hasta olduğunuzda erkeğiniz bakarmı?

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve karamel delisi tarafından 5 Ekim 2007 başlatılmıştır.

    5 Ekim 2007
    Konu Sahibi : karamel delisi
  1. karamel delisi

    karamel delisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    280
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    hasta olduğunuzda erkeğiniz bakarmı?
    kızlar benimki hastalıktan hiç hoşlanmaz ,derler ki" erkek yastık dostu " buna katılıyor musunuz. grip olduğunuz da bulaşır korkusuyla sizden uzakmı duruyor.
     
  2. 5 Ekim 2007
    Konu Sahibi : karamel delisi
  3. ertesigxuxn

    ertesigxuxn doğa'nın annesi Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    917
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    valla kuzu ben bugun çok hastayım die eşim işe gitmedi izin aldı.benm kocam o konuda anlayışlı bana yemeimide hazırlar rahatm yani hatta bugun bana banyo yaptrdı.allah razı olsn eşimden
     
  4. 5 Ekim 2007
    Konu Sahibi : karamel delisi
  5. YaprakDxoxkxuxmxux

    YaprakDxoxkxuxmxux Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2007
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    valla evlenince ne olur bilmiyorum ama ben hastalanınca benimki çıldırıyor elinden geleni yapmaya çalışıyor hatta geceleri uyumadığı oluyo sürekli arayıp iyi olup olmadığımı soruyor. cnm benim yaa kıyamam ben ona
     
  6. 5 Ekim 2007
    Konu Sahibi : karamel delisi
  7. cilem77

    cilem77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    99
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm kösen hayirli misafirin bol olsun cnm
    benim esim yardimseverdir. elinden geleni yapar da ben hastayim diye yatamam hic illede kalkacam.bu huyumu hic sevmiyorum.
    aslinda yatip toparlansam yoo , yatak batar kalkarim. hic unutmuyorum, ilk evlendigimiz seneydi üc aylik evliydik daha.
    ben cok kötü hastalandim.öyle ki kalkipta doktora gidecek halim yoktu. bana corba yapip icirmisti.cok sükür bi daha o sekilde hastalanmadim.
    onunda bakmasina gerek kalmadi...
     
  8. 5 Ekim 2007
    Konu Sahibi : karamel delisi
  9. 1_sen

    1_sen Guest

    hamilelik zamanimi ayri tutarsam..benim hasta olmam esimin pek hosuna gitmez..yine mi hasta oldun,bir yerin mi agriyor diye sordugunda cok uzuluyorum..cunku ben hic hasta olup,yatak dosek yatmadim..esim cok hasta olursam illa bakar..ama oyle canim ,cicim diye degil de oyle olmasi gerektigi icin.hatta bundan 4-5 ay once oglum soguk almisti.ondan esime ve bana da gecti..ben ikisiyle ilgilenmekten pek hasta olamadim.sundan cok eminim esim beni cok dusunur,hastaysam surekli arar..merak ediliyorum yani:asigim:bazen belli edemiyor ilgisini ama biz birbirimizi cok seviyoruzŞeniz
     
  10. 5 Ekim 2007
    Konu Sahibi : karamel delisi
  11. EU1

    EU1 Guest

    Çok şükür allaha benimkide ii bakar hasta olunca çorba yapar (hazırçorbalardan)içirir,terlememi sağlar doktora götürür.allaha bin şükür..
     
  12. 5 Ekim 2007
    Konu Sahibi : karamel delisi
  13. cilem77

    cilem77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    99
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76



    gecmis olsun canim .esindende allah razi olsun. es de dostda kötü günde belli oluyor...:1hug::1hug::1hug:
     
  14. 5 Ekim 2007
    Konu Sahibi : karamel delisi
  15. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.285
    Beğenildi:
    17.110
    Ödül Puanları:
    488
    zar bakartatlicadiarzu
    bana corba yaparmısın..soba mı? yakarmısın.. bana elma soyarmısınşakkıdılülülülülülü
     
  16. 5 Ekim 2007
    Konu Sahibi : karamel delisi
  17. ilktuxgx

    ilktuxgx HAYATIM DAHA GÜZEL OLACAK Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    410
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Benim kocamda ancak çok hastaysam bakar öyle ufak tefeklerde hastalığımı unutur.bir kere çok üşütmüşüm nasıl titriyorum yatak sallanıyor aldı eline en sonunda fön makinasını beni öyle ısttı canım:1hug:...ama yanıma giripte ısıtabilir di değil mi hasta olmaktan mı korktu durun ben bi akşama sorayım bunu:eek:klava:
     
  18. 5 Ekim 2007
    Konu Sahibi : karamel delisi
  19. karamel delisi

    karamel delisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    280
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    tek talihsiz benmişim be kızlar adam hastalığı hiç sevmiyo bedava gitmişim be