konusunda yoğun bir pratiğe sahipmiş. Kendisi çok şeker bir insan gerçi klinikte hastaların öncesi ve sonrası fotolarına bol bol baktım ama, eğer ona burnunu yaptıranb bir arkadaş varsa tecrübelerini ve burnunun resmini paylaşmasını rica ediyorum...
     
  2. 2 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : pikolat
  3. pikolat

    pikolat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    280
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayrıca fiyat olarak da uygun geldi bana
     
  4. 16 Kasım 2010
    Konu Sahibi : pikolat
  5. loveangel21

    loveangel21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    oldun mu cnm ameliyatiii?
     
  6. 16 Kasım 2010
    Konu Sahibi : pikolat
  7. loveangel21

    loveangel21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    oldunuz mu ameliyati??
     
  8. 19 Kasım 2010
    Konu Sahibi : pikolat
  9. murun84

    murun84 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    704
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    ben hasan poyraza oldum ameliyatımı tavsiye ederim
     
  10. 20 Mart 2011
    Konu Sahibi : pikolat
  11. hzl23

    hzl23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2011
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ben de hasan poyraz'a gittim burnumdaki et yüzünden ama estetik de gerekiyomuş düşmemesi için acaba doğal duruyo mu yaptığı burunlar benim en çok korktuğum şey çok kalkık ve sahte bi burun olması?:)
     
  12. 21 Kasım 2011
    Konu Sahibi : pikolat
  13. ceyyoy

    ceyyoy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    kızlar selam hasan poyraza amelıyat olan arkdaslar yokmu yardm edın ltfnç resım paylasımı da olsa harıka olur suan cok kararsızım....tsk.
     
  14. 30 Mart 2012
    Konu Sahibi : pikolat
  15. berry31

    berry31 BE SLİM Pro Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.327
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    kardeşim oldu çok memnun
     
  16. 12 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : pikolat
  17. Gdior24

    Gdior24 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2012
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    hasan poyraza burun ameliyati yaptirmis olan biri varsa lütfeeeeeeeeeen yazzzzzzin
     
  18. 7 Kasım 2013
    Konu Sahibi : pikolat
  19. essra1988

    essra1988 Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Merhabalar, Ben ve ablam da Hasan Poyraz'a burun ameliyatı olan şanslı hastalardanız :) Ablamla aynı gün arka arkaya ameliyata girdik, bugün ameliyat olalı tam 16 gün oldu. Şuan ikimizin de burnu inanılmaz doğal ve güzel sadece azcık şişlik kaldı oda zamanla oturup güzelleşecek eminim. Her şey bir yana ameliyattan sonraki süreç çok rahat geçti ağrı kesici bile almadık hiç ihtiyacımız olmadı çok şükür. Sadece göz altlarımızda morarma ve şişlikler oluştu oda çok normal zaten 2 haftaya kadar onlarda geçti. Biz Doktor Hasan Bey'e tavsiye üzerine gittik ve inanın başka hiç bir doktora görüşmeye bile gitmedik çünkü ilk gittiğimizde Hasan Bey bize çok güven verdi. Ablamla en büyük korkumuz sahte küçük kalkık yapay bir burundu. Sırf bunun için cesaret edemiyor, korkuyorduk ama Hasan Bey zaten isteseniz de yüzünüze yakışmayan burnu yapmıyor. Gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum ki ağrısız sızısız bir ameliyat süreci geçirmek ve sonrasında doğal bir buruna sahip olmak istiyorsanız kesinlikle tavsiye ediyoruz arkadaşlar gidin! İçtenliği ve profesyonelliği bence tartışılmaz...

    Esra